Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Tervetuloa MarsuS! D-tipoista oli viimeks Devitolit ja ne kävi hyvin et meinasin nyt kokeilla sit Devisolilla eka. En sit tiedä mitä antavat neuvolasta, sieltähän saa sen eka putelin mukaan mikäli käytäntö ei oo muuttunu. (.) Kyllä tää nyt sen verran lupaavalta näyttää et soitin jo...
  2. S

Niittyvilla Onneks ei ollu vakavasta kyse vaikka ei näin loppuvaiheessa varmasti enää mitään uutta vaivaa kaipais entisten lisäks. Täällä on neuvoloita loppuajasta viikon välein vaikka olis uudelleensynnyttäjä. (.) Täällä on ollu ihan kunnon supistusmaraton viimeset kolme tuntia. Imuroin...
  3. S

Paljon onnea _muumis pienestä tytöstä! :flower: Teilläpä on ollutkin siellä säpäkkää toimintaa! Onneksi sairaalaan ei oo ollu pitkä matka :) Minx Minun piti vaihtaa esikoiselle vaippa yölläkin, käytössä oli pampersit. Kyllä sitä pissiä tuli vaan niin paljo ettei niissä pikkuvaipoissa riittäny...
  4. S

Voi vitsi! Vauvoja vain tupsahtelee! Paljon onnea Viude pikku-Dudesta! :heart:
  5. S

Dania Minun mielestä taksimatkasta ei tarviis maksaa kun se omavastuu joka on jotain kympin tienoilla mut muistelen et se pitää maksaa sillon h-hetkellä kokonaan ja sit hakee korvausta Kelalta (???) Ambulanssista tulee kai sit myöhemmin lasku perässä. Minua oikeesti vähän hirvittää lähtee...
  6. S

Emsulille onnittelut pikkuprinssistä! :heart: Sinulla oli kyllä melkoinen maratoni! Ja niin kun tuossa käynnistyksessä ei ois tarpeeks niin vielä kätilön mokailut päälle! Onneks nyt kuitenkin kaikki on kunnossa ja vauva saatiin terveenä ulos! Toivottavasti saat pian pojan vierihoitoon! :hug...
  7. S

Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

Esikoisesta tuli 6kg (lähtötilanteessa olin hieman ylipainoinen) Poika syntyi rv 40+5 ja painoi 3510g. Synnytyksessä lähti 10kg eli laihduin raskauden aikana 4kg mikä lienee johtunut RaDi-ruokavaliosta. Nyt menossa rv 39+3, painoa tullut 9kg, painan saman verran kuin esikoista odottaessa...
  8. S

Hyvin meni sit yö sen Panadolin ottamisen jälkeen, tais kroppa oireilla vaan sitä kun näin eilen juhlissa ystävän 6-viikkosen vaavin :laugh: "minä haluan kans tommosen" Kätilöistä Tuo ois kyllä hirveetä jos sattus tympee kätilö synnytykseen. Minulla oli onneks kaikki kätilöt tosi mukavia...
  9. S

Minä täällä kuulostelen omaa olotilaani. Koko päivän on ollu semmonen kumma olo et vähän väliä oon saanu käydä vessassa kakkosella eikä oo mitään ripulia vaan tuntuu vaan painetta tuolla persiissä (hienosti kuvailtu :laugh: ) Alamahaan on kans poltellu välillä just kohdunsuun tienoille. Ja kun...
  10. S

Paljon onnea Pihlaja78 pienestä tytöstä! :flower: Voimia sektiosta toipumiseen!
  11. S

Tervetuloa sdaa! :wave: Niittyvilla en kyllä oikein jaksa uskoo et tuo painonnousu johtus mistään vauvan kasvupyrähdyksestä. Minulla heittelee paino paljonkin vuorokauden aikana vaikka näkyvää turvotusta ei olekaan. Lisäks neuvolan vaaka tuntuu näyttävän ainakin 0,5 kiloo vähemmän ku...
  12. S

Nanna83 Sitä minäkin toivon et olis hyväuninen sit mahan ulkopuolellakin :) Sykkeistä oon huomannu näissä kahessa raskaudessa sen eron et esikoisella oli korkeemmat sykkeet kun nyt mutta molemmat siis poikia. Tuosta sinun kylkikivusta tuli mieleen et oisko siellä voinu jotain ihan revähtää tai...
  13. S

Tea84 Minä kyllä käyttäsin samoja pullotutteja ja pyllypyyhettä. Itsellä ei enää ajankohtasta kun esikoinen jo 2,5 vee mutta niin varmaan toimisin :) Millipilli Minä en edes tajunnu et nuo tuttirasiat on tarkotettu mikrosterilointia varten :laugh: Huomasin kyllä et rasian malli on muuttunu...
  14. S

Onnea Mammutti ja sintti! :flower: Toivottavasti pääset pian vauvaa katsomaan, voimia sektiosta toipumiseeen! Pitääpä itsekin katsella Lindexin sivuilta noita imetystoppeja, täältä lopetti Lindex viime vuonna että ainoo keino on tilata netistä. H&m:llä on kans, musta ja valkoinen toppi yht...
  15. S

Hurjasti onnea Nippatäti ! :heart: On tosiaan potra poika noille viikoille mut tosi hienosti on kyllä synnytys menny, ihan tippa tuli linssiin kun luin tuota! Tsemppiä Pihlajalle huomiseen sektioon! Särö ja Jalo 38+6 (huomenna poksuu ja aamulla neuvolaan!)
  16. S

Paljon onnea Omppulimu tytöstä! :flower:
  17. S

Jokohan tämä olis viimenen masukuva...? Just tuossa mietin et oispa nyt hyvä sauma lähtee synnyttämään kun mies tulee illalla reissusta kotiin ja minun äidilläkin olis pitkä viikonloppuvapaa. Mut eihän se niin mene :) Ei mulla oo mitään tuntemuksiakaan vielä, esikoisen synnytystä enteili...
  18. S

Voi vitsi, täällähän on tapahtunu vaikka mitä! Tsemppiä synnytykseen Nippatäti ja Emsuli! Ja Mammutille tsempit sektioon! Maitoa ei minulta vielä tule, kirkasta nestettä vaan puristettaessa. Tissit on jopa vähän kutistunu siitä mitä ne oli tuossa joku kuukausi sitten. Mut kyllä se maito...
  19. S

Vesien menoa olen tuossa miettiny kun minullakaan ei oo vauva vielä kiinnittyny (lieneekö edes yhtään laskeutunu) niin uskaltaakohan tässä enää edes missään kävelyllä käydä. Ajattelin vaan et onpa mukava jos ollaan vaikka potkurin kans jossain ja sit vedet hulahtaa niin pitääkö siihen vaan...
  20. S

Tervetuloa mukaan Siskolisko! Siellä Briteissä varmaan on aika erilainen neuvolakäytäntö. Joskus katsoin jossain ohjelmassa että neuvolatäti tuli kotiin mittailemaan loppuraskaudesta sf-mittaa ym. Lieneekö ihan yleistä? Mam Mukava kun kävit kertoilemassa kuulumisia, ihana pieni mies siellä...

Yhteistyössä