Hakutulokset

1. Tallu -

Opiskelu... näytöt? millaisia ne oikeastaan on?

Näytöt, eli nykyisellään tutkintotilaisuudet, ovat sitä normaalia työtä, jota työpaikassa tehdään. Ensin laaditaan henkilökohtainen tutkintosuunnitelma, jossa kerrotaan, miten osaaminen jokaisessa arviointikriteerissa ko. työpaikassa esitetään. Lisäksi täytyy tietää teoria käytännön pohjalle...
  2. Tallu -

Maistuisiko?

Voisin mä maistaa :)
  3. Tallu -

Minkäkokoinen matkalaukku kannattaa ottaa viikon rantalomalle?

Mä itse tykkään kuskata mukana hammastahnan, -harjan, shampoot ym. pesuaineet ihan sen vuoksi, ettei tarvitse ensimmäisenä kohteessa alkaa etsimään kauppaa, josta ne hankkisi. Onhan hotelleissa jonkinlainen suihkusaippua, mutta ei hammastahnaa, -harjaa, ja hoitoaine pitkään tukkaan on tuiki...
  4. Tallu -

Mitä tänään syödään?

Lihakasvispataa ja keitettyjä perunoita.
  5. Tallu -

Minkäkokoinen matkalaukku kannattaa ottaa viikon rantalomalle?

En tiedä merkeistä, meillä on vaan ostettu silmää miellyttävät laukut. On isompaa ja pienempää. Koko ei mun mielestä ole ratkaiseva, vaan laukun liikuteltavuus ja kestävyys, esim. neljä pyörää laukun alla on parempi kuin kaksi, silloin sitä ei tarvitse vetää perässä, vaan voi ns. kuljettaa...
  6. Tallu -

Raskaudenpelon painama

ON oikein käyttää ehkäisyä!
  7. Tallu -

Mä haluaisin jo parisuhteen ja rakastua.

Meillä oli isännän kanssa tällainen tilanne aikoinaan. Hän halusi erota ja erottiinkin sitten, mutta isäntä tuli jonkin ajan kuluttua ja pyysi vielä olemaan yhdessä. Koska häntä rakastin, niin suostuin tietysti. En mä miettinyt menneitä junia vaan tulevia yhdessäolon päiviä =) Nyt takana siis...
  8. Tallu -

palstatohtoreille kysymys

Eli on käynyt työterveydessä. Sinne vaan jatkoja sitten tutkimuksille ja hoidoille, yritä saada miehesi keskustelemaan siellä asiasta.
  9. Tallu -

palstatohtoreille kysymys

Onko hänellä stressiä tai masennusta tai muuta sellaista verrattuna aiempaan tilanteeseen? Onko käynyt lääkärissä milloin viimeksi? Onko esim. kilpirauhasarvoja tai b-vitamiinia tutkittu?

Yhteistyössä