Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Heippa, Täälläkin uusi vauvahaaveiilija. Virallisesti päätettiin alkaa yrittämään vasta tammikuussa, mutta jätettiin nyt jo tälle kiertoa kumi pois aikalailla juurikin oviksen aikaan. Minut voi lisätä listalle: snanniska, 12/21, 4.lapsi ja lisätään nyt myös kiertolistalle kp 17/28-32. Imetän...
  2. S

Joulukuiset 2020

@LaTiLa voit laittaa vaikka sähköpostiosoitteesi mulle niin lisään ryhmään. :)
  3. S

Joulukuiset 2020

Tervetuloa uudet :love: Minulle voi laittaa viestinä sähköpostiosoitteesi, niin lisään ryhmään. Myös @marrrsipaani ja @Hypsy voi lisätä :)
  4. S

Haaveena vauva 2020

Mäkin täällä käyn edelleen päivittäin lukemassa ja jännäämässä ketä saadaankaan vielä mukaan joulukuisiin :love:
  5. S

Joulukuiset 2020

@Lilmi89 tervetuloa! :love: kiva kun haaveilijoista moni on päässyt siirtymään tänne.
  6. S

Joulukuiset 2020

Mullekaan ei kauheasti kahvi enää maistu, teetä oon nyt juonut. En mikään kahvin suurkuluttaja ole muutenkaan ollut, mutta nyt maistuu entistä vähemmän. Täällä myös ärsyttävää yövalvomista aamuyöstä jos herää. Kuopus on nyt viitenä yönä kömpinyt viereen, enkä sitten sen jälkeen meinaa enää saada...
  7. S

Joulukuiset 2020

Sori, kun välillä tämä kutsuminen ryhmään kestää. En jostain syystä saa niillä sähköposteilla kutsuttua puhelimella ollenkaan ryhmään ja tietokoneella en oo oikeen ehtinyt käymään. Mutta tosiaan myös @Korallikala @Hypsy ja @marrrsipaani on nyt myös ylläpitäjiä, niin pystyy lisäämään. @Janet88...
  8. S

Joulukuiset 2020

Tervetuloa uusille :love: @Janet88 laita mulle viestillä sun sähköposti, niin laitan sillä kutsun ryhmään :)
  9. S

Joulukuiset 2020

Tervetuloa uudet! Ihanaa, kun alkaa porukka lisääntyä täällä :love:
  10. S

Joulukuiset 2020

Minäkin varasin ajan tänään neuvolaan. Aika on 4.5. Neuvolan laskujen mukaan laskettu on 30.11. vaikka sanoin, että nyt ei kyllä 28 päivän kierron mukaan voi laskea. Sanoi, että muuttuu sitten ultrassa, jos muuttuu. Pysyn nyt kuitenkin täällä, koska itse olen varma, että joulukuun puolella...
  11. S

Joulukuiset 2020

Facebook-ryhmästä vielä: laita mulle viestillä se sähköpostiosoitteesi, jolla olet facessa, niin saat sillä kutsun ryhmään ilmeisesti, niin ei tarvitse aina ensin lisätä kaveriksi. Ainakin luulen, että näin onnistuu myös. :) Oloista: täällä tosi oireetonta oli eilinen päivä. Ei niinku ollenkaan...
  12. S

Joulukuiset 2020

Nyt on luotu ryhmä, joka ei löydy edes hakemalla. Eli mun pitäs varmaan lisätä teidät kaveriksi ja lisätä ryhmään? Saa sitten poistaa mut kavereista sen jälkeen :D Laita mulle täällä viestillä sun nimi ja vaikka joku vinkki profiilikuvasta, jos on useampi samanniminen niin tiedän kenet lisään.
  13. S

Joulukuiset 2020

Mä voin tehdä, semmosen mitä ei löydä edes haulla. Vai odotellaanko vielä? Toki täälläkin voidaan sit vielä juttua jatkaa, kun tuskin kaikki sinne tulee liittymään. Minusta kans 30 on hyvä määrä, niin pystyy kaikkiin tutustumaankin. :)
  14. S

Joulukuiset 2020

Mäkin yhtenä yönä valvoin ja luin keskusteluja ylipainoisista odottajista ja sen jälkeen oli TODELLA huono omatunto siitä, että on lihava odottaja. :( Mutta tosiaan, sitten vauvan kanssa paljon vaunulenkkejä. Meilläkin isommat jo sen verran isoja, että syksyllä molemmat ovat koulussa, niin...
  15. S

Joulukuiset 2020

Mullakaan ei aikaisemmissa raskauksissa ole painoon puututtu, muutakun kannustettu, kun ei ole paljoa tullut. Tosin nyt painoa on 15 kiloa enemmän kuin esikoisen aikana ja silloin jo oli ylipainoa... Ihana kun on vertaistukea, tässäkin asiassa. :)
  16. S

Joulukuiset 2020

@Hypsy paino-asiassa tunnen tuskasi. Mulla on reilusti ylipainoa ja vähän jo valmiiksi ahdistaa neuvolaan meneminen, nyt kun on vielä "vieras" neuvolatäti. Koitan nyt olla keräämättä turhia kiloja raskausaikana ja liikkumaan mahdollisimman paljon. Mutta älä huoli, ihan varmasti olet paras...
  17. S

Joulukuiset 2020

Onnea @marrrsipaani :love: kiva "nähdä" sinut tällä puolella! Hoksasin äsken, että koronatilanteen takia mies ei taida päästä mukaan nt-ultraan ollenkaan. :confused: Ajattelin kans huomenna soittaa neuvolaan. Soittoaika on 8-9, että sillä ehdolla soitan jos lapset vielä nukkuu eikä ole...
  18. S

Joulukuiset 2020

Mä olen kertonut myös jo parille kaverille ja siskoille. Molempien vanhemmille kerrotaan kun nähdään. Katsotaan nyt koska nähdään tämän korona-touhun vuoksi :D
  19. S

Joulukuiset 2020

Täällä oireina pientä etovaa oloa välillä, rinnat edelleen arat, yönälkä ja jatkuva pissahätä. Mahakin kyllä on turvonnut, tosin on siinä tavaraa omastakin takaa :D Joko olette neuvolaan soitellut? Ajattelin, että jos tällä tai ensi viikolla soittelisi. Niin jännää :love:
  20. S

Joulukuiset 2020

Tervetuloa uusille! :) Varhaisultra kiinnostaisi kovasti, mutta en taida kyllä varata yksityiselle ja tuskimpa pääsen kunnallisellakaan mihinkään. Aiemmissa raskauksissa en ole täällä käynyt neuvolassa, että en tiedä onko täällä mahdollisuutta ultrata neuvolassa. Hirveän pitkä kyllä odottaa...

Yhteistyössä