Hakutulokset

1. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Pistin jokin aika sitten pregnylin, tiistaina aamulla on aika punktioon. Huomaan kyllä hyvin tämän pienen solumäärän, tänään olin vielä jumpassa eikä mitään tavallista ovulaatiota kipeämpää tunnu. Ehkä sykkeet nousevat hieman enemmän. Hiskias toi on totta että pienillä asioilla se...
  2. J

On toi kyllä aika törkeää myös julkisella myöntää että voisit saada parempaa hoitoa muualla. Miksi sitä ei voisi antaa tuloksekkaammin siellä julkisellakin niin että hoitosuunnitelmat oisivat yksilöllisiä! Toivottavasti Amalia Armas löydätte vielä,jonkun ratkaisun. Hiskias olen samaa mieltä...
  3. J

Hiskias, voi nenä, tsemppihaleja täältä! :hug: Olisi ollut aika reilua että se plussa tulee mutta kyllähän se tuosta samasta satsista vielä voi tulla :) paranemisia! Onko sitä PAS:a jo suunniteltu, pitääkö pitää välikierto? Amalia Armas teille ei kyllä ole onni ollut puolella, lääkäreissä on...
  4. J

Tsemppihalauksi Odottava, toivotaan että aurinko pilkistää vielä jollakin tavalla risukasaan, ennemmin tai... ehkäpä lääkärilläsi on jotain ideoita eri lääkkeistä mitä voi kokeilla vielä. Amalia armas sinullekin pahoittelut mutta toivotaan että edes inssiin pääsette! Jotenkin tuntuu...
  5. J

Amalia armas tsempit huomiseen ultraan, pidetään peukkuja! Voihan se olla että 3 kk on vasta paras tehoaika dhealle. Oletko kokeillut jotain muuta kun puregonia lääkkeenä? Mullahan se ei toiminut mitenkään, munasarjat jäätyivät vaan. Olen kuullut muiltakin että se ei aina yksinään toimi...
  6. J

Vau Hiskias, kuulostaa lupaavalta juilinnat. Viimeksikö sulla ei ollut niitä lainkaan? Toivotaan että enteilee hyvää:) Aikamoisia pohdintoja teillä on tuosta anatomiasta! Voisikohan joku viisas kertoa miten se on, mullekaan ei ole selvitetty asiaa tuolla tarkkuudella... Unelmoijalle...
  7. J

Voi miten hienoa Hiskias!!! Onnea kyytiläiselle:) ihan mahtava saalis. Mitä sulla on edellisissä ollut ja kuinka oitkään ehdit dheata käyttämään? Lopetitko ennen hoitoa? Odottavalle myös peukkuja tähän kiertoon että dhea on tepsinyt! Tule kertomaan kokemuksia niin ketjussa tapahtuu jotain;)...
  8. J

Voi että mitä uutisia täällä on kun on muutaman viikon (kuukauden) ollut vilkuilematta tänne! Onnea Meriann, ihan mieletöntä ja vielä "yllätysmunasolu" :) antaa toivoa. Katallekin peukkuja, tulehan hyvien uutisten kanssa lomalta! HalleB on taas saanut helpottavan vaiheen elämässä eteen...
  9. J

Hei kaikille vanhoille ja uusille! Onko täällä nyt tullut plussaa poissaollessani, Vienda, Odottaja ainakin ovat haamuilleet? Entä Halle, oletko testannut tänään. Pidän kovasti peukkuja että se viiva tummuu :) Muutenkin ihan hienoja uutisia siitä DHEA:n käytöstä ainakin Meriannilla! Onko...
  10. J

Viendalle tsemppejä täältä sen yhden follin hautomiseen! En ole varmaan aiemmin kuullut että yksityisellä suositaan pitkää kaavaa. Toisaalta, mikä on liian nopeasti, meinaako ne että folli irtoaa raakana? Se on tietenkin ongelma. Mullahan on kp 10 ollut punktio joka oli mielestäni aikaisin...
  11. J

