Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Hyvää uutta vuotta kaikille! Tuokoon tämä vuosi vähintäänkin plussat tikkuun tämän vuoden aikana meille kaikille :love: Meillä mies ei toissa iltana jaksanut sekstailla. Minähän sitä itkin ja loukkaannuin, koska hän ei KOSKAAN kieltäydy seksistä. Puhuttiin aika pitkään tästä vauvatouhusta ja...
  2. S

Haaveena vauva 2020

@Nessu87 kyllähän tuo ihan plussalta näyttää! Toivotaan että vahvistuu! :love:
  3. S

Haaveena vauva 2020

Greippimehua viimein ostettu ja eka lasillinen väkisin juotu, nenästä kiinni pitäen. Mutta mitäpä sitä ei tekis, jos hyötyä olisi... :LOL:
  4. S

Haaveena vauva 2020

@Nessu87 ehdottomasti mies kauppaan! Olis kiva jos tulis vielä teillekin plussa tämän vuoden puolella. :love:
  5. S

Haaveena vauva 2020

@Wintersun ihanaa :love::love:
  6. S

Haaveena vauva 2020

@Nessu87 joko tälle aamua testattu? :love:
  7. S

Haaveena vauva 2020

@Wintersun ihanan lupaavalta näyttää. Pidetään peukkuja! @Kasikuus mä kans olen ajatellut, etten haluaisi joulukuista, kun niin myöhään synttärit. Paras kaveri on joulukuun lopulla syntynyt ja olihan se tuskaa kaikille odottaa sen 18-vuotis-synttäreitä :D meillä tosiaan kaksi lokakuista ja jos...
  8. S

Haaveena vauva 2020

@Nessu87 varovaiset onnittelut :love: @W.we toivotaan, että kyhmy on harmiton! Tosi ikävää, että lisää stressiä. :(
  9. S

Haaveena vauva 2020

Ajattelin nyt tähän uuteen kiertoon ottaa greippimehun kaveriksi. Kävin lähikaupassa, mutta en löytänyt kuin appelsiini-verigreippiä, jossa verigreippi osuus 40%. Täytyy käydä huomenna muualla uudestaan. Elämäntapa remontti muutenkin alkaa heti nyt, kun joulusuklaat on syöty. Pitäs saada...
  10. S

Haaveena vauva 2020

Mulle saa päivittää tälle päivälle kp 1 :poop: seuraavaksi laskettu aika menis tuonne syys-lokakuun taitteeseen, ja meiltä jo kaksi lokakuista löytyy, joten josko se olisi vaan se meidän kuu. Pahoittelut myös muille uuteen kiertoon joutuneille/negaa testanneille.

Yhteistyössä