Hakutulokset

1. Keep calm and carry on

Tähän pinoon kaikki, joilla ei ole arkkupöytää, vallilan verhoja, kynttiläkruuna, vaaleen haaleita ryijymattoja ja....

Kynttilälyhdyissä löytyy, mutta muuten ei osunut mikään. Kerrankin saa hengittää syvään :D
  2. Keep calm and carry on

Julkisuudesta

Tässä on aika oleellinen tieto, joka tuntui unohtuvan ainakin Mummeliisalta. Julkisuutta kun on niin monenlaista. Muutoin erittäin mielenkiintoinen ketju. Itselläni ei ole uutta lisättävää, monet ovat täällä fiksusti perustelleet asiaa sivukaupalla. Liliille erikoismaininta pitkästä pinnasta...
  3. Keep calm and carry on

Miten pitkiä kirjeitä joulupukki saa teidän perheen lapsilta?

Meillä on mennyt niin päin, että 5-vuotias ei ole löytänyt vielä mitään kivaa. Hänellä on kaksi juttua, joita todennäköisesti tulee toivomaan, autorata ja iso legopaketti. Ja kaksi vain, koska ne ovat isoja ja kalliita. Olen selittänyt, että saa toki useammankin lahjan halutessaan, mutta ne ovat...
  4. Keep calm and carry on

maalaisromanttisen sisustuksen liian "joka paikassa nähdyt","kaikilla" olevat jutut?

Taas :O Mun elämän on pakko olla tosi köyhää, kun en osaa repiä intohimoa edes noista tarroista :D
  5. Keep calm and carry on

maalaisromanttisen sisustuksen liian "joka paikassa nähdyt","kaikilla" olevat jutut?

Paljastanko taas tyhmyyteni jos kysyn, että mistä vatusta sä oikein puhut :D
  6. Keep calm and carry on

Mä potkin sen verran tutkainta vastaan, että vaikka en pidä maalaisromanttisesta tyylistä, niin tähtiä mulla on aina ollut ja tulee olemaan. Olen tähti-fani :D
  7. Keep calm and carry on

Pitäisiköhän mun hankkia tällainen kotiini :D
  8. Keep calm and carry on

Mistä voi osta paahdettua sipulia?!

Mulla on muistaakseni Pirkka-merkkistä kaapissa.
  9. Keep calm and carry on

On täällä Marevanin käyttäjiä?

No ei tietenkään pysy ihan samanlaisena. Sanotaanko, että samantapaisena. Olen kyllä ymmärtänyt, ettei se ruokavalio voi olla noin voimakas tekijä. Kylläpä menee vaikeaksi, jos pitää alkaa jokaista suupalaa miettimään.
  10. Keep calm and carry on

Mä olen kesästä asti juossut 1-2 viikon välein verikokeissa. No mutta toivoa siis on, että tilanne ajan myötä rauhoittuu, kiitos :)
  11. Keep calm and carry on

Onko sulla ollut ongelmia pitää arvot oikealla tasolla? Mä olen syönyt pian vuoden, ja olen koko ajan joutunut juoksemaan verikokeissa arvojen heittelyn takia. Nyt arvot nousevat ja laskevat melkein miten sattuu. Korkeimmillaan oli 4.1 ja matalimmillaan 1.7. Ruokavalio ei ole muuttunut, muu...
  12. Keep calm and carry on

Kiitos :) Mulla on vain ollut vaikeuksia pitää inr-arvo hoitotasolla. Tuo menee kuin vuoristorata ylös ja alas.
  13. Keep calm and carry on

Kaipaisin vähän vertaistukea.
  14. Keep calm and carry on

Tässä lista julkaistuista salasanoista. onko omasi listalla?

Niiden puolen miljoonan tänään vuotaneen sähköpostiosoitteen salasanoja.
  15. Keep calm and carry on

Käsittääkseni muita ei ollut vuotanut.
  16. Keep calm and carry on

Must tuntu että ruma kakku olen saanut:(, en jaksanut parempaa tehdä, onneks mies tykkäsi (kuva)

Hienohan tuo on! Tosi hyvä, että saitte asiat sovittua.
  17. Keep calm and carry on

Kaksi sähköpostiosoitetta oli (toinen oli mukana jo ekassa tietovuodossa), mutta ei näköjään salasanoja. Onneksi.
  18. Keep calm and carry on

Kenelle palstalaisille ei tule enää yhtään lasta?

Yksi on ja ainokaiseksi jää. Vähän aikaa sitten vielä elättelin toiveita, että ehkä toistakin voisi vielä yrittää, jos elämäntilanne olisi sopiva. Mutta sairastumisen jälkeen ei ole enää mahdollista.
  19. Keep calm and carry on

Onkohan kaikella tapahtuvalla joku tarkoituksensa?

Koko elämä on oppimista. Se kai on tarkoitus. Oppia elämään niillä eväillä jotka annetaan tai saavutetaan, ja olla silti onnellinen tai vähintään tyytyväinen.
  20. Keep calm and carry on

Onkohan kaikella tapahtuvalla joku tarkoituksensa?

Osanottoni veljesi poismenosta. Sillä ei varmasti ollut mitään hyvää tekevää tarkoitusta etkä tämän ansiosta jalostu paremmaksi ihmiseksi, väittävät jotkut mitä tahansa.

Yhteistyössä