Huomenta! Pojan kanssa kotona, mies töissä. =) Rauhallinen aamu, lapsi herää 8-9 aikaan. Siitä alkaa touhukas päivä, ulkoilua ainakin, ehkä leipomista tai joulukorttien väkertämistä...
Vähä meinaa väsyttää taas, huomaa taas, että viikonloppuna on ollut jossakin kun on ihan poikki, eiköhän tää rytmi tästä muutamassa päivässä palaudu taas Kohta tosiaan sais töihin päin hilpasta... Mahtaa olla hiljasta, kun suurinosa ihmisistä on tänää pekkasilla..
Huomenta! Meillä saatiin juuri vauva taistelun jälkeen viimein nukkumaan, huh :O Nyt en sitten viitsi enää itse mennä nukkumaan, tulee taas nukuttua myöhään iltapäivään asti (4-5) ja siinä vauva sitten samalla.. :/
Uskoisin kanssa näin. Vielä, kun on töissä "suljetussa" ravintolassa, eli sinne ei kuka tahansa pääse, niin tietää, että on todella rauhallista, kun asiakkaistakin suurinosa on vapailla.
Huomenta ...
Maanantai,mitähän hyvää sanois tästäkin päivästä..Vesikeli,kohta ei lumen ujettakaan..missä on talvi??
Töihin pitäs suuntautua vajaan tunnin päästä,varustautua ylitöihin..Ja arvata sopii nappaako...
Huomenta. Tarkkailin nuppiani aamulla ja totesin sen olevan vielä liian tumman ruskea... Haluan oman värin takaisin ja yritän värjätä sen niin vaalean ruskeaksi, ettei tyvikasvuloistais Nyt oli kokeilussa syvämahonki ja seuraavaks jotain vaaleampaa.
Täällä ollaan myös vapaalla koko perhe
Tarkkaa ohjelmaa ei ole: ajateltiin, että voisi käydä luistelemassa, jos keli sallii ja vaikka leipoa pipareita :xmas:
Morgon
Mulla viikko lihavuusleikkauksesta ja elämä alkaa voittaa olen niellyt 1.5 dl velliä jo 30 min ja painoa poissa viikossa 5kg.
Kesästä 36kg. Elämä on ihanaa. Kohta taaperon kanssa ulos ihmettelemään lunta, vanhemmat muksut koulussa.
Ja kohta on joulu <3
Huomenta. Vauvan kanssa mennään labraan jonottamaan aamupäivaksi... Isot lapset tulee mummolasta iltapäivällä ja sitten vaan ollaan. Tehdään ehkä joulukortteja.
Hyvää päivää!
Itse olisin vielä kevyesti voinut jäädä sängyn pohjalle, vaan lapset päättivät toisin. Tässä jo tunnin yrittänyt herätellä itseään tähän päivään. :snotty:
Täällä raotettiin ekan kerran silmiä 4 jälestä kun mies läks töihin, mut uni vei voiton, nyt on aamupalat nautiskeltu ja lähetään pikkuhiljaa pukemaan päälle kerhoilemaan.