Maansiirtotyöt, tontin vesi, viemäri ja salaojat, liittymät, luvat ja valvonta. Tämän lisäks ollaan itse rakenettu tässä samalla taloon yläkertaa, siihen on mennyt nyt parisen tonnia ja tulee vielä muutama tonni menemäänkin.
Sieltä sitten vaan koodilla hakemaan. Mut mihinhän se saapumisilmoitus on kadonnut? Sen olis pitänyt olla sulla jo eilen?? Ellei sitten ole EDI SSI paketti josta tulee vain tekstari ja jos numero on puuttunut tai ollut väärin?
Tätä lukiessa ei voi olla kuin tyytyväinen meidän valitsemaan talofirmaan. Yhden yhtäkään ongelmaa ei ole ollut ja virheitä ei ole tehty. Työn jälki on priimaa. Mua kiinnostais että mikä talofirma on kyseessä?? Lukuisten rakennusvirheiden takia vaatisin jo hinnan alennusta!!!
Meillä on rakenteilla olevaan taloon vain rakennuksen vakuutus. Meidän kerrostalo kämpän irtainvakuutus taas korvaa jos rakennukselta pöllitään jotain. Jos teillä on irtainvakuutus asuntoonne niin se saattaisi ne korvata, mutta jos ovikin oli auki, niin lähtisin perimään korvauksia siltä joka...
Juu aivan. Meillä kanssa keväällä oli uiminen hallissa vähän sitä sun tätä, mutta kun koko kesän viihtyi järvessä niin hyvin, niin ajattelin kanssa josko uimahallissakin jo sujuis.
Meidän 2,5v tykkää hirmuisesti uida joten hallilla aletaan taas käymään ja tänään ilmoitin tytön muskariin. Ettekö te käyneet kesällä järvessä uimassa kun mietit tykkääkö poika uida?
Mä katselin niitä kanssa ja oli vähällä etten ostanut. Mä huusin jo huuto.netistä esikoiselle reimatecin toppatakin ja joonatanin housut ja tuolle vauvalle ostin kirpparilta reiman haalarin jonka saa pussiksi.
Kyllä meidän talon hinta on sentilleen se mitä myyjä on meille aikoinaan sanonut. Mikä talo heille on tulossa? Jos valmistalo, niin kyllä se hinta pitää. Tosin on paljon muitakin rahamenoja kuin se talo.. et niissä saattaakin sitten tulla niitä yllätyksiä.