Hakutulokset

1. J

Inseminaatio

Vattulalle kovasti tsempityksiä ja toivon että siellä olisi joku oikeassa paikassa! Mahtaa olla piinaviikko sinullakin menossa. Nöppö, aivan uskomatonta, jotainhan siellä on oudosti, toivottavasti olisi se positiivinen asia! Alan kyllä kohta luottamaan jo plussaasi... milloin kerrot...
  2. J

Inseminaatio

Huomentapäivää, täällähän on kaikenlaista tapahtunut. Vattulalle ensin tsempityksiäepäilyyn KU:sta, toivotaan ettei olisi näin. Olen luullut että hyperstimulaatio tulee oviksen yhteydessä mutta voisiko tämä sitten olla jälkioiretta...? Vauvakuumelle kovasti haleja tädin vierailun johdosta...
  3. J

Inseminaatio

Varovianen onnea nöppö!!! :heart: mietinkin kyllä että ei sen kierron pituus noin voi normitilanteessa venyä. Ainakin minulla pp14-15 alkaa menkat, sinullahan on jo pp19 vai mitä? Luottamus on kova että plussajuna on starttannut ja vie kaikki vielä tästä ketjusta mennessään...
  4. J

Inseminaatio

Voi mariq, olen pahoillani! Mahtaa olla kamala olo, ajatukset siellä!:hug: Kaarnellekin pahoittelut negasta! Ensi kiertoon parempaa onnea (vaikka eihän se vielä ihan 100% ole jos pp:t on melko aikaisessa. Muille tsempit! Täällä ei mitään erikosita, ystävien juhlat tulossa viikonloppuna...
  5. J

Inseminaatio

Vattulalle pidän minäkin peukkuja että kaikki olisi hyvin. Oletko ajatellut odotella klinkan verikoetta vai satsata kalliimpaan testiin? Eihän sinulla vuotoa ollut kuitenkaan ollut. Uskon että kaikki johtui halpistestistä! Miten Mariqin ultrailu ja munisten kasvattaminen edistyy? edit...
  6. J

Inseminaatio

Nöpölle pahoittelut negasta! Olo on varmaan toivoton ja ymmärrän kyllä hyvin, itseäkin kauhistuttaa se iso askel kohti mahdollista IVF:ää. Kovasti tsemppejä täältä! Mitenkäs vauvakuumetta teillä mennään eteenpäin? Itse olen nyt kohta viikko inssistä sitä mieltä että ei ole tärpännyt... ei ole...
  7. J

Inseminaatio

Onnea Vattula!!!:flower: aivan loistavaa, tämä luo uskoa siihen että inssillä voi onnistua! Olisi muuten kiva kuulla vielä listattuna fakta: mikä lapsettomuuden syynä oli, monesko inssi, tehtiinkö ennen munasolun irtoamista, mikä pp oli testipäivä (pp11 jos oikein lasken?) jne. Onnea vielä...
  8. J

Inseminaatio

Lapsettomalle kovasti tsempityksiä, meillä taitaa olla Kaarne, minä, Lapseton jännäilemässä ihan peräkkäisinä päivinä=) Vattula, kaikki erilaiset oireet on lupaavia! Toivotaan että siellä tapahtuu kiinnittymistä. Olisi todella ihana jos testiä saisi tehdä heti. Itse en ole testannut...
  9. J

Inseminaatio

Peukutuksia nöpölle, toihan voi tietää hyvää kun sinulla on piinapäivät! Päästiin inssiin tänään, testi näytti plussaa aamulla ja varasin ajan. Meinasin kyllä aikataulut mennä plörinäksi ja inssi jäädä väliin kun mies soitti 10.30 että heräsi juuri. Näyte olisi pitänyt olla 10 mennessä...
  10. J

Inseminaatio

Voi harmitus Kaarne! Miten ihmeessä se ajoitus meni näin mönkään, ottaa päähän puolestasi kun täällä taistelen saman asian kanssa. :wave: Olitteko te julkisella vai yksityisellä? Minulle yksityinen lääkäri ei suositellut niitä lääkkeitä kun ovuloin normaalisti. Entä auttaisiko teille mieluummin...

Yhteistyössä