Hakutulokset

1. Heavyfreak

Joko olet sheivannut toosasi kesäkuntoon

Nii, kukahan tässä vie ja ketä.. :D
  2. Heavyfreak

Pieni hiljainen hetki majavan kunniaksi.. *painaa päänsä alas
  3. Heavyfreak

Kaunis suorastaan. Ja mieti nyt ku tollasen kaljuks vetelet.. :|
  4. Heavyfreak

Oi vähänks ihQuuuuuu! Laita sit kuva ku oot ottanu :xmas: :laugh:
  5. Heavyfreak

Et oo raitoja harkinnu? :xmas:
  6. Heavyfreak

*repskops ja hysteeristä huutonaurua* :laugh: :laugh:
  7. Heavyfreak

Rumat tatuoinnit

Mä oon hoikka, siisti ja huoliteltu ja mulla on Sikana niitä kauheen rumia tatuointeja joita ap ja muut ei voi sietää ;) Jotku sitä edelleen jaksaa päätään vaivata näinki turhanpäiväisellä asialla, että miks joku tatuointeja ottaa. Jos ny kuitenki jätetään se ihan tatuoinnin ottajan...
  8. Heavyfreak

Minkä kokoisia 36v täältä löytyy?

Mä oon "vasta" 34 mutta annettakoon anteeks :D Pituutta mul on 165cm ja painoo 58kg. Pari kk sitte käyny vaakalla viimeks. Ja just oon lihonu 8 kiloo, viimesen kolmen kuukauden aikana. En oo raskaana ees.. :snotty:
  9. Heavyfreak

Jos teette 1 lapsen, ette saa lapsenlapsia

Mä en oo Tehny yhtään lasta, mä oon onneks Saanu yhden lapsen. Ja jos en saa lapsenlapsia ni sit en saa. Simple as that.
  10. Heavyfreak

Ei sovi unohtaa, että mammapalsta noudattaa epäilemättä ideatasolla tulevaa taloudellista ja teollista behaviorismia.

Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että mitäs nyt näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
  11. Heavyfreak

Hitto että mä näytänkin näpsäkältä! turhis..

Onhan tää ihan parhautta, kesäkelit, aamul heittää biksut päälle ja se on siinä :D Tietty jos ulos lähtee ni sit voi laittaa vähän muutaki.. :whistle:
  12. Heavyfreak

Uutta tatskaa :P *kuva

Joo ei niiden kuvien välttis tarvii merkitä jotain elämää suurempaa :D Enkä oo kyllä kuullu kenestäkään joka ois ottanu suunnattoman merkityksellisen kuvan jota ei voi sietää.. :D
  13. Heavyfreak

Kiitos :)
  14. Heavyfreak

Luitko sä ketjun? Tää on viel Kesken. Eli juurikin yksityiskohtia on tulossa Paljon lisää.
  15. Heavyfreak

Mä taasen oon halunnu Kaikkee muuta ku tyttömäistä :D Ei vaan kertakaikkiaan oo mua, mä tykkään enemmän rouheesta, jopa ei-naisellisesta kuvasta. Niin me ollaan erilaisia, eri ihmisille käy eri jutut :)
  16. Heavyfreak

Mä otin 18 -vuotiaana olkapäähän skorpionin kun se oli mun mielestä niin hieno :p Ilman mitään suurempia merkityksia. Enkä oo kyllä sitäkään kuvaa kertaakaan katunut. Merkitys syntyi kyllä 10 vuotta myöhemmin kun sain skorpparitytön.. :D (Varmaan oli enne.. :p)
  17. Heavyfreak

Kiitos :)
  18. Heavyfreak

Pyh, pois se minusta.. *pyörittelee paheksuvasti silmiään
  19. Heavyfreak

Sanotaaks näin että toi ei oo tatuoinnin tarkoitus mutta ei ny ihan metsäänkään menny :D Samoten ku rakastan korsetteja sekä nyörityksiä ja kaikkea niihin liittyvää.
  20. Heavyfreak

Joo ja ku on loput mustetahrat pessy pois.. :D Mut eihän sitä malta oottaa, kuvia otettava heti.. Nimimerkillä minäkö muka kärsimätön :p

Yhteistyössä