Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

@Hypsy ja @Brunet82 toivotaan, että päästään kaikki joulukuisiin :love:
  2. S

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/6yxkiN Anteeksi tämä kuvaspämmäys, mutta tässä nyt ainakin näkee vähän paremmin viivan...
  3. S

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/UVxSn8 Tuossa tämän aamuiset. Kai niissä molemmissa vähän jotain näkyy. No, jos jääkin kemialliseksi, niin helpottaa edes tieto siitä, että on mahdollisuus varmaan tulla raskaaksi. Mutta kyllähän se harmittaa, kun jo ajatteli ajatusta siitä jouluvauvasta. Mutta ei heitetä...
  4. S

Haaveena vauva 2020

Ääää. Oi miksi testasinkaan niin aikaisin. Nyt tein uudet testit (pregcheck ja raskauskeijun onestep) ja tuntuu että pc:ssä haalempi viiva kuin eilen. Jonkunlainen viivanpaikka kyllä on, mutta en osaa nyt sanoa onko väriä ollenkaan. Eile oli kumminkin semmonen, et ei tarttenu tihrustaa. No, ei...
  5. S

Haaveena vauva 2020

@Hypsy ei kummempia oireita. Pissattanut enemmän, tissit kipeä ja vatsaa nippailee, mutta jälkimmäisiä ollut aina ennen menkkoja. Hiki haisee ehkä pahemmalta nyt kun lenkillä kävin :D
  6. S

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/cRMG9T Tossa se mun hailura. Tosi haaleahan se on, mutta viiva kumminkin. Mun piti olla mukana dpo15-haasteessa, mutta ei pystynyt... Aamulla oli semmoset mummo-kuumat aallot, että olin varma, että jotain on tekeillä :D
  7. S

Haaveena vauva 2020

Mä oon aivan sekaisin enkä osaa edes liitettä näköjään laittaa, mutta sain pc-testiin haaleat viivat! :love: :love:
  8. S

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus tsempit uuteen kiertoon! Toivotaan että jouluvauva teille ja kaikille meille muillekin suodaan. :love: @Korallikala ihanaa, varovaiset onnittelut! :love: Täällä vatsaan nippailee ajoittain, mutta ei niin mitään tuntemuksia, että raskaana olisi. Tissit on kipeät, niinku joka kierto...
  9. S

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus jännään täällä sun puolesta! Kai sä nyt jo kohta olet herännyt testaamaan? :D
  10. S

Haaveena vauva 2020

Onnea plussista @Linneah ja @Töppönen_ :love: Mulla on tosi nega fiilis kans. Tänään vasta dpo7, että voihan tässä vielä raskaus-fiiliskin tulla. Olis niin ihanaa kun tärppäis nyt, niin pääsisi vauvan kanssa jouluksi kotiinkin... :love:
  11. S

Haaveena vauva 2020

Mulle saa merkitä tälle päivää dpo 1. Tuli taas ovis vähän myöhemmin eli taitaa taas mennä tämä kierto yli 30 päivää. Hassua kyllä, kun joka toinen kierto on n. 5 päivää pidempi. Onnittelut plussanneille. :love:
  12. S

Haaveena vauva 2020

Mäkin ajattelin aina, että ainakaan joulukuista vauvaa en haluaisi, mutta nyt ihan sama vaikka tulisikin joulukuinen. Nyt ajatus siitä, että olis jouluna pieni käärö, niin olis kovin ihanaa :love: Seuraavasta kierrosta jos tärppää, niin LA menisi ihan uudenvuoden vaihteeseen. Mutta mennään nyt...
  13. S

Haaveena vauva 2020

Samaa mieltä, että palstan uudistus oli aivan tosi huono. Ei huvita kirjoitella. Joka päivä kyllä oon lukemassa käynyt. Toisaalta ei mulla kauheasti ole nyt ollut mitään kerrottavaakaan. Kuumeisesti odottelen ovista tulevaksi muutaman päivän sisään. Hoitosuunnittelut on mullekin tosi vieraita...
  14. S

Haaveena vauva 2020

Mä koitan olla mukana haasteessa, että testaus vasta dpo 15. Näinköhän onnistuu :LOL: Mulla on useampi kierto mennyt nyt yritysaikana niin, että jokatoinen kierto on pidempi, n. 30-34 päivää ja joka toinen sen 27-28. Nyt on taas pidemmän kierron vuoro. Vuoto on onneksi nyt rauhoittunut joten...
  15. S

Haaveena vauva 2020

@minttuni Kannattaa kirjoittaa noi hymiöt, niin ne pysyy. Esim :cry: on kaksoispiste cry kaksoispiste. Kun menet hymiövalikkoon ja painat hymiöä pitkään niin näet mikä sen koodi on.
  16. S

Haaveena vauva 2020

Vitamiineista: mulla käytössä foolihappo, sit semmonen missä kalsium, magnesium ja d-vitamiini. Lisäksi välillä otan sinkki+C-vitamiini-tabletin. Voi moro mitkä menkat mulla on. Yöllä piti jo kertaalleen side vaihtaa, kun oli tullut läpi kahdesta isosta siteestä. Lisäksi nyt aamulla kun laskin...
  17. S

Haaveena vauva 2020

Mut saa poistaa piinailijoista ja laittaa kp 1/28. :cry:
  18. S

Haaveena vauva 2020

Negatesti tehty eikä näy minkäänlaista viivaa vaikka kuinka kääntelis. :cry: Nyt jo kyllä ajattelisi näkyvän, jos jotain näkyisi kun dpo 12. Pakko kai asennoitua nyt kans niille greippimehu-ostoksille. Turhauttaa!
  19. S

Haaveena vauva 2020

Jännittää kyllä @Kasikuus sun puolesta! Toivotaan että tärppi olis käynyt :love: Kai tähän palstaan kohta alkaa tottua ja pystyy taas vähän kirjoittelemaankin. Täällä piinaillaan kans kovasti. Hetken mielijohteesta tein tänään testin parin tunnin pidätyksellä. Puhdas nega oli. Silti vielä...
  20. S

Haaveena vauva 2020

Ihan typerä tää uus päivitys täällä. Ei oo yhtään huvittanut edes täällä kirjoittaa. Miksi kaiken pitää aina muuttuaaaaa :ROFLMAO: Täällä aika tavallista. Kummempia oireita ei ole tänään dpo 9. Tissikipua on, niinku aina ennen menkkoja. Tekis kyllä mieli testata, vaikka aika varma olen, että...

Yhteistyössä