HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Tää on niiiiin outo aamu. Minä (jonka unia ei koskaan häiritse mikään eikä kukaan) oon ollu ylhäällä jo toista tuntia.. Mies könys kotiin saunaillasta tossa yöllä ja mä en vaan oo saanu nukuttua sen jälkeen. Yritin kyllä pyöriä sängyssä, mut kaikenmaailman tutkimuskysymykset alko pyöriä päässä ja niitähän piti sitte nousta kirjaamaan ylös :saint:

Nyt ei onneks väsystä - mut illalla varmaan tulee sit hyvin uni...
Mukavata päivää kaikille - mä taidan pistäytyä päivällä vähän zumbazumba, kun oon saanu ny yöllä niin ahkeroitua :D

Huomenta!

Lapset hoitoon ja ruokakauppaan kuhan se aukee. Tytöt menee tänään päiväkodin kans kattomaan jäähallille jotain esitystä.
Mie oon vieläkin onnessani kun sain työharjottelupaikan eilen, tulee miullekin elämää kodin seinien ulkopuolellekin :) Ainakin muutamaks kuukaudeksi.

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku
Gutten morgon..
jahka ipanaario kouluun niin apoteekin kautta safkakauppaan.
Ja jos vähän vilkuilis kivoja kylppärin sisustus säliä :P uuteen kämppään
ps :hei vinkatkaas hyvästä kylpyöljystä

Huomenta..

Kivan pirteenä uuteen aamuun.Haavat on niin ihanan kirkkaan keltaisia..punaertava pihlajakin näkyy... Tuota pikkumetsikköä minä jumitun aina aamuisin katsomaan ja illallakin kun alkaa hämärtyä- se on minusta kaunis.

Päivä alkaa soittokierroksella poliisille,sosiaalitoimeen..Jatkuu lakananvaihdolla...hermolenkille on jo pakko päästä.Päähän tässä halkiaa...

Huomenta.
Lypsylle se taas piti nousta kuudelta ja lapset mokomat nousi samalla.
No, ompahan jo eka kone pyykkiä pyörimässä ja lakanat vaihdettu sänkyihin. Pitää viikonloppusiivous tänään saada tehtyä kun huomisen oonkin taas pikku keijuprinsessan luona.
Mukava syyspäivä tänään.

Huomenta!

Tunti sitten herätty ja aamutoimet tehty eli ne perus aamupalat,pesut ja lääkkeet muksulle ja mulle:D
Kahviannoksetkin jo kumottu ja silti väsyttää;huonosti nukuttu yö taas takana(mis uni lienet??)
Ihana ilma kuiteskin ulkona ja kunhan tästä piristyy ja kello näyttää pikkasen enemmän,lähdetään ulos reippailemaan lapsen ja koiran kanssa:)

Yhteistyössä