Hakutulokset

1. mincha

Lokakuiset 2020

Tervetuloa uusille! Meillähän on myös salainen fb ryhmä jos sinne kiinnostaa tulla. @Ananas90 on ainaki yp siellä, hälle vaan viestiä niin pääsee sinne liittymään
  2. mincha

Lokakuiset 2020

Luin ekan neuvolan jälkeen niitä ruokarajoituksia, niin kyl välillä täs itekki panikoi mitä saa syödä ja mitä ei. Mut terveellä järjellä ku menee niin pitäis olla turvassa listeriavaarasta. Turvottaa ja turvottaa. Olo on kuin norsulla
  3. mincha

Lokakuiset 2020

Mies yrittää päästä ultriin mukaan, mut ei kyl oikein neuvolan tapaamisiin oo koskaan tullut. Ollaan kotona sit täytetty ne kyselypaperit parisuhteesta ym.
  4. mincha

Lokakuiset 2020

Mä varasin heti ku menkat olivat jääneet pois, samalla varattiin eka lääkäriaika myös. Lääkäriajat varsinkin on kortilla. Mulla eka neuvola on nyt keskiviikkona 26.2 ja siitä kolme viikkoa niin lääkäri. Ekan raskauden aikana ku soitin neuvolaan ekaa aikaa niin siel terkka sano, et mitä sä nyt...
  5. mincha

Lokakuiset 2020

Kyllä mä oon jonkinverran salmiakkia syöny raskauksien aikana, vähentänyt kyl reippaasti mut sillo tällö nautittuna iha ok. Kattelin muutenki noita kieltolistoja niin kylläpä tuntuu, ettei mitään saisi syödä. Edellisessä raskaudessa mun herkkua oli kukkakaali raakana, niin seki oli jossai...
  6. mincha

Lokakuiset 2020

Fb ryhmä on salainen ja suljettu, jos liityt sinne niin kukaan sun fb kavereista tms ei näe sitä eikä sitä ryhmää löydä haullakaan. Pistät spostiosoitetta ylläpitäjälle niin sut lisätään sinne. Olikoha @Ananas90 ylläpitäjänä siellä Vitamiineista oli puhetta myös, mä syön folaattia ja MAMAn...
  7. mincha

Lokakuiset 2020

Tervetuloa ja onnea uusille plussanneille!
  8. mincha

Lokakuiset 2020

Plussauksen jälkeen mä olin kuumeisen oloinen melkei pari viikkoa, mut ei onneks flunssaa iskenyt. Migreeni iski sit rv 6 paikkeilla, ja sit otin panadolia. Toivottavasti sulla flunssa helpottaa. Kekkasin uuden helpotuksen pahaan oloon, kivennäisvesi! Ah mun uus rakkaus, voisin juoda sitä...
  9. mincha

Lokakuiset 2020

Tervetuloa plussanneille! Ja pahoittelut kesken menneille Mua väsyttää, ja jos ruokaa ei tuu tasaisesti niin tulee paha olo. Muuta oireilua nyt vielä ei oikein ole, viikkoja on 7+jotain. Me ollaan kerrottu melkein kaikille lähimmille sukulaisille rv4 lähtien, lapset eivät osaa pitää suutaan...
  10. mincha

Lokakuiset 2020

On kyl surkea uudistus. Miten plussanneet osaavat edes löytää tän keskustelun, kun ei tätä tuolta listalta helposto löytänyt vaan haulla. Pahoittelut keskenmenneille

Yhteistyössä