Hakutulokset

1. C

Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

Ei millään pahalla, mutta ihan tosissaan herätys. Mitä sinä tuosta suhteesta saat? Koska ei tuo ainakaan mikään oikea parisuhde ole. Löisin aika paljosta vetoa, että miehelläsi on toinen nainen ja jos ei olekaan, niin eihän myöskään sinuun tai perheeseenne ole milläänlailla sitoutunut. Jos...
  2. C

Isän rooli vauva-arjessa?

Ihan pienelle vauvalle mies vaihtoi vaipat melkein aina kotona ollessaan, usein nukutti syliin, muutenkin piti sylissä (ja rintarepussa) rauhoittumassa, vauva nukahti helpommin miehen syliin kuin mun, kun siinä ei haissut maito kokoajan nenään :) Mulle jäi sit imetys ja yöhuolto. Taaperon...
  3. C

Taas täällä istun ihan huuli pyöreänä, että miksi helvetissä naiset antaa kohdella itseään kuin ovimattoa? Kyllä tuollainen käytös olisi ollut vakavan pysähtymisen paikka jo silloin vuosi sitten ja jos mies ei olisi asiasta edes puhumaan suostunut, niin sitten se ois aika selkeä lusikat jakoon...
  4. C

Yö(kin) poissaolot sovitaan yhdessä etukäteen. Joistain muutaman tunnin menoista saatetaan ilmoittaa tekstiviestillä, että on muuten tänään harrastusmenoa. Mutta koska kumpikin on yhtälailla vastuussa lasten hoidosta, ei kumpikaan vaan ilmoita (ainakaan pitkiä) menoja tuollalailla. Todella...
  5. C

Onko normaalia että mies tuntuu usein ärsyttävältä vaiken edes tiedä syytä? Alkuraskaus menossa.

Lienee aika tavallista ja hormooneista johtuvaa tuo ärsytys. Mutta varsinkin kun sen tiedostaa ja huomaa, että se mikä ärsyttää on joku todella mitätön pikku juttu on myös hyväksi osata vähän purra huulta ja olla kiukuttelematta. Aina se ei onnistu ja silloin on syytä mieheltä asiaa pahoitella...
  6. C

Kenkien reklamaatiosta tietävät.. Tai ylipäänsä reklamoinnista

Ei itseasiassa pidä paikkaansa. Liikkeellä ei ole velvollisuutta palauttaa rahoja (eikä itseasiassa edes tarjota sitä lahjakorttia) vaan ainoastaan korjata vahinko.
  7. C

Kenkien reklamaatiosta tietävät.. Tai ylipäänsä reklamoinnista

Ilmeisesti tosiaan on noin, että jos tuote rikkoutuu, liikkeellä on velvollisuus se korjata, mutta ei palauttaa rahoja. (Itse tappelin taannoin erään lastentarvikeliikkeen kanssa ensimmäisellä käyttökerralla hajonneista matkarattaista. En halunnut korjausta tai vastaavaa tuotetta tilalle...
  8. C

mies haluaa tietää naisten mielipiteen..

Luit omiasi. Kirjoitti, että 'lapsi ei ole oma' ja viittasi sillä tulevan kumppaninsa kiinnostukseen ryhtyä äitipuoleksi, ei omaan tilanteeseensa.
  9. C

Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

Se, että alkuun kun kriisi on päällä kertoilee ja kommentoi paljonkin ei tarkoita sitä, että olisi odotettavaa, että AP jatkaa fiilistensä avaamista hamaan loppuun asti. Pari viikkoa on kulunut, pahin järkytys on tasaantunut ja nyt AP setvii asiaa miehensä kanssa sen sijaan että avautuisi...
  10. C

Tulossa hääpäivä ja tarkoitus olisi mennä viikonlopuksi hotelliin. Minne?

Vantaan Flamingo on mun mielestä tosi kiva paikka, eikä tarvii lähteä kauas :)
  11. C

Ero työnarkomaanimiehestä, kokemuksia?

