Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Tein nyt syyskuisten ryhmän tuonne, että sinne sitten kaikki plussanneet ja tulevat plussaajat aikananne. 🥰
  2. H

Syyskuiset 2023

Tehään saman tien listakin valmiiksi, jos ja kun tänne alkaa hiljalleen valua muitakin syyskuisten odottajia. Kopioikaa aina uusin lista kun täydennätte, niin pysytään kärryillä. Ja lisätkää itsenne oikeaan kohtaan lasketun ajan perusteella. :) SYYSKUISET 2023 Nimimerkki/Laskettu aika/Monesko...
  3. H

Syyskuiset 2023

Heippa, ajattelin tehdä tän syyskuisten ryhmän, vaikka vielä melko epävarma oon omasta raskaudestani. Mut pääseehän täältä pois sitten, jos huonosti käy. :) Täällä siis eilen plussattu, melko selkeillä viivoilla kylläkin. Kiertopäivä nyt 29/28-30, dpo ei ihan selvillä mut veikkaan et 11-14 nyt...
  4. H

Haaveena vauva 2023

Mä oon tuolla listalla roikkunut, vaikken oo taas ikuisuuteen kommentoinut. Oon jotenkin ollut tosi pettynyt, kun ekaan kolmeen yrityskiertoon ei plussaa kuulunut. Ei oo sitten huvittanut täälläkään juuri pyöriä. Tänään palattiin joulunvietosta kotiin ja päätin tehdä raskaustestin, vaikken...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille! 💜 Ja iiisot tsempit pettyneille.:( Mulle voi merkata huomiselle kp 2 ja ottaa pois piinailijoista. Vuoto alkoi tänään, mutta en ollut yhtään yllättynyt enkä oikeastaan pettynytkään. Tallettelut ei tässä ekassa yrityskierrossa menneet ihan optimaalisesti ja muutenkaan en...
  6. H

Haaveena vauva 2023

Oon taas lueskellut keskustelua, mutta aina vastailu jäänyt. Mulle voi huomiselle merkata listaan dpo 2. Meillä ei nyt tässä ekassa yrityskierrossa mennyt tallettelut ihan putkeen, kun oli niin hirveesti menoja. Viittä ja kolmea päivää ennen ovulaatiota kylläkin kerittiin, mutta veikkaan et oli...
  7. H

Haaveena vauva 2023

@Nokare Siis mä kyl kans välillä mietin, et miten ihmeessä sitä pärjäis kahen kanssa tai just jos tulee kauheen huonovointinen raskaus ni ees sen yhen kanssa. o_O No nämä on näitä, kyllä sitä sit pärjää kun on pakko tietysti. Ja toisaalta tosiaan usein tulee myös niitä fiiliksiä kun kuvittelee...
  8. H

Haaveena vauva 2023

Nyt on ensimmäinen yrityskierto virallisesti alkanut! Ihmeellisen ristiriitaiset fiilikset, pelottaa jotenkin vähän kaikki. Toivon, että tärppäisi mahdollisimman nopeasti, mutta toisaalta tulee sellanen pieni pakokauhun poikanen kun mietin koko asiaa. Tiedän haluavani toisen lapsen, mutta en...
  9. H

Haaveena vauva 2023

Noniin, ehkä mäkin voisin nyt siirtyä tänne aktiivisemmin kirjottelemaan, kun yrityksen aloitus lähestyy. Päätettiin, että kokeillaan vasta syyskuun oviksesta nyt kuitenkin, eikä vielä tästä elokuun. Oon kuitenkin tikutellut jo ovista tässä kierrossa, että varmistuisi sen tapahtumisesta. Nyt kp...
  10. H

Haaveena vauva 2023

Mulla kyllä ollut ihan samoja huolia @Nokare… Meidän esikoinen tosiaan kanssa nyt 1v 1kk ja meillä aikeissa alkaa yrittää toista elo-syyskuussa. Kyllä se vähän mietityttää, että miten sitä jaksaa. Tän yhenkin kanssa välillä ihan voimat loppu.:ROFLMAO: Mut sit toisaalta me ollaan koko ajan...
  11. H

