Hakutulokset

1. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Hei kaikille! Pahoittelen, etten ole aikoihin kirjoitellut. Minulla ei ole käytössä kuin kosketusnäytöllinen vempaimet, ja vihaan kirjoittaa tällä. Olen siis se kolmannen lapsen odottaja (nykyiset lapset kaksi poikaa: 2 v. Ja 1 v.)joka kärsii niin rajuista sikiön menettämisen peloista...
  2. H

Raskauden aikainen hammashoito

Myös mulla on hoidettu hampaita koko raskauden ajan, ja viimeksi leikattiin jopa visuri, vaikka raskausviikkoja oli yli 30. Oli niin pahasti tulehtunut, että oli pakko ottaa pois. Muuten ois ollut laaja infektio uhkana.
  3. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

Heippa! Kirskis: Kiitos tsempeistä! Ovat todella tarpeen. Rockmama: Kiitos myös sinulle. Käyn kyllä terapiassa. Olen käynyt jo seitsemän vuotta samalla terapeutilla ja koko ajan kolme kertaa viikossa. Lisäksi käyn vuoden ajan vaikeasti traumatisoituneiden vakauttamisryhmässä...
  4. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

Heippa! Minä kävin eilen toistamiseen ultrassa, kun pelko keskenmenosta on niin kova. Onneksi oli ihana lääkäri (tuttu ennestään), joka kirjoitti mulle lähetteen äitiyspolille. Ensimmäinen aika sinne tulee muutaman viikon päähän, mutta voin olla yhteyksissä jo aiemmin, jos olo on liian...
  5. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

Mahtavaa, rockmama!!! Onnea <3!
  6. H

Tänään sitten oli ensimmäisen kerran kunnolla aamupahoinvointia. Mutta vaikka olo olikin herättyäni aivan kamala, niin silti olen onnellinen. Joku merkki siitä, että hormonit jylläävät :). Ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointi alkoi vasta viikolla 11 ja toisessa ei ollut edes kuvotusta.
  7. H

Onko ketään jolla olisi ollut ripuli ensimmäisenä raskausoireena?

Hei! Minulla on. Nyt raskausviikkoja 7 ja edelleen jatkuu mahan löysällä olo. Erityisesti aamulla tulee ripulia. Tämä alkoi joskus neljännen raskausviikon paikkeilla.
  8. H

Hei! Liittyisin mukaan tähän porukkaan. Olen 31-vuotias kolmannen lapsen odottaja. Esikoispoika on syntynyt lokakuun lopussa 2010 ja tämänhetkinen kuopus tammikuun lopussa 2012. Kolmosen laskettu aika on ultran mukaan 19. syyskuuta. Kävin siis ultrassa tämän viikon maanantaina, ja siellä...

Yhteistyössä