Ootteko lähettäny pakettia postiennakolla?

• Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Sun pitää maksaa postimaksut kun lähetätä paketin, potimaksut tulevat kuitenkin muistaakseni sun tilille sitten takas kun ostaja lunastaa paketin.Jos ostaja ei lunasta pakettia joudut maksamaan myös takaisin tulevan paketin postimaksut itse.

vieras
menet postiin ja sanot että haluat lähettää paketin postiennakolla,hinta tulee painon mukaan ja sitten postiennakkolisä on 3,35e ja sun pitää siis maksaa postikulut että saat paketin lähtemään,paketin saaja hakee postista paketin,maksaa sen postiin,ei siis saa pakettia sieltä ulos ennen ja sitten rahat menee ensin postin tilille ja sieltä sitte sun tilille.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun pitää maksaa postimaksut kun lähetätä paketin, potimaksut tulevat kuitenkin muistaakseni sun tilille sitten takas kun ostaja lunastaa paketin.Jos ostaja ei lunasta pakettia joudut maksamaan myös takaisin tulevan paketin postimaksut itse.
hmm... ahaa.. eli periaatteessa mä otan siinä riskin, et joudun maksamaan kahdet postarit. Paljonhan ne ois tommosilla naisten kengillä (sandaalit), jotain 7 euroa suuntaansa? Eli 14 euron riski. Hmm. Taidan sittenkin sanoa, että maksaa etukäteen mun tilille ja laitan postiin vasta kun näkyy.

Kiitos. :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
hmm... ahaa.. eli periaatteessa mä otan siinä riskin, et joudun maksamaan kahdet postarit. Paljonhan ne ois tommosilla naisten kengillä (sandaalit), jotain 7 euroa suuntaansa? Eli 14 euron riski. Hmm. Taidan sittenkin sanoa, että maksaa etukäteen mun tilille ja laitan postiin vasta kun näkyy.

mä sanoisin että sandaalit menis maxikirjeenäkin,ja senkin voi laittaa postiennakolla,ois vaan halvemmat postikulut ku pakettina jos laitat ni se on 7.40 + 3.35

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Sehän siinä on harmillista, itse en onneksi ole vielä joutunut pettymään (paketit on aina lunastettu) mutta jos kerrankin osuu kohdalle ettei lunasteta niin en lähetä enään postiennakolla.Tosiaan nuo kengät menee varmasti maxikirjeenä säästät postareissa paljon.

Onnea kauppoihin =)

Yhteistyössä