Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

PäiveNpää! Oli melkein aurinkoinen aamulenkki, mut tosi kiva kun pääsee valoisalla rämpimään mutatietä. Sitkeästi kyllä vedin koko talven otsalampun kanssa
  2. Bitch

The ketju

Miten löydät tuosta mitään seksuaalisuuteen viittaavaa? Peppihän on parhautta, pärjää vallan mainiosti itsekseen eikä kitise turhia
  3. Bitch

The ketju

o_O:cautious: Tyttäret väitti että äitee on päässyt metsittymään ja kulahtamaan. Nyt on sitten päässä uutta punasta ja toista punasta ja vaaleempaa raitaa kun tytöt pisti tuulemaan Toisen tytön kaverilla on kampaamo niin olivat käyneet tukusta ilmeisesti hakemassa kaikki poistomyynnissä olleet...
  4. Bitch

The ketju

Meillä toi varmaan menis niin että ukko piilottas sen itse ja sitä harmittas kun se löytyy.
  5. Bitch

The ketju

On se toi mummin isompi ruttunaama tarkkanäköinen. Kipitti hakemaan vaarin kiikarit ja siellähän järven toisella puolen oli selvästi kuuki (kurki), bätmän ja pokemon. Kevät ja muuttolinnut siis palailee pätkittäin.
  6. Bitch

The ketju

Peukuttaminen on silloin tällöin varsin rentouttavaa :whistle: Yks kaveri kerto
  7. Bitch

The ketju

Narttulassa vilistää ruttunaamoja ja pikkurakkeja niin että tanner tömisee. Rillataan laavulla kalaa ja kasviksia ja jälkkäriksi paistellaan muurinpohjalettuja
  8. Bitch

The ketju

Ja mielellään käydään tutussa kaupassa ettei tartte etsiä mitään (y)
  9. Bitch

The ketju

No en mä nyt tiedä.. toi osaa syödä, pukea ja käydä vessassa ja suihkussa niin mikäs mä olen kouluttamaan. Pärjää myös itsekseen
  10. Bitch

The ketju

Mun oli pakko kasvaa ihmisenä kun mun selkä oli isosti rikki viime syksynä. Ukkokullan piti hoitaa ihan kaikki kun en pystynyt kumartumaan edes kissaa ruokkimaan. Ensin kiristelin hampaita kun imurointi ei ollut riittävän huolellista, astiat oli väärissä paikoissa ja kaupasta tuli ihan vääriä...
  11. Bitch

The ketju

Fönärit pesty. Tulkoon sade.
  12. Bitch

The ketju

Pekonin tuhlausta moinen.
  13. Bitch

The ketju

Kun oon jo mummoihminen niin nykymittapuulla olen ruma kurppa :D
  14. Bitch

The ketju

Mä kun oon yksin niin kelvatkoon eilisen makaroonilaatikon jämät
  15. Bitch

The ketju

Oho. Tuohon lauseeseen tarvitsit jo apua, itse et moiseen verbaalisuuteen kykene. Kakkahymiö on jo äärimmäinen taidonnäyte.
  16. Bitch

The ketju

Aina kiva suunnitella uutta (y)
  17. Bitch

The ketju

Melkein ois pakko pestä ikkunat ja pyyhkiä pölyt, piha on niin märkä vielä ettei sinne pääse haravoimaan
  18. Bitch

The ketju

Mökki voi joskus olla kusinen paikka :whistle:
  19. Bitch

The ketju

Tai sitten vaan harmaana on hyvä huudella ja ilkeillä, naamatusten oisi hiljasta tyttöä/poikaa
  20. Bitch

The ketju

On tämmönen sataako vaiko eikö-päivä ja jos otan riskin ja kaivan rätit ja lastat, sataa ihan varmasti. :cautious: Kaikki loistavasti :) oon vaan huomannut, että kun päivät istun koneen ääressä ja teen töitä niin sitten kun on aika tiputtaa kynä pöydälle, kirmaan pihalle tai puuhaan jotain...

Yhteistyössä