Hakutulokset

1. mincha

Lokakuiset 2020

En oikein, mietityttää tuo korona jatkuvasti ja miten syksyllä synnyttäminen ym, kun en usko epidemian olevan takana päin vielä silloinkaan.
  2. mincha

Lokakuiset 2020

Kela julkaisee sen perjantaina 24.4. Innolla odotan!! En tiedä otetaanko se, ku ei otettu edellisellekään.
  3. mincha

Lokakuiset 2020

Tervetuloa joukkoon! Jos salaiseen fb ryhmään haluat niin laita yvnä mulle säpöosoitetta niin laitan kutsua tulemaan. Mä oon selaillu vaunuja, yritän käytettynä metsästää tästä läheltä. Oon kattonu emmaljungan super viking/viking tai britax smile 2/3. Katsotaan mitkä meille rantautuu tässä...
  4. mincha

Lokakuiset 2020

Mulla siirrettiin laskettua ihan parin päivän heiton erolla, aikaisempi la oli 6.10 ja nyt ultran mukaan 4.10. Riippuu niin ultraajasta kui helposti siirtää. Niskapoimun mitasta ei kannata välittää, vaan tosiaan ne suhdanneluvut kertovat koko totuuden. Vaikka niskapoimun mitta olisi isohko (se...
  5. mincha

Lokakuiset 2020

Mä haisen kuulemma jo maidolta
  6. mincha

Lokakuiset 2020

Repäisykipuja on alkanut tulemaan, mikä on outoa koska ei mulla aikaisemmin oo näin voimakkaita ollut ja varsinkaan näin aikasten (14+4 tänään). Varasin rakenneultran nyt, menee toukokuun toiseksi viimiselle viikolle. On taas jotain mitä odottaa.
  7. mincha

Lokakuiset 2020

Tervetuloa! Jos fb ryhmään haluat myös liittyä niin nakkaa mulle yv viestinä sähköpostiosoitetta niin laitan kutsua tulemaan. Mä haaveilen vaunuista ym tavaroista. Metästän kaikki käytettynä, mitään mulla ei oo edelliseltä jäljellä kun hänen piti olla se kuopus tosiaan.
  8. mincha

Lokakuiset 2020

Mulla väsymys ja etova olo ovat jo väistyneet, eikä tissitkää ole niin arat. Nyt sitten on alkanut alavatsan vihlonta ja mahan kivistyksen tunteet. Ja siis oon herkillä, tunteet ovat voimakkaita.
  9. mincha

Lokakuiset 2020

Tervetuloa joukkoon! Laita yvnä mulle sähköpostiosoittees niin laitan kutsua. Ihania ultrauutisia ♥️
  10. mincha

Lokakuiset 2020

Fb-ryhmässä on nyt 27 henkeä, tervetuloa joukkoon jos haluat vain! Laita mulle yv sähköpostiosoitetta niin laitan kutsua tulemaan. Ja arvot olivat reippaasti alle raja-arvojen paasto oli 4,9 (raja 5,3), 1h oli 4,7 (rajana 10) ja 2h arvo oli 5,9 (raja 8,6). Nyt vaan sit tarvii käydä tää sama...
  11. mincha

Lokakuiset 2020

Sokerirasitus takana päin, ja nyt saa jännittää tuloksia. Ens maanantaina olisi np-ultra, tää on yhtä jännitystä koko viikonloppu.
  12. mincha

Lokakuiset 2020

Meillä ei mies nyt sit pääse ultraan vaikka saisi tulla. Miehen täytyy olla lasten kanssa kotona, ku ei voida isovanhempia pyytää kaitsemaan niitä. Nooh. Joskos rakenneultraan sitten pääsisi mukaan
  13. mincha

Lokakuiset 2020

@Ananas90 oon pahoillani
  14. mincha

Lokakuiset 2020

Mun on pakko syödä n 2 tunnin välein, ja syön pakolla vaikkei tekis mieli. Sit jos ei syö niin alkaa kauhea etominen mikä ei helpota ollenkaan. Paino on tippunu n pari kiloa. Korona mietityttää tosi paljon. Ehkä eniten se, et jos jäädään karanteeniin niin kuin saan viihdytettyä noita isompia...
  15. mincha

Lokakuiset 2020

Toivottavasti kivut heltiää tässä. Kait se kohdun kasvamisesta johtuu. Mulla oli esikoisen raskaudessa tosi kovat kivut ajoittain, mut seuraavissa ei enää niin kovia
  16. mincha

Lokakuiset 2020

Mulla oli eile iha jatkuva nälkä! Söin kaikki eväätki jo puolessa välissä työpäivää, millä yleensä pärjään helposti 9h työpäivänki. No eile en pärjännyt, mies haki perjantai pizzat kaikille niin sen jälkeenhä mä olin iha koomassa. Raskausoireet melkeimpä hävinneet, paitsi tää nälkä. Ensi viikon...
  17. mincha

Lokakuiset 2020

Fb Ryhmään halukkaat voivat pistää yv viestiä mulle sähköpostiosoitteensa niin mä käyn lisäämässä ryhmään
  18. mincha

Lokakuiset 2020

Hei ryhmään liittymisestä, välitin viestiä ylläpitäjälle että kävisi liittämässä teidät halukkaat.
  19. mincha

Lokakuiset 2020

Fb ryhmässä on tällä hetkellä 25 henkeä, luultavasti pysyy kyllä suht pienenä. tervetuloa joukkoon sinne myös jos kiinnostaa
  20. mincha

Lokakuiset 2020

Salainen fb ryhmä löytyy, @Ananas90 tais olla yp siellä ainakin niin hälle yv viestiä täältä niin pääsee mukaan liittymään sinne. Haulla ei sitä löydy ollenkaan.

Yhteistyössä