Hakutulokset

1. H

Toukokuiset 2021

Siis mulla kans tota nälkää! Ja se iskee silleen, että vatsa ihan tulee kipeeksi ja tuntuu aivan tyhjältä. Kamalaa. :LOL: Mulla ei toistaseksi juuri ole ollut pahoinvointia, viikonloppuna muutaman kerran ällötti hetken. Äsken tulin töistä junalla ja kasvomaski naamassa ja ei apua mikä yrjötys...
  2. H

Toukokuiset 2021

Täällä neuvola varattu viikolle 9+1. Ikuisuushan tuohon on. Onneksi varhaisultra sitten jo 2.10., sitä tässä enemmän odotankin. Tahtoisin vaan jo niin paljon tietää onko kaikki ok. :notworthy: Tänään taas stressipäivä. Menossa 5+0 ja on jotenkin niin oireetonta! Joo, väsyttänyt on ja oon...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

@Nokare Älä panikoidu! ♥️ Laitan tähän kuvan mun pc-testeistä. Kuvasta ei ehkä välity niin tehokkaasti, mutta dpo 12 viiva oli haaleampi kuin dpo 11. Siksi teinkin illalla uuden, joka olikin sitten reippaasti vahvempi. Myös dpo 14 viiva oli ehkä haaleampi kuin edellisenä päivänä, mutta sitten...
  4. H

Toukokuiset 2021

@IinesAnkka82 Voi eii, isot tsempit ja pahoittelut ♥️ Noita uutisia ei kyllä haluaisi kukaan kuulla. Toivotaan toki vielä ihmettä. ♥️ Nukkumisesta oli puhetta. Mä kanssa oon nyt tällä viikolla heräillyt joka aamu klo 6 pissalle tai muuten vaan. Ei oo yhtään tyypillistä itelle. Kurja puoli ollut...
  5. H

Toukokuiset 2021

Mulla myös aaltoilua rintojen tuntemuksissa ja kaikissa muissakin tuntemuksissa! Välillä vihloo esimerkiksi alavatsaan hetken, sitten taas ei mitään. Tänään töissä unohdin koko raskauden kun oli kiire ja hässäkkää, eikä olo tuntunut ollenkaan epänormaalilta. Pahoinvointia ei oo ollut...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Oon niin pahoillani. Hirvee juttu, tsemppiä ♥️ Mulla muuten tässä tärppikierrossa oli käytössä menkkojen alusta ovikseen saakka greippimehu. :DEn tiiä uskonko sen vaikutukseen, mutta hauska sattuma ainakin. Ja johtui mistä johtui, mutta tuntui että oli kosteampaa ja enemmän limoja...
  7. H

Toukokuiset 2021

@Opiskelijamimmi Kuulostaa tutulta! :LOL: On tää vaan niin hämmentävää ja jännää ja pelottavaakin. Mulla on ollut tosi yksinäinen olo nää muutamat päivät nyt sen jälkeen kun sai tietää raskaudesta. Kerrottiin kylläkin mun vanhemmille heti, koska ollaan tosi läheisiä, joten on edes äiti jolle...
  8. H

Toukokuiset 2021

Tsemppiä :cry: Surullinen juttu.
  9. H

Toukokuiset 2021

Mua kiinnostaa kyllä tuo faceryhmä, mutta haluan ehkä vielä hetken ootella että olis vähän varmempi olo tästä raskaudesta. :giggle: Nyt mulla 4+0. Tänään ois pitänyt/pitäisi menkkojen alkaa. No, ei kyllä ainakaan yhtään siltä tunnu ja testiviivat on vahvistuneet tosi hyvin. Toivon vaan niiin...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Näkyy selkeästi! :love: Jee ompa jännää!

Yhteistyössä