Hakutulokset

1. S

Joulukuiset 2020

Ihanaa päästä liittymään tänne :love: Minut voi lisätä listalle: 4.12. Snanniska, 3. lapsi, SEKS. En nyt saanut punaisella tekstiä, jostain syystä mulla ei nyt suostu mitkään valikkorivin nappulat toimimaan... :( Laskettuaika varmaan tarkentuu ultrassa. Mulla on ollut erikoisia kiertoja tässä...
  2. S

Haaveena vauva 2020

Viivat näyttää vahvistuksen, joten ehkä uskallan siirtyä joulukuisiin :love: Minut voi siis poistaa listoilta ja @Purrri lisäätkö vielä plussanneisiin? :love: Kaikkea hyvää teille kaikille. Kiitos tuesta matkan aikana. Toivon sydämeni pohjasta pikaisia plussia koko porukalle! :love:
  3. S

Haaveena vauva 2020

@Hypsy joo, täytyy varmaan nyt vaan rauhoittua. Kerta ei vuotoa tule ja jonkinlaisia oireitakin on, niin eiköpä kaikki hyvin ole. :D @Korallikala ompas hienot viivat! Onnea vielä :love: @minttuni sun oireet kuulostaa lupaavalta. Nyt vaan meidän kanssa joulukuisiin!
  4. S

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/IVeA4W Tänään dpo15. Ajattelin, että digiin olisi tullut jo 2-3, mutta nyt vähän jäi huolettamaan tuo 1-2. One steppikin on samanlainen kun viimeiset pari päivää. Väriä on oikeesti mukana kyllä, mutta ei yhtään tummempi. Nyt pitäs varmaan vaan malttaa muutama päivä ja testata...
  5. S

Haaveena vauva 2020

@Hypsy ihanaa, sehän on jo tosi selkeä! :love:
  6. S

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut menkoista :cry: @Hypsy aikalailla samanlainen viiva one stepissä kuin eilen. Mietin jo, pitääkö hakea muita testejä vielä... On mulla se Digi ja ajattelin sen huomenna käyttää kun on dpo 15 ja oikea testipäivä. :D
  7. S

Haaveena vauva 2020

@Hypsy minä oon kotona etätöissä, että arvaa vaan poltteleeko :D
  8. S

Haaveena vauva 2020

Eilen ja toissapäivänä pc:llä, mutta ne loppui niin tänään vaan noilla raskauskeijun one stepeillä. Niitä mulla on vielä jäljellä jokunen. Ihan hullu oon tän testaamisen kanssa kun jo taas tekis mieli kokeilla onko vahvistunut :D
  9. S

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/2UAuPH Testi on vahvistunut. Tämän aamuinen alimpana, eilinen keskellä ja vertailuna eilinen ovistikku ylimpänä. digin ostin eilen, mutta yritän säästää sen lauantai-aamuun... Voi kumpa nyt moni meistä tuonne joulukuisiin päätyisi. Aivan mahtava joululahja olisi :love:
  10. S

Haaveena vauva 2020

@Hypsy näkyy! Vahvistumista sinne :love:

Yhteistyössä