HuOmenta !!!! :)

naistaffel
Voi apua. Alko IHAN SIKANA tehä mieli maraboun suklaata. Heti aamusta vielä.. :( ja just ku se ei tosiaan nyt sopis tähän väliin.. :D Mutta hyvää huomenta kaikille!!

Huomenet! Mua vaivaa unihäröt kanssa. Nukahdin ihan hyvin joskus 22-23, mutta sitten heräsin *ding* joskus puolenyön jälkeen, enkä taaskaan meinannut saada nukahdettua uudelleen... : /

Aamuun kuuluu yleisurheilukisat, jossa tytär kilpailee 2 lajissa. :)

Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan tähänkin aamuun. Töihin pitäis jonkinajan päästä lähteä. Ensin tyttö päiväkotiin. Jospa tuo mun ääni taas työpäivän edes jotenkin kestäis niin illan vois sitten pihistä niinkuin eilenkin.
Vai pitäisköhän pyytää mikrofoni käyttöön niin sitten ainakin kaikki oppilaat kuulis pienemmälläkin äänellä sanomiseni. ;)

Huomenta. Toinen unihäiriöinen täällä kuittaa aamun alkaneeksi ja koomapäivän tervetulleeksi. :D

Keho on tänään vähän kovilla. Se ei toimi. Pakko mennä lääkäriin valittamaan, kun tuntuu, ettei kaikki ole oikein kohdillaan. Tuntuu, kuin munuaisissa olisi jotain pahasti vialla.

Huomenia.
Perhe vielä unilla (kotona 3 , 4 ja 13-vuotiaat, sekä yökyläilevä veljeni, jonka lento lähtee lähikaupungista 8.30), itse käynyt lyhyellä lenkillä ja suihkussa. Nyt mutustan tuoretta sämpylää päivän kolmannen kahvikupin ryydittämänä.
Lapsenlapsi tulee hoitoon ihan kohta ja aamupäivän ohjelmassa mm. reissu poliisiasemalle hakemaan uutta passia hukkaamani tilalle. Iltapäivä siivoustalkoita - viikonlopulla isot juhlat.

Huomenta.
Turhan rankka viikko tämä, ei jaksais enää. Joka toinen päivä ollu tentti, vielä huomenna yksi, ja aivot jo hannaa vastaan lukemista. Ja tämä aamu nyt on vaan perseestä, kun paljastu että taas yksi ihminen on jaksanu valehdella mulle ja esittää ystävää. :| Alkaa mennä luotto koko ihmiskuntaan, ja vi***taa. :kieh:

Yhteistyössä