Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Pakko tulla tännekin kertomaan, että kävin juuri varhaisultrassa, ja siellä pikkuisen sydän sykki ja kaikki oli kunnossa. :love: :barefoot::love: Voi luoja miten helpottunut olo. Jospa nyt vois hetken aikaa olla onnellinen ja nauttia. :love: Sen mitä nyt tältä kuvotukselta pystyy... Vastasi...
  2. S

Maaliskuiset 2021

Ihana kuulla @pikkutikkui että kaikki oli hyvin :love: Mun pitää jännittää vielä ens tiistaihin että pääsen ultraan. Eilen alkoi ahdistaa että ihankun tissit olis vähemmän kipeet. No sitten mun kroppa ilmeisesti päätti poistaa mun huolta kun yöllä tissit olikin jotenkin erityisen arat :LOL...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Oon niin pahoillani @Enerisa3 :cry: ❤ Paljon voimia sinne ❤ Mulla oli kkm viime loppuvuodesta, lääkkeellinen tyhjennys 6.12., ja nyt oon raskaana 6+2. eli reilu 7 kk meni mulla uuteen plussaan. Ens viikolla varhaisultra jossa selviää miten masussa voidaan, toivo on kova että tää saataisiin...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Joo, hep energiajuomakerhoon! :ROFLMAO: mä siis elin tosi tarkkaa elämää koko alkuvuoden kun yritin optimoida olosuhteita et tärppi tulis. En juonu yhtään energiajuomaa, enkä alkoholia. Mut sit tärppikierrossa join monia energiajuomia ja kuohariakin tuli juotuu oviksen jälkeen. En myöskään juonu...
  5. S

Maaliskuiset 2021

Voi ei, oon niin pahoillani :cry: ❤ Voimia kovasti sinne toipumiseen ❤
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa kuulla susta @Alinna86 ❤ oon miettinyt mitä sulle kuuluu. ❤ Voi kunpa sinne teille pian pysyvä plussa tulisi ja tauko ois nyt tehnyt hyvää :love: ❤ Oispa niin ihanaa et saisitte huhtikuisen ❤️ Täälläkin itku tuli kun luin sun ihanan viestin, voi kiitos onnitteluista ja toivotuksista ❤...
  7. S

Maaliskuiset 2021

Mäkin mietin tänään miten ihanaa oiskaan viettää joulua maha pystyssä ❤ Ihana ihme masussa ❤ Toivottavasti me kaikki saadaan se kokea :love: Mä oon miettiny et pitäs kyllä jotain liikuntaa enemmän harrastaa, oli tarkotus jatkaa juoksuu mut tällä hetkellä tuntuu liian rankalta. Joku jooga vois...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Kokeile illalla uudestaan, oon kuullu et joillain tulee vahvempi viiva illal ❤️ Jospa johtuu vaan eri vuorokaudenajasta ❤️
  9. S

Maaliskuiset 2021

Ihana kuulla @mimmi92 :love: Mun pitää jännätä vielä yli viikko ultraa, joka 4.8. en yhtään malttais oottaa.:X3: Pakko vaan ajatella että eiköhän siellä kaikki hyvin, vaikka välillä tuntuu että oireet vähäisiä. Sit tosin saattaa taas seuraavana päivänä voimistua. Mutta ei nää mitään...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

oioi, onnea @3milia niin paljon!! :love: Nyt ei tarvii enää arvailla todellakaan. :love: :X3: Millos sulla ois laskettu? Onnellista odotusta!:love: Ja onnea myös @Kuumeilija40:love: Ihanaa @Kasikuus että fiilis on noinkin hyvä <3 Toivottavasti vuoto lakkaa nopeasti ja pääset nauttiin...
  11. S

Toiveissa vauva 2021

@Kuumeilija40 mulla oli viallinen digi (ei viikkonäytöllinen), mitään ei tapahtunut vaikka tein ohjeen mukaan. ärsyttäviä kyllä nuo toimimattomat testit varsinkin jos ei oo varatestejä olemassa :/ @Kasikuus huomasin että oot joutunut uuteen kiertoon, oon niin pahoillani ❤ Varsinkin kun sulla...
  12. S

Maaliskuiset 2021

Tsemppiä ultraan, eiköhän siellä oo kaikki hyvin ❤️
  13. S

Maaliskuiset 2021

Oi miten ihana kuulla!! ❤️ Ja tsemppiä odottamiseen, muakin aina välillä ahdistaa ja pelottaa hirveesti saako tän lapsen syliin asti. Ei auta kun toivoa kovasti että kaikki menee nyt hyvin, kaikilla meillä ❤️❤️
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Oioi!:love: Kunpa vahvistuisi!:love::X3: Voi ei @Persikka123 oon niin pahoillani:cry: Niin väärin että joudut kokemaan tuollaista.:cry: Toivottavasti leikkaus menee hyvin ja toivut pian <3 Ja ihanaa @Kuumeilija40 , onnea sinne! :love: Onnea myös @pumpuli1 :love:
  15. S

Maaliskuiset 2021

Kiitos @hipsu79 vinkistä, täytyypä kysellä onko täälläkin mahdollista. :giggle: Epäilen kyllä jotenkin et tääl pääkaupunkiseudulla nihkeempää noiden suhteen... mutta mulla 11.8. neuvola niin kyselen sit ☺
  16. S

****Plussanneiden raskausoireketju****

Oireet ennen plussaa: Mielialanvaihtelut, itkyherkkyys. Ei myöskään näkynyt finniä, joka yleensä tulee noin viikko ennen menkkoja. noin dpo 7-8 tunsin voimakkaan vihlaisun alavatsalla pari kertaa. dpo 9 alkoi niukka menkkamainen vuotelu En uskonut olevani raskaana, ajattelin että taas yks...
  17. S

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus toivottavasti seuraava testi on jo kunnon haamulainen/plussa :love: jospa se sun myöhemmin näkemä viivanpaikka kuitenkin lupais hyvää!!:love::X3:
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Kyllä mäkin tuossa sun testissä haamun näen :love: Toivottavasti vahvistuu!:love: Ja vaikka joskus haamut voi olla virheellisiä/viivanpaikkoja, niin varmasti useimmiten on ihan oikeita. Mähän olin kans aivan varma mun hailurasta haamusta pahamaineisessa testissä (clearblue early detection) dpo...
  19. S

Maaliskuiset 2021

Ihana kuulla @Hannaah :love: Muoks. @Minnisss mä oon miettinyt tuota NIPTiä kyllä, on vaan niin kallis että en tiedä raaskiiko. :unsure: Todennäkösesti pitää luottaa NT-ultraan ja verikokeisiin.
  20. S

Maaliskuiset 2021

Tein tänään 5+1 digitestin johon tuli raskaana 3+, ja voi että miten tärisen onnesta ja helpotuksesta täällä. :love: Mulla siis taustalla viime marraskuulta varhaisultrassa todettu keskeytynyt keskenmeno ja oon pelännyt niin paljon että se toistuu. Mutta nyt ainakin testit ollu jo aiemmin paljon...

Yhteistyössä