Haaveena vauva 2023

Heippa kaikki! Mä oon tässä jonkin aikaa lueskellut teidän juttuja täällä taustalla, mutta voisin nyt liittyä mukaan juttelemaan. Täällä tuli roikuttua ja kirjoteltua esikoisen yritysaikana ja tätä kautta pääsin myös facessa maailman parhaaseen vauvaryhmään mukaan, joten olisi tosi kiva saada...
  12. H

Toukokuiset 2021

Tsemppihalaus @Earhart ♥️ Toi on kyllä todella peestä. Itehän en edes oo oksennellut pitkin päivää, lähinnä aamulla ja viikonloppuna myös randomisti yhdesti illalla, mutta kamalaa on silti. Eikä edes se itse oksentaminen ole mulle se pahin, vaan se kammottava olo joka suurimman osan ajasta ei...
  13. H

Toukokuiset 2021

Aivan ihania uutisia @Kasikuus ♥️ Varhaisultrassa käyty ja reippaasti sykkivä sydänhän siellä pikkuisella näkyi. ♥️ :love: Onnellinen olo. Tosin, huolestutin itseni nyt sitten vähän siitä, että kätilö sai tyypin mitattua vastaamaan viikkoja 6+3, vaikka tänään on kaikkien laskujen mukaan 7+0...
  14. H

Toukokuiset 2021

@Kasikuus Tsemppiä!! ♥️ Toivotaan että kaikki on hyvin. @Disco Volante Fiilaan... Mulla vasta toki 7+0, että pahoinvoinnin loppumista joutunee odottelemaan vielä tovin, mutta ei p*rkele ei jaksaisi. Eilen illalla oksensin ja aamulla tyhjää mahaa KAHDESTI. En tiedä miten tota aamuoksentamista...
  15. H

Toukokuiset 2021

Mulla ei tosiaan hirveesti himoja ole, kun on ollut nyt sen verran paha olo. Niinä hetkinä kun ei okseta, ei varsinaisesti myöskään tee mieli mitään. Tänään on onneksi ollut vähän helpompi päivä, en oo oksentanut ollenkaan. Oon jotenkin ehkä jopa yllättynyt, että itselle tämä vasta alle viikon...
  16. H

Toukokuiset 2021

Mua ällöttää tällä hetkellä melkeen kaikki :sick: Tai silleen vähän vaihdellen, mutta mitään ei varsinaisesti tee mieli. Punainen liha tai jauheliha on ihan ehdoton ei, kana meni äsken salaatissa jotenkin. Yrjö lensi taas aamulla, ja iltapäivään saakka jatkui tosi yökkö olo. :rolleyes:Pitää...
  17. H

Toukokuiset 2021

Mulla on tässä tällä viikolla ollut nyt vaikeuksia keskittyä sisäistämään koko raskautta, kun on ollut niin hirveä olo. Tänään aamulla oksensin ensimmäisen kerran. Ihan tuntuu kun oisi pahasti kipeenä, voimat veke ja koko ajan yököttää. :sick: Meillä vielä osui tähän samaan viikkoon muutto...
  18. H

Toukokuiset 2021

Onnea taas ihanista ultrakuulumisista! ♥️ Perjantaina vihdoin pääsee itekin kurkkaamaan onko tuolla mitään kasvamassa. :love: Olot on kyllä tällä viikolla muuttuneet sellaisiksi, että olisin melko yllättynyt jos siellä ei kukaan polskisi. Ihan suhteellisen hirvee olo ollut maanantaista alkaen...
  19. H

Toukokuiset 2021

Kauheesti tsemppiä teille kaikille, joilla on tosi paha olo ♥️ Ei oo kivaa, mutta toivottavasti palkinto kaiken tän arvoinen sitten lopulta. Täällä käynnistyi taas (tai no, vihdoin... aika matelee) uusi viikko, nyt huimat 6+0 kasassa. Heräsin ihan todella vastenmieliseen krapulaiseen oloon, ja...
  20. H

Toukokuiset 2021

Ihanaa, onnea kaikille mahtavista ultrakuulumisista! ♥️ Pääsispä jo itekkin, enää viikko pitää ootella. :X3: Ja onnea @Sofialla kihlauksesta ♥ Faceryhmä kiinnostaa myös, ja tosiaan toivon minäkin että meitä loppukuun tyyppejä vielä sitten mahtuis kanssa mukaan kun haluisin vasta ultran jälkeen...

Yhteistyössä