Hakutulokset

1. C

Mä haluisin ottaa pienen breikin suhteesta, mutten tiedä minne menisin lasten kanssa siks aikaa..

Lukutaito näyttää olevan myös katoava luonnonvara empatian ja älyn ohella. AP kun oli kirjoittanut että mies ei lapsia pystyisi vuorotyönsä takia kotona hoitamaan ja oleellisempana, nyt tarkkana, miehen kanssa oli asiasta puhunut, että lähtisi johonkin lasten kanssa ja mies voisi toki lasten...
  2. C

Mä haluisin ottaa pienen breikin suhteesta, mutten tiedä minne menisin lasten kanssa siks aikaa..

Ihan uskomattomia vastauksia täällä tänään. AP:n ja miehensä suhde ei toimi. AP on onneton ja on yrittänyt korjata tilannetta. Yrittänyt puhua, ehdottanut terapiaa, koittanut tehdä itse asioita joita toivoisi, yrittänyt kysyä mitä mies haluaa, keskustellut erosta ja ilmaissut, ettei itse sitä...
  3. C

Ketään, joka tietää oikeasti? Avioero tulossa, miten järjestän asiani..?

Kyllä. Jos mies jää yhteiseen taloonne ja sinä muutat pois, se on hän joka maksaa vuokraa sinulle - ei toisin päin. Eli käytännössä siis sinä kyllä maksat edelleen osuutesi lainasta, mutta mies joutuu maksamaan sinulle vuokraa sinun omistamastasi (ja lyhentämästäsi) puolikkaasta kunnes ostaa...
  4. C

Ketään, joka tietää oikeasti? Avioero tulossa, miten järjestän asiani..?

Ei sun tossa kohtaa kannata hirveesti miehen haluja kuunnella, eipä hänkään ole sun haluja kertomasi mukaan kuunnellut pitkään aikaan. Eli muuttakaa ensin lasten kanssa pois. Saat sillä lailla etäisyyttä tilanteeseen ja mieheen. Avioero myös heti vireille ja tosiaan nuo tapaamiset...
  5. C

Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

Jos koet, että talo on niin arvokas, että et halua siitä pois muuttaa ja et lainaa kykene yksin maksamaan, niin sitten jäät. Suosittelisin kuitenkin, että lakkaat pesemästä miehen pyykkejä, ruokaa teet vain itsellesi ja lapsillesi jne. Eiköhän se mies pikkuhiljaa ymmärrä, että sinuakaan ei...
  6. C

Millaisia teidän miehet on olleet kun teillä on ollut raskauspahoinvointia ja muuten huono olo?

Mulla oli jatkuvasti pahoinvointia jonnekin kuudennelle kuulle ekassa raskaudessa ja satunnaisesti loppuun asti. Nyt tokassa jatkuva pahoinvointi lakkasi siinä viikon 14 kohdilla, mutta erityisesti syömisen yhteydessä nyt loppuvaiheessa taas nostaa pahoinvointi päätään. En kummassakaan...
  7. C

Seurusteltu pari kuukautta, mies lähdössä EXän ja lasten kanssa matkalle. Kiukuttaa!!!

Aika suvaitsevaa porukkaa. Kyllä mäkin luulen, että monella hyväksyjällä olisi sietämistä itselläänkin, jos sattuisi omalle kohdalle. Mä tiedän, että mulle tuollainen kuvio olisi ongelma, tiedän myös että arvostaisin kyllä sitä, että mies asettaisi lapset etusijalle eron jälkeenkin, mutta koska...
  8. C

Kokemuksia maalämmöstä

Maalämmössä kallista on perustamiskustannukset, joiden takia sitä ei olisi noin pieniin neliöihin kannattanut lähtökohtaisesti laittaa, koska kestää kauan saada säästöillä kuoletettua perustamiskustannukset verrattuna esim. sähkölämmitykseen. Mutta kun ette ole rakentamassa vaan ostamassa taloa...
  9. C

Miten täällä on niin monella huono mies?

Mä kyllä ihmettelen ihan samaa. Muuttuuko miehet sellaisiksi ajan kanssa, onko rakkaus niin sokeaa vai tyydytäänkö vaan ensimmäiseen kaksilahkeiseen, joka vastaan kävelee? Tulee kyllä aina onnekas olo, kun käy palstaa lukemassa. Tosin on se mies aika tarkkaan valkattu ja hyvin hoidetaan...
  10. C

Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

Eikä sun tarvitse mitään todisteita haalia. Miehen käytös on niin ala-arvoista, että pettäminen siihen päälle on ihan yksi hailee. Hyvähän se miehellä on tuossa liitossa elellä. Saa mennä ja tulla miten haluaa, lapsia ei tarvitse nähdä kun ainoastaan silloin kun itseä huvittaa. Naisissa saa...

Yhteistyössä