Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Ai niin, piti munkin sulle viä kommentoida et mulla alko kipeytyyn tissit vasta muutama päivä sitten eli ei ollu ennen plussausta kipeet. Ei ne kyl vieläkään oo kun vähän arat ja turvonneet. Voi kunpa sinne plussa tulis! ❤️
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Kuulostat ihan multa, vuoroin itken, purskahdan itkuun millon mistäkin syystä ja välillä raivostun kunnon itkupotkuraivareihin. Ja tää alko vähän ennen kun plussa tuli testiin. Voi kunpa tuolle paskalle fiilikselle ois ihana syy ❤ :love:
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Oi ihanaa @pumpuli1 onnea! ❤️Ihan selkee haamu, ja kun vielä tuli noin lyhyellä pidätyksellä niin hyvin lupaavaa! Vahvistumista sinne! ❤️
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Sielläkin kuulostaa kyllä lupaavalta tuo väsymys <3 Kunpa sielläkin plussa pärähtäis nyt :love:
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Oioi, kunpa nyt meinais sitä mitä mies epäilee <3 Mä niin toivon sinne nyt viimein sitä pysyvää plussaa :love:
  6. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Mutkin voi lisätä plussanneisiin. :love: Nyt tosin vasta 4+6 menossa, mutta jotenkin rauhallinen ja levollinen fiilis, paljon tyynempi kuin viime syksynä kkm:n johtaneesta raskaudesta. Laskettu aika ois 22.3. Varhaisultra 4.8. jota kyllä jännitän kamalasti.:eek: Tää oli totaalinen yllätysplussa...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

oi miten ihana kuulla! :love: Millon sulla oliskaan laskettu aika? <3 Ja millon ultra? Onnellista odotusta sinne:love:
  8. S

Maaliskuiset 2021

Ei oo viä keksitty työnimee mut ois kyllä hauska joku kehitellä ☺ Kiitos kaikille vastauksista oireiden vaihteluun liittyen ❤ Tänään ollu enemmän kuvotusta, ja vähän närästystäkin, ja valkovuotoo tulee, ja rinnatkin alkanu kipeytyyn, joten on ollu toiveikkaampi olo että siellä pikkuinen...
  9. S

Vanhemmat odottajat

Moikka! Olipa ihana että törmäsin tähän ketjuun, ja nyt voin mäkin viimein osallistua keskusteluun :love: Täällä tosin vasta 4+5 menossa. Ikää mulla 40v. Tärppäs just ennen kun piti aloittaa Letrozylit vahvistaan ovulaatiota. Ehdittiin siis käydä hoitojen suunnittelukäynnillä ja ostin...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa! ❤ Ja Täällä sama ❤ Laskettu aika 22.3. Ja omat synttärit 19.3. :love: Voi kunpa saisin parhaimman synttärilahjan ikinä maaliskuussa :love:

Yhteistyössä