Hakutulokset

1. O

apuva... mustakin tuuli haamukirjottaja!!!!!!!!!!

tänään on kyllä tökkinyt ihan kiitettävästi joo.. kummallista toi haamuilu.
  2. V

Miten puheterapeutti auttaa?

Juu siis ite mietin siellä neuvolassa autismia ja ADHD:ta ja th sanoi ettei ainakaan autistilta vaikuta. Ja tosiaan, poika oppi aakkoset 2v:nä, oppi tunnistamaan ja kirjoittamaan ne ja nykyään tunnistaa monta sanaa, ei ole siis kehitysvammainenkaan.
  3. V

Mikä koiraa vaivas?

Ei se ole huuhaata, mutta ei se kyynpuremaan auta.
  4. A

milloin avaatte j.lahjat?

Aattona, 24. päivä. Pukki tulee ehkä normaalisti taas siinä 16-17 paikkeilla... sen jälkeen sit.
  5. T

Jouluaattona kun ruoka on syöty ja pukki on käynyt, eli 17-18. Meillä myös saattaa tonttujen jäljiltä löytyä jo aamulla yhdet paketit :)
  6. V

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

onko tein mielestäs siis velvollisuus hoitaa lapsen lapsia vai siten jos haluavat? Mun mielestä ainoastaan jos haluavat ei niitä lapsia tehdä isovanhempien hoidettaviksi. En ole ikinä ollut kun välimatkaa ollut paljon sekä isän puoleiselta pappalta en oo ikinä saanut mitään. Mä oon sitä mieltä...
  7. Hempukka87

n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

TIISTAI 30.10 Hempukka87.......kp 2/30-35............yk 13............1. toiveissa Sirpula................kp 13/34-71.........yk 6...............1. toiveissa Tinii.....................kp 14/28-40.........y 10kk..............1. toiveissa Anniel .................kp 18/25................yk...
  8. V

Voiko raskaana oleva olla tietokonen ääressä

Kyllä saa |O |O :xmas: :xmas: :hug: :flower:
  9. Nyynä

aattona meki koska emme juhli anglikaanisen kalenterin mukaan joulua =)
  10. H

Ootteko lähettäny pakettia postiennakolla?

hmm... ahaa.. eli periaatteessa mä otan siinä riskin, et joudun maksamaan kahdet postarit. Paljonhan ne ois tommosilla naisten kengillä (sandaalit), jotain 7 euroa suuntaansa? Eli 14 euron riski. Hmm. Taidan sittenkin sanoa, että maksaa etukäteen mun tilille ja laitan postiin vasta kun näkyy...
  11. P

apuva... mustakin tuuli haamukirjottaja!!!!!!!!!!

en mielestäni... en ite siis tota ees huomannu... yyveenä multa kyseltiin et miten sen tein... tänään ja joskus ennenkin on kyl monta kertaa käyny niin että kun vastaan johonkin niin lähetyksen jälkeen niin koko sivu menee vaan valkoseksi ja ei tapahdu mitään... sitten ku päivittää ni vastaus...
  12. Mirene

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  13. V

Ootteko lähettäny pakettia postiennakolla?

menet postiin ja sanot että haluat lähettää paketin postiennakolla,hinta tulee painon mukaan ja sitten postiennakkolisä on 3,35e ja sun pitää siis maksaa postikulut että saat paketin lähtemään,paketin saaja hakee postista paketin,maksaa sen postiin,ei siis saa pakettia sieltä ulos ennen ja...
  14. Mirene

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  15. A

G:Minkä ikäiset vauvat teillä syö öisin?

Kehtaanko vastata :ashamed: Meillä on yösyönnit loppuneet yleensä tuossa 2-3kk:n iässä, niin myös kuopukselta joka on nyt 8kk. Tyttö syö iltavellin n. klo 22 ja heräilee sit 8-9 aikaan aamusta.
  16. V

24.päivä.Aamusella annetaan yksi paketti jokaiselle ja loput myöhemmin.
  17. Nyynä

Huomenta....

arvatenkin näin. ei sitä tarvi ku ovesta ulos astua niin saattaa olla jo ihan eri meininki ku ulos lähtiessä. en sitte tarkemmin tiiä ap:n illasta joten en osaa sen enempää sanoa, mutta näin olen asian tulkinnut hänen ittensä kirjotuksistaan.
  18. effemia

G:Minkä ikäiset vauvat teillä syö öisin?

Mein 1v ottaa välillä vielä aamulla 5-6 aikaan maitopullon, mut ei joka yö :)
  19. M

ehdotelkaa millaisia lastenvaatteita ostaisin kummitytölle

tuo setti, joka maksaa 14.90

Yhteistyössä