Hakutulokset

1. kultakimpale

Mikä se Juha Tapion biisi on

Muistatko yhtään mitä siinä lauletaan?
  2. kultakimpale

minkä ikäisenä tein lapset on siirtyneet turvavyöistuimeen, vai mikä se oli. (ei siis ole itse istuimesa vöitä)

Meillä tyttö 4,5v ja vielä on turvaistuimessa jossa istuimen omilla vöillä. Varmaan keväällä viimeistään siirtyy istuimeen jossa auton vöillä.
  3. kultakimpale

Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

Jos tämä ja ap:n kakku olis samassa pöydässä tarjolla ja vain toista sais maistaa niin kyllä mielummin ap.n kakkua maistaisin.
  4. kultakimpale

Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

Hieno kakku! Mietin vaan, että jos vaaleanpunainen kinkkukakku ei kelpaa pojalle kakuksi niin miten sitten sen vaaleansinisen kakun olis voinut tehdä? :whistle:
  5. kultakimpale

HuOmenta !!!! :)

Huomenta vaan tähänkin aamuun. Töihin pitäis jonkinajan päästä lähteä. Ensin tyttö päiväkotiin. Jospa tuo mun ääni taas työpäivän edes jotenkin kestäis niin illan vois sitten pihistä niinkuin eilenkin. Vai pitäisköhän pyytää mikrofoni käyttöön niin sitten ainakin kaikki oppilaat kuulis...
  6. kultakimpale

Tsemppiä punktioon!
  7. kultakimpale

Unohtui eilen ihan tulla hehkuttamaan

että mies osti mulle eilen uuden rannekellon.:heart: Hopeanvärinen korukello jossa kellotaulun ympärillä "timantteja". Kellonmalli tullut vasta maanantaina kauppoihin. Varmaan kolme vuotta olen puhunut, että pitäis ostaa kello kun töissäkin välillä on joka kello eri ajassa. Eilen sitten...
  8. kultakimpale

Kiitos ja huomenta täältäkin! Aamukahvia tässä samalla nautiskelen. Kohta herättämään tyttö päiväkotiin ja itse damalla matkalla töihin. Toivon, että jälleen tämän päivän tuon ääni kestää. Tästä se päivä taas lähtee:)
  9. kultakimpale

Broilerin ohutleikettä kaks pakettia jääkaapissa, mitä mä niistä teen?

Tarjoa vaihteeksi lohkoperunoiden kanssa. Tai laita uunivuokaan perunoita, porkkanoita ja sipulia siivutettuna ja fileleikkeet siihen päälle paistumaan. Vuokaan vettä Voit myös siivuttaa leikkeet ja paistaa pannulla ja sekoittaa pastan ja kerman kanssa sekaisin
  10. kultakimpale

joko ootte maistanu fazerin uutta suklaata?

Enpä ole vielä maistanut. Pitääpä laittaa maistettavien listalle ;)
  11. kultakimpale

Keksi kerholle nimi!

Pomppiva kenguru
  12. kultakimpale

myydäänkö vapaavalinnassa tai seppälässä

En ole nähnyt kummassakaan. KappAhlista ostin meidän ballerinalle balettipuvun röyhelön kera
  13. kultakimpale

Oisko sinusta lastenohjelmien juontajaksi?

Mies aina sanoo, että susta tulis hyvä lastenohjelmien juontaja :) Tiedä sitten... Lasten kanssa työtä teen ja erilaisia lastentapahtumiakin on tullut juonnettua joten voishan sitä jonkinlaista poitentiaalia löytyä.... :saint:
  14. kultakimpale

Siilipeli hakusessa..

Piikkisiili
  15. kultakimpale

Lapselle nimeksi Helena. Mitä mieltä? Mikä toiseksi nimeksi?

Helena Anniina Helena Maaria Helena Matilda Helena Sofia Helena Josefiina Helena Pauliina Helena Susanna Helena Lilian Helena Vivian
  16. kultakimpale

Ehdotuksia 2v synttärilahjaksi tytölle

Vaatelahjat on vähän niin ja näin koska tytön äiti on aika kriittinen. Toi yöpaita tosin vois olla kiva juttu. Kirjoista tykkää. Dubloja vähän minäkin mietin.
  17. kultakimpale

Ehdotuksia 2v synttärilahjaksi tytölle

Kertokaa mitä voisin ostaa 2v synttärilahjaksi veljentytölle jolla on jo vaikka mitä.
  18. kultakimpale

Ärsyttää ne äidit (ja isätkin) jotka julistaa suureen ääneen että hedelmöityshoidot tulisi kieltää

En väitä että tuo alkoholistijuttu on minun yleistykseni ja ajatukseni asiasta vaan vertasin vain asioita. Tiedän, että alkoholistien lapsista ei aina tule alkoholisteja. Älkää sitten kirjoittako ja laukokoko asioita ainoana totuutena jos kerta asia ei niin ole. Ei pidä leikkiä kaikkitietävää.

Yhteistyössä