Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

@Ananas90 millä dpo:lla sun reippailu/pesänrakennusvietti alkoi? :whistle::ROFLMAO: olen eilen ja tänään ollut supertehokas siivooja. Yhtään ei tänäänkään työpäivän jälkeen laiskottanut vaan suoraan hommiin. Nyt on jo hyvä valeoirekin, vois jatkua vaikka joka kierto sama homma :D Mulla on nyt...
  2. S

Haaveena vauva 2020

@W.we toivotaan nyt vielä plussaa! Hei mites kun mulla mahdollisesti torstaina poistettais viisaudenhammas? Sillon ei varmaan vielä mahdollinen raskaus testissa näy. Voinko syödä kipuihin buranaa vai mitäs kieltoja siihen olikaan raskausaikana? Ihan niinku raskaana nyt välttämättä edes olisin...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Meillä on miehellä ollut iltavuoroa tämän viikon ja tietenkin just sillon kun mulla ovis. Sen iltavuorot tarkoittaa, että on kotona 00-02 välillä, kun itse olen tietty jo nukkumassa. Kahtena iltana hän on mut herättänyt ja pistetty lastit sisään :ROFLMAO: mieli on tehnyt sanoa ei jaksa, mutta...
  4. S

Haaveena vauva 2020

@Piipaa93 näkyykö yhtään väriä? Kuvaa! Nyt se ovisplussa pärähti ruutuun. Ihme vaalea hailura tuli päivällä. Eli mulle saa huomiselle merkata dpo 0. Ja näin taas jännitysnäytelmässä mukana :LOL:
  5. S

Haaveena vauva 2020

Äääääh! Ovisplussaa on metsästetty, mutta tänään kun testasin päivällä niin oli paljon vaaleampi kuin eilen (n) Tänään pääsin kuudelta töistä ja ajattelin testata kotona, niin enköhän menny töissä vessaan ja sinne meni sekin. :whistle: Kai täytyy nyt tänään vielä toisen kerran kokeilla kun saa...
  6. S

Haaveena vauva 2020

Voi mikä päivä, vasta pääsin tänään eka kerran linjoille. Onnea @KukkaSosuli ja @Ananas90 Niin ihania uutisia :love: @Kasikuus niin hieno ovisplussa. Toivotaan nyt kovasti tärppiä myös tähän kiertoon. Mulla alkaa olla kans ovis käsillä. Limailuja ollu jo kolme päivää mutta testi ei oo vielä...
  7. S

Haaveena vauva 2020

Meillä lapset -11 ja -14 ennestään. Nyt yk5 käynnissä. @Lina87 mä sanoin just miehelle viime menkkojen aikaan, että en tiedä kuinka kauan jaksan tätä yritystä. Vaikka vasta näin vähän aikaa takana, niin silti tuntuu että muu elämä menee ihan ohi, kun kaikki ajatukset pyörii vaan vauvahaaveiden...
  8. S

Haaveena vauva 2020

Olipas täälä paljon tullut juttua päivän aikana. Onneksi työpäivinä ei ehdi ajatella kauheasti vauva-asioita, niin hurahti taas mukavasti yksi kp :D Minun kaveri piteli kiinnittymisen aikana mahan päällä semmosta lämpötyynyä. Ajattelin kans pyydellä äitiltä lainaan sen omaa, kun "on vähän...
  9. S

Haaveena vauva 2020

Mua vähän työasiat stressannut, että kuinka käy jos vauva saadaan. Mulla ei oo vakityötä, mutta nyt sopparia heinäkuun loppuun ja varmaankin jatkuu sit vuodella taas. Vähän harmittaa, jos tuon paikan menetä, kun tykkään työstäni ja työyhteisöstä tosi paljon. Mutta toisaalta, en voi odottaa...
  10. S

Haaveena vauva 2020

Mulle saa päivittää tälle päivää KP 1/28. Tosi ärsyttävä pitkä kierto takana. Kyllä ehti jo monta testiä tehdä ja aina pettyä siihen tyhjään tauluun. Aloin kyllä jo eilen huolestua, että mikä vialla, kun ei näin pitkää kiertoa ole aiemmin ollut varmaan ikinä. Eilen siis oli kp35. No nyt taas...
  11. S

