Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

Hei kaikkien heiluville! Piti pestä ikkunat mutta taidan onnistua luistamaan siitä puuuhasta
  2. Bitch

The ketju

Mua ei huvita tänään yhtään mikään
  3. Bitch

The ketju

Päivempää
  4. Bitch

The ketju

Minen auton neuvoja kuuntele! Oon ajanut kortin aikana ennen ohjaustehostimia, mäkilähtöavustimia, peruutustutkia tai parkkiapuja
  5. Bitch

The ketju

Lainasin tyttären autoa ja olin ajanut vaikka kuin pitkään kun aloin ihmetellä miksi tää ei kiihdy ja pitää ihme ääntä. Ykkösellä kaasuttelin menemään..
  6. Bitch

The ketju

Mä kun oon vanha dementikko, pitää aina chilin käsittelyn jälkeen muistuttaa itselleni että älä kaiva silmiä, pese kädet ensin kunnolla. Tosin kyllä pitää myös muistuttaa liikennevaloissa että kytkin pohjaan ja muista vaihtaa vaihde kun ajan manuaalilla
  7. Bitch

The ketju

715517 mainittu (y)
  8. Bitch

The ketju

Se on aina ilo päästä Helsingistä takas maalle. Vaikka pääsinkin lounaalle ihan parhaassa seurassa, isompi ruttunaama oli menossa kampaajalle mun duunin lähelle ja mummi lupas ruokkia ne. Eioo montaa päivää kun viimesetkin jäälautat lähtee seilaamaan, katiskan saa jo heitettyä laiturilta
  9. Bitch

The ketju

Joskus se täytyy palauttaa ruotuun. Enkä vielä sentään kurkumaa tarjonnut täysikuun loisteessa.
  10. Bitch

The ketju

Viikonloppuna on taas torppa täynnä ruttunaamoja, pikkupiskejä ja itse tehtyjä. Pistän ne pihahommiin niin saavat palkaksi ruokaa ja rantasaunaa
  11. Bitch

The ketju

Kyllä se sai lääkettä. Buranaa, strepsilsii, mustaviinimarjamehua...
  12. Bitch

The ketju

En kai mä kuumepotilaalle jekkua anna! Ajattelin ettei valitus haittaa kun itse vedän reippaan iltamyötäisen :rolleyes:
  13. Bitch

The ketju

Mutta vain otettu lääke auttaa M
  14. Bitch

The ketju

Kun eilen sanoin että riittävä määrä jekkushotteja auttaa manfluhun niin en vissiin juonut riittävästi kun valitus jatkuu tänäänkin
  15. Bitch

The ketju

Kiitos. Olut menee jos lonkeroa ei ole.
  16. Bitch

The ketju

Täällähän on täysi vittuilu käynnissä heti aamusta
  17. Bitch

The ketju

Päivää tupaan. Pitää lähtee ison kirkon kupeeseen
  18. Bitch

The ketju

Manflu paranee pekonilla, nakeilla ja riittävän monella jekkusnapsilla. Tai ainakin man ja flu pysyy sohvalla hiljaa.
  19. Bitch

The ketju

Päivää tupaan! Kyllä nykymummot on ihan kamalia. Aukoo päätään, ajaa moottoripyörällä ja käy rokkenrollikonserteissa. Paheksuttavaa, pysysivät jossain landella kiikkustuolissa sukkia kutomassa :cautious:
  20. Bitch

The ketju

Heeei sun heiluvilles!

Yhteistyössä