Hakutulokset

1. H

Kun raskaus ja vauvan tulo ahdistaa ja pelottaa!! vertaistukea ja muuta pulinaa!

Luin vielä toiseen kertaan kirjoittamasi, Mama35, ja mua itkettää. Niin täysin tuttua kaikki!
  2. H

Kun raskaus ja vauvan tulo ahdistaa ja pelottaa!! vertaistukea ja muuta pulinaa!

Mama35: Lähetin sinulle privaviestin. Kuin minun kirjoittamaani! T. Toinen hullun lailla pelkäävä odottaja
  3. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

KiarlA: Voimia ja tsemppiä myös minulta! Sulla on siis kolmas lapsi. Miten kaksi aiempaa ovat syntyneet? Tulin juuri äitiyspolilta.Tai aika oli äityspolille, mutta koska hoitava lääkäri oli tänään sikiöntutkimusyksikössä, kävin siellä ja pääsin 3D-ultraan. Ja voi, pieni neiti on niin...
  4. H

Syysihme: Ensinnäkin kannattaa syödä usein - päivällä ei pitäisi antaa tulla yli neljän tunnin väliä ruokailuihin. Sitten kannattaa syödä kuitupitoista leipää - nykyään ei tarvitse olla vain ruisleipää, vaan runsaskuituinen kaura pitää myös verensokerit tasaisena. Hedelmiä ja maitotuotteita...
  5. H

Joo, tuo kuumepointti on hyvä. Kun sikiölle on enemmän haitallista, että äiti viruu pitkään korkeassa kuumeessa kuin se, että sitä paracetamolilla laskee. Olen muuten huomannut, että ruotsalaiset ovat jenkkien lisäksi kovia löytämään raskaudelle vaarallisia juttuja =). Anna-Leena Härkönen...
  6. H

Serenade: Käsittääkseni loppuraskaudessa vasta pyllähdykset voivat olla vaaraksi, kun kohdussa on ahdasta eikä lapsivesi enää suojaa samalla tavalla kuin vielä tässä vaiheessa raskaudessa. Jos ei supistele ja vauveli liikkuu, voit varmastikin odotella neuvolaan. Mutta jos huoli käy liian...
  7. H

Jenttu: Minä mietin samaa, että miksi ei voisi uida, jos paikat ovat kiinni. Toinen asia, mitä mietin on se, että täällä joku ei käytä panadolia. Sellainen näkökulma, että OIKEASTI raskaana olevalta voidaan kieltää ihan kaikki. Olen huvikseni googlannut kaikkea mahdollista raskauteen...
  8. H

Moi pitkästä aikaa! En ole kirjoitellut, mutta lukenut olen, joten olen perillä teidän äitikollegoiden kuulumisista =). Meille on nyt kahden pojan jälkeen tulossa tyttö. Ihanaa. Ja pelottavaakin myös. Mulla kun on raju insestitausta, niin jotenkin tyttöön sitten liittää enemmän pelkoja, ja...
  9. H

Viiltävä kipu?

Moi! Minulla on nyt viikkoja päivän enemmän kuin sinulla ja odotan kolmatta lasta. Kaikissa raskauksissani on ollut vastaavaa, ja ekassa raskaudessa sanottiin, että jos levossa kipua ei ole, niin ei syytä huoleen :). Tällä hetkellä en pysty kävelemään juuri ollenkaan viiltävien kipujen...
  10. H

Niin ja mulla on lääkitys koko ajan päällä juuri tuskaisuuden vuoksi.
  11. H

Hei! Hienoa, kun aloitit tämän ketjun. Olen kahden pienen pojan äiti ja odotan nyt kolmatta lastamme. Viikkoja on nyt 20+1. Kaikki kolme raskauttani ovat olleet psyykkisesti helvettiä. Olen koko ajan tuskainen ja pelkään taukoamatta sikiön kuolemaa. Tämän vuoksi käyn neuvolan sijaan...
  12. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

Kyllähän paino voi samankin päivän aika vaihdella kilon verran, ja minullakin turvotus nostaa hurjasti painoa. Jospa sitä lähtisi hölkkälenkille. Fyysisesti olen ollut viime viikkoina virkeä ja pirteä.
  13. H

LoruLiisa: Minullakin on Virallinen rakenneultra 3.5., mutta käyn äitiyspolilla muista syistä, ja vanhan kokemuksen perusteella tiedän lääkäritädin syynäävän rakenteet jo tuolloin tarkkaan :). Minulla noita ultria on tiheään, ja käyn neuvolan sijaan äitiyspolilla.
  14. H

Empuuu: Voin vannoa ja luvata, että saa pyöräillä :). Äitiyspolin lääkärin kanssa oli puhetta viime kerralla mm. pyöräilystä, ja hän päivitteli sitä, että kaikki vain tupataan kieltämään raskaana olevalta. Totesi vain, että hän sanoo kaikille, että pyöräillä saa, mutta ei kaatua :). Itse olenkin...
  15. H

Huomenta! Noiden liikkeiden kanssa kun stressaan, niin kysyn teiltä, että onko teillä muilla näillä samoilla viikoilla sellaista, että joinakin päivinä tuntuu enemmän liikkeitä ja toisina päivinä ei juuri mitään? Helmitoivo, 15+5
  16. H

Täällä ollaan! Minulla on siis ennestään kaksi poikaa, mutta olen niin tiedenainen, etten oloihini kiinnitä huomiota, vaan kerron 19.4., mitä ultrassa sukupuolesta sanotaan :). Tuolloin on siis aika äitiyspolille. Virallinen rakenneultra on muistaakseni 2.5. Liikkeitä tunnen nyt joka päivä...
  17. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Kirsikis: Minä tunne juuri samanlaisia liikkeitä,eilisiltana ja tänään! Mistä ihmeestä on kyse. Voimia sinulle <3! Pää kipeä. Tätä kestääkin sitten taas muutaman päivän.
  18. H

Ai niin, kolotuksista ja vihlomisista. Nyt kolmannessa raskaudessa olen huolestuneempi niinä päivinä, kun ei jomota kuin niinä päivinä, kun tunnen kaikenmoisia kipuja :).
  19. H

Moonan: Hyvä, että sait avun! On tosiaan niin, ettei julkiselta saa apua. Itseltäni jäi ekassa raskaudessa pahaksi äitynyt pissatulehdus huomaamatta, vaikka labrassakin kävin. Lopulta onneksi äitiyspolilla huomasivat. Ei tämä vielä mitään, mutta tutulleen kävi niin, että pissatulehdusta ei...
  20. H

Mahan näkymisestä. Olen siis synnyttänyt tiuhaan kaksi edellistä ja olen hoikkuuden lisäksi myös pätkä ja kohtukin on eteenpäin kallistunut, mutta silti pieni maha aina =).

Yhteistyössä