Haaveena vauva 2020

@niinaj91 mä niin tunnen tuskasi! Mulla oli aina ennen tätä yrittämistä kellon tarkka kierto, 28 päivää. Lokakuussa kun aloitettiin niin eka kierto oli 27pv, toka 34pv, kolmas 27pv ja tämä nyt tällä hetkellä 33pv. Saa nähdä alkaako huomenna vuoto. Tänään en oo testannut, mutta eilen ainakin oli...
  12. S

Haaveena vauva 2020

Täällä taas nega PC tehty ja ovistestissäkään ei näy mitään. Tosi ärsyttävää, kun nyt jo kp 32. Dpo jotain 10 ja 16 väliltä varmaan. Jostain syystä nyt joka toinen kierto on 27 päivää ja joka toinen yli 30. Marraskuussa oli 34päivää, saa nähdä mihin nyt mennään. Lämmöt on koholla, en tosin ole...
  13. S

Haaveena vauva 2020

Ihanaa @Wintersun. Olet kyllä niin onnen jo ansainnut :love: @Kasikuus sinne tsemppiä piinapäiviin. Toivotaan että PMS-oireet vielä vaihtuu plussatestiin (y)
  14. S

Haaveena vauva 2020

Ihanaa, onnea @Helmiina1978 :love: Toivotaan nyt vielä parit plussat tammikuulle. Liian hiljaista ollutkin plussien suhteen!
  15. S

Haaveena vauva 2020

Voi ompas jännää @Helmiina1978. :love: Toivotaan, että siellä viivat vahvistuu! Täällä ei enää tissikipua ole. Pitihän se nega myös tänä aamuna testata. Kauhea harmitus ja ketutus, että miten tämä onkin näin vaikeaa. Ärsyttää tää kiertokin, kun ennen ollut niin kellontarkka, mutta heti kun...
  16. S

Haaveena vauva 2020

Testin tein mutta puhdas nega. Vielä elättelen toivoa kuitenkin, kun voi olla että ovis oli myöhemmin ja nyt dpo vasta 8. Ens kierrossa pakko alkaa tikuttaa ovista, kun en sitä varmaksi näköjään muuten tunnista. Ärsyttää nää unet. Yöllä jo näin unta plussatestistä. Heräsin neljän maissa...
  17. S

Haaveena vauva 2020

Täällä rinnat nyt erittäin kipeät, erityisesti sivuilta. Tottakai jo googlettelen "raskaus ja rinnat kipeät sivuilta" :ROFLMAO: Kylmäkin on kovasti. Yhtään en nyt siitä ovulaation ajankohdasta ole varma, mutta kp tänään 27. Huomenna aamulla kyllä testaan. Hauska, miten joka kierrossa tulee näitä...
  18. S

Haaveena vauva 2020

Heippa! Päivittäin täällä lueskelen kirjoituksia, mutta tuntuu, että ei ole oikeen ollut itsellä mitään mainitsemisen arvoista. En ole ovista tikutellut tässäkään kierrossa, ensi kierrossa taas alan tikutella, että vähän tietää missä mennään. Ovisoireita ei oikeen ole ollut. Join greippimehua...
  19. S

Haaveena vauva 2020

Mulla tietää yrityksestä siskot ja muutama ystävä. Eivät onneksi kysele vaan siskokin sanoi, että ilmoita sitten kun ilmoitettavaa on. :love: Vieläkään ei ovislimoja näy. Tuleekohan ovuloimaton vai muuten vaan pidempi kierto (n)
  20. S

Haaveena vauva 2020

Kp 13 eikä vielä mitään ovislimoja näkyvissä. Tässä kierrossa oon joka aamu juonu 2dl greippimehua ja odotellut superlimoja. :ROFLMAO: ovistestejä en ole tässäkään kierrossa tehnyt, mutta vähän tuossa mietin pitääkö marssia huomenna niitä ostamaan, että pääsis piinailemaan enemmän. Talleteltu on...

Yhteistyössä