Broilerin ohutleikettä kaks pakettia jääkaapissa, mitä mä niistä teen?

• Viestiketjun aloittaja kana
  • Ensimmäinen viesti
kana
Kun ei aina jaksa sitä samaa "paista pannulla ja laita kermaa, tarjoa riisin kanssa"-settiä....

Mies ja lapsi ei tykkää homejuustosta ja mies on lievästi allerginen ananakselle, että se siitäkin sitten.... Mitä mä noista teen? BLAH.

Tarjoa vaihteeksi lohkoperunoiden kanssa.
Tai laita uunivuokaan perunoita, porkkanoita ja sipulia siivutettuna ja fileleikkeet siihen päälle paistumaan. Vuokaan vettä
Voit myös siivuttaa leikkeet ja paistaa pannulla ja sekoittaa pastan ja kerman kanssa sekaisin

"blondi"
Levitä niille pestoa ja laita päälle viipaleet tomaattia ja mozzarellaa. Taita kaksinkerroin ja cocktail-tikulla kiinni. Uuniin ja lisukkeeksi vaikka porkkana- ja bataattilohkoja.
Mä en ole koskaan tehnyt kermamössökastiketta. Miten se kermassa (varsinkin niissä ns. kermoissa) uittaminen onkin se tyypillisin tapa laittaa broileria niin monessa perheessä?

"Yksvaan"
[QUOTE="blondi";21973219]Levitä niille pestoa ja laita päälle viipaleet tomaattia ja mozzarellaa. Taita kaksinkerroin ja cocktail-tikulla kiinni. Uuniin ja lisukkeeksi vaikka porkkana- ja bataattilohkoja.
Mä en ole koskaan tehnyt kermamössökastiketta. Miten se kermassa (varsinkin niissä ns. kermoissa) uittaminen onkin se tyypillisin tapa laittaa broileria niin monessa perheessä?[/QUOTE]

Koska se on riisin kanssa ihan parasta!

plm
[QUOTE="Yksvaan";21973252]Koska se on riisin kanssa ihan parasta![/QUOTE]

Toki jonkun mielestä voi olla. Mutta mun mielestä ei, välttelen hiilareita vaikken karppaa.
Musta kasvikset on parempia.

Yhteistyössä