HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Vapaapäivä meillä koko perheellä .
Kuinka ihana aamu, ei tarvitse hoppuilla minnekään. Lenkille kohta :) .

päivällä kaupoille :)

Mukavaa työpäivää kaikille töitä paiskiville. Huomenna sitten taas pyhäpäivä.

Huomenta! Pojan kanssa kotona, mies töissä. =) Rauhallinen aamu, lapsi herää 8-9 aikaan. Siitä alkaa touhukas päivä, ulkoilua ainakin, ehkä leipomista tai joulukorttien väkertämistä...

Huomenta! :)

Vähä meinaa väsyttää taas, huomaa taas, että viikonloppuna on ollut jossakin kun on ihan poikki, eiköhän tää rytmi tästä muutamassa päivässä palaudu taas :) Kohta tosiaan sais töihin päin hilpasta... Mahtaa olla hiljasta, kun suurinosa ihmisistä on tänää pekkasilla..

Huomenta ...
Maanantai,mitähän hyvää sanois tästäkin päivästä..Vesikeli,kohta ei lumen ujettakaan..missä on talvi??
Töihin pitäs suuntautua vajaan tunnin päästä,varustautua ylitöihin..Ja arvata sopii nappaako...

Morgon :)
Mulla viikko lihavuusleikkauksesta ja elämä alkaa voittaa olen niellyt 1.5 dl velliä jo 30 min ja painoa poissa viikossa 5kg.
Kesästä 36kg. Elämä on ihanaa. Kohta taaperon kanssa ulos ihmettelemään lunta, vanhemmat muksut koulussa.
Ja kohta on joulu <3

• Tykkää
Reactions: Wolt
..ment.

Tänä päivänä hyörin hellan äärellä ja leivon karjalanpiirakoita ja vanhanaikaisia joulutorttuja (puolikuun muotoisia siis, ei lehteviä).
r040.gif

Ehkä pitäis valmistella lisäksi porkkanalaatikko tai bataattilaatikko pakastettavaksi aattoa varten
a015.gif

Lapset on flunssassa, nyt nuorimmainenkin :/

Hyvää päivää!
Itse olisin vielä kevyesti voinut jäädä sängyn pohjalle, vaan lapset päättivät toisin. Tässä jo tunnin yrittänyt herätellä itseään tähän päivään. :snotty:

Huomenta! :)

Täällä raotettiin ekan kerran silmiä 4 jälestä kun mies läks töihin, mut uni vei voiton, nyt on aamupalat nautiskeltu ja lähetään pikkuhiljaa pukemaan päälle kerhoilemaan. :)

Mukavaa päivää kaikille! :)

Yhteistyössä