Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2025

Täl hetkel jotenki pessimistinen fiilis ja uskon, että löytyy lisää jotai syytä, kun joskus tonne ivf-hoitoon pääsee. Täl hetkel en kyl näe noita ennenaikasia vaihdevuosia todennäköisinä, jos amh- arvoon ja ultrassa näkyviin munarakkuloiden määrään voi luottaa. Toisaalta mul on tällasia outoja...
  2. T

Haaveena vauva 2025

Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  3. T

Haaveena vauva 2025

Teil on asiat edennyt melko nopeasti julkisella 🙂 Ite joudun HUS:in asiakkaaksi. Oon ymmärtänyt nettipalstojen perusteella, että siel on vissii melko pitkät jonot.
  4. T

Haaveena vauva 2025

Voin samaistua toho, että ehtii keksimään monia syitä, miksi raskaus ei ala ja saa itsensä kiinni epäilemästä tyhmiä 🙈 Oon ehkä nähny mainoksen ja ajatellu, että pitäs kattoa, mut olin jo unohtanut koko jutun. Laitan kyl katsontalistalle! Omia fiiliksiä: Jotenki taas tosi turhautunut olo. Tää...
  5. T

Haaveena vauva 2025

Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  6. T

Haaveena vauva 2025

Mulla on ollu yks ovuloimaton kierto ja sillo tollasta on-off -vuotoa oli 2 viikkoo ja sen jälkee tuli viel "normaalit" menkat, yhteensä kesti melkein kolme viikkoa ja kierron pituudeksi tuli 39 päivää. Laskin sen runsaamman ekan päivän uuden kierron ekaksi päiväksi, ja se kierto olikin jo...
  7. T

Haaveena vauva 2025

Onko tota jatkunut jo pitkään? Joskushan just tiputtelua/ruskeeta voi tulla vähä ennen menkkoja, joten voi olla, että koht ne menkat alkais. Bongasitko oviksen? Ovuloimattomissa kierroissa voi olla, että välil tulee jotain ja välillä taas ei, mut voi kestää yhteensä useamman viikon. Mut otappa...
  8. T

Haaveena vauva 2025

9. T

Haaveena vauva 2025

Voimia sinne! Täällä kans ehditty kokea monenlaisia tunteita ja fiiliksiä, myös kaikki samat kuin sulla. Ja tää on ollu mun tähän astisen elämän isoin kriisi ja eniten henkisiä voimavaroja kuluttava asia. Mut ei auta kuin elää toivossa ja huonoina päivinä toivoa, että huominen olisi parempi...
  10. T

Haaveena vauva 2025

Marraskuun lopussa ferritiini oli 21 ja toukokuun alkupuolella 82, söin koko tuon ajan ferrodan 100 mg joka toinen päivä. Nyt syön enää 1-2 krt/vk. Ite en huomannu olossa mitää muutosta, vaikka ferritiini nousi, joten tulokset oli positiivinen yllätys. Mulla hemoglobiini on ollu aina hyvä.
  11. T

Haaveena vauva 2025

Ei ollu kovin kivulias. Yhe kerra nippasi sellai vähä kovemmin ja yllättäen, mutta se nippaus meni nopeasti ohi. Mul se meni tosi nopeasti ja sain ite nähä näytöltä, mite se virtaus meni.
  12. T

Haaveena vauva 2025

Täällä käytiin tänää aukiolotutkimuksessa ja kaikki oli kunnossa. Nyt ei tällä hetkellä oo mitää vikaa tiedossa, kun ferritiini ja testosteroni on saatu jo hyvälle tasolle. Eli seuraavissa kierroissa toiveet nousee aika korkealle onnistumisen suhteen, ja pettymykset tulee olemaan valtavia, jos...
  13. T

Haaveena vauva 2025

14. T

Haaveena vauva 2025

Mulla oli kanssa kaiken maailman oireita, jotka ois voinu olla pcos-oireita: finnejä erityisesti leuassa, pientä epäsäänöllisyyttä kierroissa ja ultrassa näky suht saman verran munarakkuloita kuin sinulla. Otettiin verikokeet: amh, fsh, uraatti, testosteronit, insuliini ja lh. Verikokeiden...
  15. T

Haaveena vauva 2025

16. T

Haaveena vauva 2025

Molemmilla sekä @rimpsukka84 että @Cara-mel näyttää vahvoilta jo viivat, toivottavasti nyt pysyy matkassa loppuun asti 🥰 Ryhmässä on paljon ihmisiä ja jokainen kokee asiat omalla tavallaan ja saattaa tuntea eri tavalla kuin toiset, mikä on ihan normaalia ihmisten keskuudessa. Varmasti...
  17. T

Haaveena vauva 2025

Mun elämä on kyl kierrosta toiseen melko samanlaista. Käytössä on monivitamiini ja lisäksi pari kertaa viikossa rauta ja d-vitamiini. Muuten syön, liikun ja nukun samalla tapaa kuin ennenkin. En oo tehny mitää muutoksia. Koen, että mul on perusasiat kunnossa. Ainahan voisi tehdä kaikki asiat...
  18. T

Haaveena vauva 2025

19. T

Haaveena vauva 2025

Mä oon lukenut tota samaa hormonien balanssista. Toisaalta oon jo lukenu varmaa kaiken mahdollisen netistä, joka ei kyl oo kovin hyvä asia loppupeleissä 🙈. Jotenki sit taas jännä, kun pms-oireita pidetään kuitenkin iha normaaleina. Jotenki ristiriitaista, että pms-oireet ois ihan normaaleja ja...
  20. T

Haaveena vauva 2025

Kyllä mä nään sekä @rimpsukka84 :n että @Cara-mel : in kuvissa hailakat toiset viivat, toivottavasti lähtee vahvistumaan ja onnittelut 🥰

Yhteistyössä