Hakutulokset

1. Apsi Deisi

avaimet käteen- talot

Maansiirtotyöt, tontin vesi, viemäri ja salaojat, liittymät, luvat ja valvonta. Tämän lisäks ollaan itse rakenettu tässä samalla taloon yläkertaa, siihen on mennyt nyt parisen tonnia ja tulee vielä muutama tonni menemäänkin.
  2. Apsi Deisi

avaimet käteen- talot

Nyt mä en ihan tarkaan muista sitä paketin hintaa, mut jos tonttia ei oteta huomioon niin sellaiset 35 000€
  3. Apsi Deisi

Mistä ostit talvihaalarin lapsellesi?

Sisukkaasta tilasin Minymon puvun tuolle 2,5v:lle ja kirpparilta reiman haalarin, jonka saa pussiksi, vauvalle!
  4. Apsi Deisi

avaimet käteen- talot

Meille on parin viikon päästä valmistumassa Muurametalon valmistalo. Suosittelen.
  5. Apsi Deisi

Veroprosentti

en mä enään muista kun siitä on jo useampi vuosi kun se alkoi prossaa alentamaan.
  6. Apsi Deisi

Jos ostaisitte marraskuun lopussa syntyvälle vauvalle tämän haalarin,

mä ostin ton haalarin meidän heinäkuussa syntyneelle tytölle ja kokona 68. Jos syntyis vasta marraskussa niin ostaisin 56.
  7. Apsi Deisi

Mä olen odottanut Jotexin pakettia ja sehän oli jo lähetetty takaisin matkahuollosta!?! =O

Oletko ilmoittanut oikean puhelinnumeron jotexin sivuilla?
  8. Apsi Deisi

osaisko joku sanoa, onko mun paketti jo perillä "kotipostissa" ..

Sieltä sitten vaan koodilla hakemaan. Mut mihinhän se saapumisilmoitus on kadonnut? Sen olis pitänyt olla sulla jo eilen?? Ellei sitten ole EDI SSI paketti josta tulee vain tekstari ja jos numero on puuttunut tai ollut väärin?
  9. Apsi Deisi

osaisko joku sanoa, onko mun paketti jo perillä "kotipostissa" ..

Mihin toimipaikkaan se on oikein 14pv saapunut?
  10. Apsi Deisi

Kenen vastuu, jos rakennustyömaalta viedään tavaraa?

Tätä lukiessa ei voi olla kuin tyytyväinen meidän valitsemaan talofirmaan. Yhden yhtäkään ongelmaa ei ole ollut ja virheitä ei ole tehty. Työn jälki on priimaa. Mua kiinnostais että mikä talofirma on kyseessä?? Lukuisten rakennusvirheiden takia vaatisin jo hinnan alennusta!!!
  11. Apsi Deisi

Kenen vastuu, jos rakennustyömaalta viedään tavaraa?

Meillä on rakenteilla olevaan taloon vain rakennuksen vakuutus. Meidän kerrostalo kämpän irtainvakuutus taas korvaa jos rakennukselta pöllitään jotain. Jos teillä on irtainvakuutus asuntoonne niin se saattaisi ne korvata, mutta jos ovikin oli auki, niin lähtisin perimään korvauksia siltä joka...
  12. Apsi Deisi

Uudet sivut --> pettymys!

Mä en oikein jaksa edes perehtyä tähän..
  13. Apsi Deisi

Mikä on kynnyspeltinne väri?

peesi
  14. Apsi Deisi

No nyt niitä tapauksia on jo 20 :(

Voiko sitä sairastava saada esim. ajokortin? Eikös se ole vähän vaarallista niin itselle kuin muillekin jos nukahtaa rattiin tuosta vaan?
  15. Apsi Deisi

Mitähän "harrastuksia" keksisi 2,5-vuotiaan kanssa?

Juu aivan. Meillä kanssa keväällä oli uiminen hallissa vähän sitä sun tätä, mutta kun koko kesän viihtyi järvessä niin hyvin, niin ajattelin kanssa josko uimahallissakin jo sujuis.
  16. Apsi Deisi

Mitähän "harrastuksia" keksisi 2,5-vuotiaan kanssa?

Meidän 2,5v tykkää hirmuisesti uida joten hallilla aletaan taas käymään ja tänään ilmoitin tytön muskariin. Ettekö te käyneet kesällä järvessä uimassa kun mietit tykkääkö poika uida?
  17. Apsi Deisi

Mua jotenki ahdistaa jo nyt kun pitäs lapsille alkaa metsästämään talvivaatteita :(

Mä katselin niitä kanssa ja oli vähällä etten ostanut. Mä huusin jo huuto.netistä esikoiselle reimatecin toppatakin ja joonatanin housut ja tuolle vauvalle ostin kirpparilta reiman haalarin jonka saa pussiksi.
  18. Apsi Deisi

Tietääkö joku kännyköistä? Kesäkuun alussa kastui puhelin ja meni nyt perjantaina näyttö pimeäksi...

Mies tuossa totesi että hyvin tod.näk johtuu siitä kastumisesta. Ja se käsittääkseeni niistä jotain ymmärtääkin kun kulkulupalätkässä lukee Nokia.
  19. Apsi Deisi

Että mä vihaan tätä kahdessa kerroksessa asumista yli kaiken!!!

Meille on juuri valmistumassa kaksikerroksinen omakotitalo, enkä mä näe siinä mitään ongelmaa... vielä?
  20. Apsi Deisi

Eikö oo vähän hölmöä? (tuttavien rakennusprojektista)

Kyllä meidän talon hinta on sentilleen se mitä myyjä on meille aikoinaan sanonut. Mikä talo heille on tulossa? Jos valmistalo, niin kyllä se hinta pitää. Tosin on paljon muitakin rahamenoja kuin se talo.. et niissä saattaakin sitten tulla niitä yllätyksiä.

Yhteistyössä