En missään tapauksessa jäisi tuollaiseen suhteeseen. Pidän ydinperhettä todella suuressa arvossa ja en itse haluaisi joutua elämään uusperheessä, mutta ei omaa elämäänsä silti voi laittaa pariksikymmeneksi vuodeksi hyllylle vain lasten takia. Jälkiviisaana on turha todeta, että asiaa olisi...
  12. C

'Anoppi' ongelmaa

Ja tosiaan sinun on turha syyttää anoppia (kuten selkeästi teet, ajatuksissasi kaikki olisi hyvin kunhan vain anoppi muuttuisi). Todellisuudessa se muuttuuko anoppi vai ei ja kuinka itsekäs hän onkaan on täysin merkityksetöntä. Miehesi asia on pistää äitinsä ojennukseen, ei sinun. Jos mies ei...
  13. C

'Anoppi' ongelmaa

Sinun kannattaa hyvin tarkkaan miettiä mitä se tarkoittaa, että mies asettaa äitinsä sinun yläpuolellesi ja mitä se tulevaisuudessa tulee tarkoittamaan. Jos mies nyt(kään) vaikeiden aikojen, yhteisen lapsen, hänen toivomansa yhteen paluun jälkeen ei halua asiasta edes keskustella, ei avioliitto...
  14. C

'Anoppi' ongelmaa

Tää on niitä ketjuja, joissa tosissaan toivoo, että tarina ei olisi totta... Miksi, oi miksi, tyydyt tuollaiseen kohteluun miehesi osalta? Hyvät välit vanhempiinsa saa olla, mutta tuossa ei kyllä todellakaan ole enää kyse siitä. Miehesi asettaa kaikessa äitinsä sinun edellesi, äitinsä tietää...
  15. C

Järkeä mennä suoraan työnhakijaksi ilman koulutusta?

Mä haluaisin, että sä tunnistaisit sokkotestissä vaikka kaupankassan tai siivoojan tai tarjoilijan työn jäljen, jos toinen on käynyt 3 vuotta koulua ja ollut vuoden töissä ja toinen ollut neljä vuotta töissä ilman kouluja. Mä veikkaan että erot nousisivat ihmisten asenteesta, työmoraalista...
  16. C

Niinhän mä yritin sanoa, mutta itse väitit, että noihinkin hommiin pitäisi olla se monen vuoden koulutus. Yksi syy siihen, että en jäänyt noita hommia tekemään vaan menin kouluun hakemaan sen tutkinnon on se, että en olisi ollut tyytyväinen niissä töissä loppu elämääni. Mutta moni on ja...
  17. C

Mä taas en pysty käsittämään koulutuksen ylistämistä itseisarvona. Eli nimenomaan ajattelua, että ihminen on parempi työssään alalla kuin alalla, jos sillä on tutkinto. Kun tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Arvostan korkeasti koulutettuja ihmisiä ja usealla alalla se koulutus on vaadittua...
  18. C

Siinä yhdessä firmassa sä opit enemmän niitä perustason hommia tekemällä sitä työtä, kun mitä sä oppisit koko sinä koulutusaikana. Se perehdytys tarvitaan aina uudessa duunissa, että oppii ne tavat. Mutta nimenomaan se perustyö on se minkä oppii paljon paremmin tekemällä kuin kuuntelemalla miten...
  19. C

Ihan sama kuinka paljon sulla on koulutusta taustalla kaupan kassalla kyllä perehdytetään. Ehkä mä olen sitten ollut käsittämättömän fiksu, kun lukio tiedoilla olen siinä parissa päivässä oppinut sitä kassaa käyttämään ja omaksunut ne käytännöt muutenkin. Täsmälleen samat asiat mulle ois...
  20. C

Näin. Olen juurikin valmistumassa tradenomiksi (puuttuu enää opinnäytetyö ja pari kurssia) ja olen työskennellyt ennen opintojen alkua useammassakin kaupassa yhteensä useamman vuoden. Mikään tuolla tradenomi opinnoissa ei anna lukiota suurempia valmiuksia siihen kaupan kassan hommaan (eikä se...

Yhteistyössä