Voi että Halle, sulla on nopeat munasarjat! ;) Tosin mustakin tuntuu että ovis tapahtuu aina vaan aiemmin. Miten muuten jaksatteko te vielä ihan luonnollisia yhdyntöjä aikatauluttaa välikierroissa oviksen mukaan? Mulla tänään nipistelee siihen malliin että ovis on ihan just. Ajattelin painostaa...
  12. J

Meriannille pahoittelut munasolutilanteesta :hug: toivottavasti siitä DHEA:sta on apua. Vienda pääsee vielä nopeammin kokeilemaan! Kertokaahan sitten kokemuksia. Oletteko kumpikaan kysyneet lääkäriltä? Hallelle tsempit punktioon ja sitten perjantain siirtoon! Nyt tulee varmaan hyvä kierto...
  13. J

Kiitos tsempityksistä! =) nyt alkaa jo unohtumaan pettymys pikkuhiljaa. Olen aika onnellinen että pääsin lugeista, niistä tuli kaikkiä ällöoireita. Pidetään peukkuja Meriann niille kahdelle, mitä jos kaksi sinnittelee aamuun, siirretäänkö teillä kerralla ne? Viendalle onnea uuteen...
  14. J

Nega... vähän v*tuttaa. Vuoto ei alkanut vielä. Mies on jotenkin tosi positiivinen kaikesta huolimatta, ihmettelen sen rauhallisuutta. Mä stressasin juuri hoitojen kalleuttakin niin se ei taas niistä piittaa. Kaipa sekin suree omalla tavallaan, hänestä nimittäin oli enemmän kiinni että vasta 3,5...
  15. J

Huh, hulluksihan tässä vielä tulee piinailun takia. Arvon että testatako vai ei... tänäkin aamuna oli ihan menkkakipuolo ja pari viimeistä vuorokautta on ollut "märkä" olo mutta vuoto ei vaan ala. Onko teillä alkanut vuoto ja kivut lugeista huolimatta vai pitävätkö ne tehokkaasti vuodon poissa...
  16. J

Meriann siirto tehtiin 2-päiväiselle alkiolle. Eli sinun lekurin kaavalla mulla pitäisi huomenna näkyä testissä jos olisin raskaana. Oma lääkärini käski sinne veritestiin vasta pp14 ja yritän siksi venyttää testiä maanantaille niin ei ole niin pitkään siinä välissä jos nega pärähtää ruutuun...
  17. J

On tuo Meriann aika ärsyttävää lähteä hoitoon kun tietää että harvoin saa mitään pakkaseen. Nämä maksaa niin sairaasti yksityisellä! Toivotaan että tuottaisivat tulosta pikaisesti. Mullahan oli punktio kp10 ja se oli omasta mielestäni aikaisin. Halle kiitos muistutuksesta; kannattaa siis...
  18. J

Tsemppejä Meriann follien kasvatteluun! Ei se määrä vaan se laatu :) milloin punktio tulee olemaan, onko arviota? Täällä pp8, mahatuntemukset hävisivät eilen, olivat siis pp5-6. Ei tästä tosiaan voi mitään päätellä! Ajattelin testata maanantaina pp12. Klinikan ohje oli keskiviikkona...
  19. J

Täällä elellään pp7 ja eilen alkoi vähän vatsaa juilimaan töissä, ihan vähän ja ajoittain. Ei ihan kun ennen menkkoja mutta melkein. Lisäksi mulla nousi pikkasen lämpöä, huomasin iltapäivästä että tulipas kuuma ja korvat sekä posket punoittivat! Noh, huolimatta siitä että nämä voisivat olla...
  20. J

Meriann teillä on kyllä tullut "hyvä" saalis, mutta pahoittelut niistä keskenmenoista! Menikö ne suunnilleen heti plussan jälkeen? Onko lääkäri spekuloinut syytä jotenkin? Mietin vielä kun meillä on sama lääke että oletteko te lääkärisi kanssa ajatelleet jotain vaihtoehoista lääkettä? Mäkin olen...

Yhteistyössä