Hakutulokset

1. kultakimpale

Kuvaketju joulukuusista 2010

Vieläkö löytyis kuvia? :xmas:
  2. kultakimpale

fb:ssa 10 things every girl wants in a man, mitä sisältää?

Se olikin tämä sovellus josta kaveri kirjoitti 21 Things Women Can Do That Guys Cant. Sille oli tullut puhelimesta lähetettyjä viestejä, että joku käyttää sen fb tunnuksia ym. Sitten joku sen kaveri oli kommentoinut, että toi sovellus jollain ihmeen tavalla latailee viestejaä ihmisten...
  3. kultakimpale

fb:ssa 10 things every girl wants in a man, mitä sisältää?

Ei kannata avata. Kaveri just aamulla fb sivuilla ihmetteli, kun sen kautta tullut kummia juttuja.
  4. kultakimpale

Millä mallilla joulu?

Aikalailla valmista on. Muutama pikkujuttu pitäisi vielä tehdä; vaihtaa petivaatteet, paketoida yksi lahja, laittaa havuja parvekkeen pöydälle ja päälle ulkovalot sekä pestä koneellinen pyykkiä. Mitään isompaa ei siis enää tekemättä :) Nuo teen sitä mukaan kun jaksan. Yöllä iski melkoinen...
  5. kultakimpale

Kuvaketju joulukuusista 2010

Tässä meidän kuusi tytön koristelemana
  6. kultakimpale

Miten aamu lähtenyt käyntii?!! :)

Tässähän tämä menee. Tyttö herätti puoli seitsemän aikoihin. Tunnin verran vielä sängyllä yhdessä pötköteltiin ja odoteltiin lastenohjelmien alkamista. Pari asiaa pitää vielä ruokakaupasta hakea ja viimeiset lahjat paketoida. Muuten kaikki valmista. Kurkku kipeä, nenä tukossa ja päätä särkee...
  7. kultakimpale

mikähän hyppiskuppis koululla riehuu..

Meillä oli koululla liikkeellä oksennustautia ja kuumetta. Jotkut ollut poissa viikonkin kun on sekä oksentanut, että ripuloinut.
  8. kultakimpale

Mikä ihana kiireettömyys!

Pitää yrittää kaikenmaailmankonstit tuon flunssan estämiseksi. Ja nyt nuo kiitokset jo riittää:xmas: ;) Yks muutos olis kyllä varmaan pitänyt tehdä.... vaihtaa makea suolaiseen ;)
  9. kultakimpale

Mikä ihana kiireettömyys!

Loma on alkanut. Ei kiireettä ja hoppua päiväkotiin tai töihin. Reilu kaksi viikkoa ja sitten taas työ kutsuu. Eilen saatiin siivottua, lähes kaikki jouluruuat valmiina, tänään ostetaan viimeiset lahjat ja koristellaan kuusi. Alkuillasta tulee ihana 1,5v kummipoika äitinsä ja veljensä kanssa...
  10. kultakimpale

Laittakaa kuvia teidän PIPARKAKKUTALOISTA!

Tavallisella kaupan sokerikuorrutteella minä meidän talon kasasin. Samoin viimevuonna. Hyvin pysyi pystyssä mutta sitä sai laittaa aikapaljon ja tosiaan "puristaa" osia kiinni kärsivällisesti. Ja ihan Annans valmis piparkakkutalopaketti oli.
  11. kultakimpale

Pukeudutaanko teillä jouluna juhlavaatteisiin?

Pukeudutaan. Ei nyt mitään iltapukulinjaa mutta juhlavaattet kuitenkin.
  12. kultakimpale

Toinen nimi Veikalle?

Veikka Elmeri Veikka Kristian Veikka Samuel Veikka Kasperi Veikka Petteri Veikka Joonatan Veikka Akseli Veikka Jeremias
  13. kultakimpale

Lahjaideoita 2v tytölle

Tänään lähden lahjaostoksille ja pitäis mm. 2v veljentytölle keksiä lahja. Mietintää vaikeuttaa se, että kaikenlaista jo löytyy.
  14. kultakimpale

Torstaina Linda vietti harvinaista vapaapäivää, johon kuului Olivia-tyttären kuljettaminen päiväkotiin

No minä voisin "heittää kiven" mutta en heitä. Jokainen toimii niinkun haluaa. Itse en vie tyttöä hoitoon silloin kun mulla on lomaa (ja koulussa työskentelevällä niitä riittää);) Olin ilmoittanut tytölle viimeisen hotopäivän ens ke ennen pitkää lomaa mutta itse sain jo senkin päivän vapaaksi...
  15. kultakimpale

Huomenta taas!

Siskon kanssa mennään lahjaostoksille. Siivousta tai leipomista sitten illasta
  16. kultakimpale

Joulupata-päivä

Joka vuosi olen kolikoita pataan tiputtanut. Tänä vuonna voitais tytön kanssa käydä vaikka pehmoleluja läpi ja joitakin luovuttaa eteenpäin. Pelastusarmeijan sivuilla oli, että kaikki padat eivät ota tavaraa vastaan. Tietääkö joku Tampereen patojen käytäntöä?
  17. kultakimpale

miten lapsenne on aloittanut harrastuksen, minkä ja minkä ikäisenä?

Tyttö aloitti viime vuoden syksyllä satubaletin. Oli silloin 3,5v. Nyt toista vuotta ja tykkää kovasti. Itse hänelle sitä silloin ehdotin kun kotona aina tanssii musiikin tahdissa ja osaa hienosti kuunnella musiikin rytmiä. Käytiin katsomassa ja heti jäi koukkuun. :) Isona haluaa kuulemma...
  18. kultakimpale

Linkiteltäiskö joululauluja

:) YouTube - Tulkoon joulu
  19. kultakimpale

Ymmärrättekö te kuinka suuria ihmeitä teiän lapset on?

Ymmärrän ja joka päivä olen tuosta tytöstä niin kiitollinen. Vuosien itkuja ja pettymyksiä takana ja lopulta lääkärien avulla saimme tuon nyt 4v murusemme.:heart:

Yhteistyössä