Hakutulokset

1. LisaMarie

Vaari antoi rahaa lapsille 10e(rahaa säilytettiin vanhempien kukkarossa)lähes 10v lapsi on rikkonut mm.

Asia pitää selittää lapselle, että hän joutuu luoumaan viellä monesta vaarin antamasta rahasta ja lisäksi tekemään töitä, jotta saa mopoauton lasin korvattua. Antaisin lapselle vihon, johon hän itse seuraa lasin korvamista, eli jos tekee jonkun työn, josta saa 2 euroa, merkkaa sen siihen ylös ja...
  2. LisaMarie

Päästän vaimoni vieraisiin!

Salaisuus; ajatus siitä, että molemilla tekis aina samaan aikaan mieli on lähtökohtaisesti mahdoton. Mutta sen kumppanin mieliteon voi sytyttää -jos ei viitti, niin ei sitten tee itselläkään kovin mieli, kun ei viitti asian eteen mitään tehdä. Tosiasia on, että mikään elämässä ei ole oikeasti...
  3. LisaMarie

Mahdoton yhtälö; toimiva suhde+kyvyttömyys puhua. Toki moni rimouilee mitä paskamaisemmissa riippuvuussuhteissa koko ikänsä ja kun ei opi puhumaan -varsinkan sen peilikuvansa kanssa- vaan etsii aina kumppania joka korjaa omat haavat pääty kerta toisensa jälkeen samaan suhteeseen, mikään mu ei...
  4. LisaMarie

No mä en osaa kyllä kuvitella, että eläisin miehen kanssa, joka ei kiinnosta muo. Jos on kausi, että seksi ei huvita, niin ei se sitten huvita kenenkään kanssa. MIten se tyyppi joka ei yhtään kiinnosta muo tänään vos kiinnostaa muo sitten, jos oon ollu jonkun muun kanssa? Ok, en osaa kuvitella...
  5. LisaMarie

Siks mun pitäiskin todistaa miehelle etten ole semmoinen, miksi se minua koittaa leimata.
  6. LisaMarie

Mä loukkaantuisin verisesti, jos olisin vaimosi. En menis vieraisiin, mutta seksihalut menis lopullisesti, tuntisin tulleeni leimatuksi huoraksi puolisoni taholta.
  7. LisaMarie

En halua siskojen juhliin, onko mun pakko kokea syyllisyyttä?!

Eiköhän ne perheen kanssakäymisen ongelmat tämmöisissä tapauksissa aina ole aika paljon kauempana ja syvemmällä kuin se, miltä se ensin näyttää. Varsinkin, jos perheesä on joku ongelma, syntyy stereotyyppissiä rooleja ja niistä on tsi vaikea pästä aikuisena ulos -varsinkin jos niitä ei edes...
  8. LisaMarie

RAPUJA

Tortinmäen grillin seinällä on lappu "meiltä rapuja" enempää en asiasta tiedä.
  9. LisaMarie

Tyttöystävän tapa ärsyttää

MIksi ei voi sanoa että "mun mielestä paska kyllä haisis paljon paremmale kun toi vitun deororantti" Tai sitten sillai sievemmin "toi deororantti haisee sairaan pahalle, jos on pakko jotain käyttää, voisko vaihtaa johonkin hiukan siedettävämmän hajuseen? Mulle sopis kyllä oikein hyvin, ettet...
  10. LisaMarie

Olen narsisti!! :o

Narsismi on nykyään vähän semmoinen muoti-ilmiö. Ihmisellä taas on tarve löytää selitys omalle pahalle ololleen. Helponta on etsiä se siitä, mistä juuri nyt paljon puhutaan. Mutta jos sut johonkin lokeroon pitäis ihan välttämättä laittaa, mä olisin enemmän sitämieltä, että olet riipuvainen...

Yhteistyössä