Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Nyt vasta huomasin tuon @Töppönen_ mitä sulle käynyt, oon niin pahoillani. :cry: Niin epäreilua :cry:Voimia sinne kovasti <3
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Herranjumala, mitä mun silmäni näkevätkään, onnea hurjasti @Kasikuus :love: Eikä miten ihanaa!! :love: Ja pikkuiselle paljon tarrasukkia ❤❤ Niinhän mullekin kävi, että tein testin varmuuden vuoks enkä yhtään uskonut tärppiin ja niin vaan tuli haamu. Tosin en mä siihen haamuunkaan sillon...
  3. S

Maaliskuiset 2021

Moikka uusille! ☺ Fb-ryhmään mahtuu hyvin vielä mukaan. Laittakaa yksityisviestiä nimimerkille @haaveilija24 ja kertokaa viestissä teidän oikea nimi ja kuvailkaa teidän facen profiilikuvaa, niin hän lisää teidät ryhmään ☺
  4. S

Maaliskuiset 2021

Ainakin mobiiliversiossa tuolla ylhäällä sivulla on kirjekuorisymboli, kun siitä klikkaa niin avautuu yksityisviestivalikko ja sieltä voi luoda ja lähettää uuden yksityisviestin. ☺️
  5. S

Maaliskuiset 2021

Käytiin eilen nt-ultrassa, ja siellä se pikkuinen köllötteli ja sydän jumputti :love: Ihan uskomattoman onnellinen fiilis. Ja kun esikoinen kyseessä, niin tuli ihanana yllätyksenä se, kuinka vauvalta hän näytti jo. Pystyttiin laskemaan sormet ja varpaatkin häneltä. Hän näytti niin kauniilta, ja...
  6. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Täytyy tännekin päivittää, että käytiin eilen nt-ultrassa, ja pikkuisella oli kaikki hyvin. :love: Hän näytti jo ihan vauvalta, sydänhän siinä suli :love: Pystyttiin laskemaan sormet ja varpaatkin jo ja nähtiin monesta eri kulmasta hänet. Kätilön mukaan kaikki näytti tosi hyvältä, mutta vielä...
  7. S

Kiinnittyminen, plussaus

Mulla oli kiinnittymisvuotoa tai mitä lie vuotoa dpo 9-12, eka haalea haamu dpo 10, ja selvääkin selvempi plussa dpo 14.:love: Mulla ei siis toi kiinnittymisvuoto ollut mikään yks tippa, vaan menkkamaista niukkaa vuotoa sillon tällön, yhtenä päivänä myös hyytymiä. Saatto toki olla jotkut...
  8. S

Toukokuiset 2021

Huutelen tuolta maaliskuisista, että ootko kuullut näistä salmiakeista, joiden pitäs sopii raskausaikanakin? :giggle: Näitä monet kehunut: https://namitupa.fi/verkkokauppa/tuote-osasto/namitupa/namitupa-raskaus-salmiakit-glykyrritsiini-vapaat/
  9. S

Maaliskuiset 2021

Oi miten ihanaa, onnea!! :love:
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Ja mä niin pidän peukkuja sulle @minttuni että plussa tulis, ja viimein ois teidän vuoro <3 :love:
  11. S

Toiveissa vauva 2021

@Mamtobe mäkin veikkailen, että hyvin vois olla kiinnittymiseen liittyvää tuo sun vuoto. :) Toivottavasti ois :love: Mulla itellä oli plussakierrossa dpo9-12 menkkamaista niukkaa vuotelua, ja nimenomaan ihan verta, mulla tuli myös hyytymiä yhtenä päivänä. Ja niin vain varhaisultrassa oli kaikki...
  12. S

Maaliskuiset 2021

Tervetuloa mukaan :) Meidän tuo pieni fb-ryhmä on salainen, eli se ei näy kavereille eikä esim. löydy hakemalla, sinne pitää saada kutsu erikseen. Mä en itekään vielä uskalla mihinkään perus suljettuun ryhmään liittyä tässä vaiheessa, kun niissä vissiin on riski siitä, et voi kavereille näkyä...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Alinna86 oon niin pahoillani jos nyt joudutkin uuteen kiertoon. :cry: Niin epäreilua tuollaiset viivat ja sitten käy näin. Voimia sinne <3
  14. S

Maaliskuiset 2021

Tervetuloa mukaan! ☺️ Joo, on salainen facebookryhmä, jonne mahtuu vielä hyvin. Laita @haaveilija24 yksityisviestiä ja kerro nimesi ja kuvaile facen profiilikuvaasi, niin hän lisää sut ryhmään ☺️
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Oi ihanaa @Alinna86 , nyt kyllä jo pakko onnitella. :love: :X3: Kunpa nyt tarraisi tiukasti kiinni ja saisit ihanimman synttärilahjan ikinä! :love:
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Oioi mitä mun silmät näkeekään @Alinna86 :love: nyt vaan viivalle vahvistumisia!! ❤ Onnea hurjasti @Töppönen_ sinne!! ❤ Ja onnea myös muille plussanneille! ❤ Ja onnea myös @3milia hyvistä ultrakuulumisista, niin ihanaa ❤
  17. S

Maaliskuiset 2021

Oi miten ihania uutisia! :love: Mun pitää oottaa vielä 2 viikkoo nt-ultraa, tää on niin piinaavaa ja aika matelee...
  18. S

Maaliskuiset 2021

Ei oo todellista mitä käytöstä @Royalmf :rolleyes::mad: Todella törkeetä! :mad: Mäkin kyllä suosittelen, että pyydätte eri terveydenhoitajaa teille <3 Muoks. tervetuloa @E_mm tänne ja Faceen myös :) Täällä aika matelee. Öisin en saa nukuttua, heräilen tunnin-kahden välein, välillä pitää...
  19. S

Maaliskuiset 2021

Voi ei @Titi-Love miten epäreilua, että teille taas kävi noin, oon niin pahoillani :cry: Paljon voimia sinne <3
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos @Töppönen_ , @Wintersun , @3milia , @Goodway ja @Alinna86 onnitteluista ja toivotuksista! :love: Ja kiitos myös kaikille muille tykkäyksistä :love: @Alinna86 voi ei, toivottavasti vuotelut loppuis pian ja saat selvyyden lääkäristä viimeistään <3 @3milia meidän ryhmässä jotkut kerto...

Yhteistyössä