Mistäs turunalueelta saa ostaa eläviä rapuja?
Nyynä 11.08.2008 #2 no prkl äijä!!! mie luulin jotta siulla on tarjolla rapuja! |O jaa-a... hittoku en muista ennää...
Walpuri 11.08.2008 #3 Enpäs osaa neuvoa mutta jos yhtään lohduttaa, niin juuri eilisiltana oltiin rapukesteillä...nam...
Nyynä 11.08.2008 #5 Alkuperäinen kirjoittaja mie: kauppahalli Click to expand... mahtoko tarkottaa pyytäjää? ja juu, stockkalta saa myös. sitte on joku pieni myyjä jolta on saanu kanssa ostaa muttaku en muista sen nimmee eikä se ollu turussa... muistaakseni tuolla saaristossa oli...
Alkuperäinen kirjoittaja mie: kauppahalli Click to expand... mahtoko tarkottaa pyytäjää? ja juu, stockkalta saa myös. sitte on joku pieni myyjä jolta on saanu kanssa ostaa muttaku en muista sen nimmee eikä se ollu turussa... muistaakseni tuolla saaristossa oli...
vieras 11.08.2008 #7 Eläinsuojelulaki kieltää lopettamasta eläimiä keittämällä. Ne pitää tainnuttaa ja verestää heti.
ruttis 11.08.2008 #9 Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu: rapuja :kieh: kukas semmoisia pahoja syö Click to expand... Hyviähän ne on, mutta niin iso vaiva ja niin vähän syömistä Ex-isäpuoli (voiko noin sanoa?) ravustaa itse ja oli just vienyt äitille rapuja.. Nyt vaan odottelen kutsua rapubileisiin
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu: rapuja :kieh: kukas semmoisia pahoja syö Click to expand... Hyviähän ne on, mutta niin iso vaiva ja niin vähän syömistä Ex-isäpuoli (voiko noin sanoa?) ravustaa itse ja oli just vienyt äitille rapuja.. Nyt vaan odottelen kutsua rapubileisiin
sami leppäniemi 28.08.2008 #11 mulla myynnissä kotimaista jokirapua syksyn rapujuhliin! numero 050-3608143
rapumikko 01.08.2014 #14 Myydään rapuja lahti, myydään rapuja päijät-häme Ravut pyydystetty päijänteeltä, koko 11-16. Nopea takuuvastaus ota yhteyttä sähköpostitse rapumikko@gmail.com
Myydään rapuja lahti, myydään rapuja päijät-häme Ravut pyydystetty päijänteeltä, koko 11-16. Nopea takuuvastaus ota yhteyttä sähköpostitse rapumikko@gmail.com
LisaMarie 01.08.2014 #15 Tortinmäen grillin seinällä on lappu "meiltä rapuja" enempää en asiasta tiedä.