Hakutulokset

1. kultakimpale

Kiltit vastatkaa

Meidän joulupöydästä löytyy kinkku.
  2. kultakimpale

Joulumieli alkaa pikkuhiljaa vallata minutkin

Tämä viikko on töissä ollut ihan kaaosta. Oppilaat -ja vähän ainakin me aikuisetkin- ovat "hyppineet päin seiniä" ja meno ollut melkoista. Vielä kaksi työpäivää ja sitten alkaa odotettu loma joka tule niiiin tarpeeseen. Huomenna mennään siskon kanssa lahjaostoksille ja kaupungille syömään...
  3. kultakimpale

Nyt on kaikki hyvin :)

:)
  4. kultakimpale

MÄÄ EN SAANU AINUTTAKAAN LISTAN MUKAISTA JOULULAHJAA!!! kaikki loppu.

Mitä lapsesi sitten oli toivonut?
  5. kultakimpale

Meidän piparijuna :D

Hieno!
  6. kultakimpale

Ihanaa! Kohta alkaa loma

Tämä viikko on ollut yhtä hullunmyllyä töissä. Tuntuu, että niin oppilaat kuin opettajatkin on hyppinyt pitkin seiniä :xmas: Eilen oli joulujuhla ja hienosti meidän eskarit ohjelmat esitti vaikka päivällä kenraaliharkoissa näytti ihan toiselta. Vielä 4 päivää kun jaksaa niin sitten alkaa...
  7. kultakimpale

Koulunkäyntiavustajat!!

"Vesimeloni" tuossa jo edellä vastasikin tyhjentävästi. :) Itse työskentelen myös eskariryhmässä ja hulinaa ja vilskettä 23:n eskarilaisen kanssa riittää mutta tykkään ja nautin työstäni.
  8. kultakimpale

Millainen joulupersoona olet?

Joulupallo täälläkin :)
  9. kultakimpale

Huomenna olis pikkujoulut

Eilen kaupoissa kiertelin ja juuri noita ehdottamiasi etsiskelin. Ei oikein löytynyt tai jos löytyi niin koko oli loppu. Pitää katsoa jos vielä huomenna ehtis kaupoissa pyörähtään. Tällähetkellä oikeastaan vaihtoehtona mustat housut ja jotain. Korolliset saapikkaat olen laittamassa. Sisällä...
  10. kultakimpale

Huomenna olis pikkujoulut

Mitähän vaatteita sitä laittais päällensä? Tämä ikuinen ongelma jälleen... Työporukalla mennään yhden työkaverin luokse joten mitään ravintolapippaloita ei ole tiedossa. Kyllä sitä silti haluais jotain muuta kuin farkkulinjalla mennä....
  11. kultakimpale

Pikkujoulun vaateongelma:/

Hetki sitten palasin vaatekauppakierrokselta ja tarkoitus oli ostaa perjantain pikkujouluihin jotain kivaa päälle pantavaa mutta tyhjin käsin palasin.... Tai no, kyllä minä tuolle tytölle löysin parikin juhlavaatetta ;)
  12. kultakimpale

Joko olette askarrelleet joulukortteja?

Hienoja! Enkelikortti mun suosikki :)
  13. kultakimpale

Ihanan tasaisesti olet hileen saanut :)
  14. kultakimpale

Hienoja kortteja! Onko nuo kuusikortit täytetty hopea/kultahileellä?
  15. kultakimpale

Millaisia teitte? Kuvia..... :)
  16. kultakimpale

Tämä tyttö se jää kohta ilman nimeä!! Ei päästä miehen kanssa sopuun!

Iina, Lilian, Lyydia, Silja, Aida, Neea
  17. kultakimpale

Tiedän olevani masokisti, mutta silti kyselen asustevinkkejä pikkujouluasuuni *kuva*

Hyvältä näyttää ja aivan mielettömän upeat kengät!!!!!

Yhteistyössä