Minkä kokoisia 36v täältä löytyy?

• Viestiketjun aloittaja Seku utelen
  • Ensimmäinen viesti
"myy"
170 cm, 62,5 kg (voih... viis kiloa antasin pois, katotaan lähteekö ku poistatin hormonikierukan, jonka aikana painoa kertyi. Vai käykö niin, että maha senkus alkaa kasvaa ;).

Seku utelen
Juu, en tiedä ku ei oo hormonikierukkaa ollu. Ite kans tahtosin tosta omasta ainakin 4kiloo pois mutta tiijä sitte. Tänään pääsin aloittaa juoksuharrastuken jos nyt onnistuis.

"joo"
170/57. Kilon, pari voisin pudottaa, tai en laittaisi vastaan jos putoaisi. Enemmän mun pitäisi panostaa tuohon kuntopuoleen. Sekä lihaskuntoa että aerobista pitäisi parantaa.

"mä"
Olen 168cm ja normaalisti painan 55 kg, mut nyt oon raskaana ja painan jotain 60kg. Raskaus on yli puolenvälin. Ei tarvis enää kovin paljo tuota painoo tulla lisää...

Mä oon "vasta" 34 mutta annettakoon anteeks :D

Pituutta mul on 165cm ja painoo 58kg. Pari kk sitte käyny vaakalla viimeks. Ja just oon lihonu 8 kiloo, viimesen kolmen kuukauden aikana.

En oo raskaana ees.. :snotty:
Mulla samat mitat ja saman verran oon lihonu kans, tosin vuoden kuluessa. Haluisin ees viitisen kiloa pois, niin mahtuisin taas vaatteisiini.

Ai niin, oon myös 34v.

Seku utelen
Mitähän ne piru vie on ilmaan suitsinu tai kraanaveteen lisänny ku miekin oon syksystä sen 6kiloo lihonnu. Voihan tuo olla ku oon nii ahkeraan jumpannu että osittain saa syyttää kiloja ku lihakset kasvanu koska vaatekoko on pysyny samana. Noh, komsii komsaa silti jatkan mihin jäin. :D

"viola"
36v tulee täyteen elokuussa ja pituutta on 168cm, painoa 62kg. Voisihan sitä muutaman kilon pois antaa, mutta sitkeässä on. En uskalla vielä vähentää syömisiä kauheasti kun imetän, mutta treenaan kyllä vähintään 4 kertaa viikossa. Ei nuo "ylimääräiset" kilot selvästi häiritse silmää missään kohtaa kroppaa onneksi, vaan ovat jakaantuneet tasaisesti joka puolelle. Silti joskus ne pois haluan.

Elokuussa 36 vuotias, pituus 164 cm ja paino tällä hetkellä 97 kg.
Voishan tuota saaha pari kiloo pois. :D
Muuten mie oon sinut itseni kanssa.

• Tykkää
Reactions: himpatti
"Kerstin"
164 cm ja painosta ei mitään tietoa, mutta sitä on aivan liikaa, ehkä 75 kg... käytän L-vaatteita.... toivottavasti sais kesällä treenattua hyvin jos vaikka vähän kiinteytyisi...

Yhteistyössä