apuva... mustakin tuuli haamukirjottaja!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
no hei moi vaan siullekin!! :) ja anteeksi etten ole ottanut yhteyttä... näin viestisi vasta äsken, kun en ole juuri käynyt noita yksityisviestejä tarkistamassa, kun en ole niitä koskaan saanut.... pahoitteluni! :ashamed: pitää niitä nyt useammin muistaa katsoa....

Mites teidän juhlat meni??

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
enkä mää yhtään tiiä miten tän tein.... en ees ollu huomannu ennen ku mulle yyveenä kerrottiin asiasta!!!!

pelottavaa...

:whistle:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t889578
Eihän haamuna oleminen oo pelottavaa.... ;) B)

enkä mää yhtään tiiä miten tän tein.... en ees ollu huomannu ennen ku mulle yyveenä kerrottiin asiasta!!!!

pelottavaa...

:whistle:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t889578
Eihän haamuna oleminen oo pelottavaa.... ;) B)
no ehkei jos sen osaa tehdä, mutku mää en ossaa.... :whistle:

ei mua oo ennen ees kinnostanu miten se tehdään, mut nyt alko vähän kiinnostaa... =)

Niinhän ne meni että 2 ilmoitti ajallaan ja kolmas päivää myöhässä. Neljästä ei kuulunut mitään?!? Lapsi ei uskalla eskarissa kysyä mikseivät tulleet...pelkää mitä vastaavat... ja mie ihan siuta varten opettelin miten niitä lähetetään...

Niinhän ne meni että 2 ilmoitti ajallaan ja kolmas päivää myöhässä. Neljästä ei kuulunut mitään?!? Lapsi ei uskalla eskarissa kysyä mikseivät tulleet...pelkää mitä vastaavat... ja mie ihan siuta varten opettelin miten niitä lähetetään...
no voih... kyllä mua nyt harmittaa, jos ihan mua varten opettelit... :ashamed:

Ja kyllä harmittaa myös lapsesi puolesta!! Ihan oikestiko siis kukaan ei tullu ja neljä ei ees ilmottanu mitään!! Voihan kökkö... kyllä ihmiset osaa olla idiootteja!!!

Kyllä nyt pisti oikein kunnolla potuttaa.... jos oisin siellä niin marssisin varmaan ite eskariin kysymään että miksei kukaan tullu?!?

:hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja online:
teitkö mitään erityistä ennen kummittelua?
en mielestäni... en ite siis tota ees huomannu... yyveenä multa kyseltiin et miten sen tein... tänään ja joskus ennenkin on kyl monta kertaa käyny niin että kun vastaan johonkin niin lähetyksen jälkeen niin koko sivu menee vaan valkoseksi ja ei tapahdu mitään... sitten ku päivittää ni vastaus tulee normaalisti näkyviin.... mut kyl siin ihan nikkikin silti näkyy... on kyl muutenki tänään vähän tökkiny mulla taas tää palsta...

Ja kyllä harmittaa myös lapsesi puolesta!! Ihan oikestiko siis kukaan ei tullu ja neljä ei ees ilmottanu mitään!! Voihan kökkö... kyllä ihmiset osaa olla idiootteja!!!

Kyllä nyt pisti oikein kunnolla potuttaa.... jos oisin siellä niin marssisin varmaan ite eskariin kysymään että miksei kukaan tullu?!?

Kyllä mie eskarin opelle soitin ja kerroin tilanteen. Katsotaan mitä selviää. Tosin eipä tuo opekaan mein sydänystävä oo.

Kyllä mie eskarin opelle soitin ja kerroin tilanteen. Katsotaan mitä selviää. Tosin eipä tuo opekaan mein sydänystävä oo.
just laitoin sul oman alotuksenki... :)

No toivottavasti ope selvittelee asiaa... ärsyttävää kyllä tommonen.. toivottavasti ei nyt mitään kiusaamista kummiskaan enää... kaikki kiusaamisjutut saa mut vihastumaan. Just tänään jouduin selvittelemään ystä kiusaustapausta jumppatunnin jälkeen ja kyllä oli vaikeeta... lapset sain kyllä ymmärtämään ja häpeämään tekojaan (olivat monta viikkoa piilotelleet yhden tytön vaatteita), mutta vanhemmat oli ihan suu auki, että mitä mä heidän lapsia komennan, eihän ne mitään pahaa voi olla tehny... vähänkö meinasi hermot mennä!!

Yhteistyössä