On täällä Marevanin käyttäjiä?

[QUOTE="pau";25021691]minä olen marevanisti jo vuodesta 2000.[/QUOTE]

Onko sulla ollut ongelmia pitää arvot oikealla tasolla? Mä olen syönyt pian vuoden, ja olen koko ajan joutunut juoksemaan verikokeissa arvojen heittelyn takia. Nyt arvot nousevat ja laskevat melkein miten sattuu. Korkeimmillaan oli 4.1 ja matalimmillaan 1.7. Ruokavalio ei ole muuttunut, muu lääkitys kylläkin, ja mietin onko vika tuossa vai mussa?
 
"pau"
Välillä on arvot heilahdelleet kovastikin, siihen kun vaikuttaa niin monet tekijät. Sulla saattaa mennä vaan hetki ennen kuin annos saadaan kohdilleen. Mulla on tällä hetkellä niin onnellinen tilanne, että käyn vain kerran kuussa kokeissa, on ollut aikoja, että käyn siellä viikottain.. tsemppiä!
 
[QUOTE="pau";25021749]Välillä on arvot heilahdelleet kovastikin, siihen kun vaikuttaa niin monet tekijät. Sulla saattaa mennä vaan hetki ennen kuin annos saadaan kohdilleen. Mulla on tällä hetkellä niin onnellinen tilanne, että käyn vain kerran kuussa kokeissa, on ollut aikoja, että käyn siellä viikottain.. tsemppiä![/QUOTE]

Mä olen kesästä asti juossut 1-2 viikon välein verikokeissa. No mutta toivoa siis on, että tilanne ajan myötä rauhoittuu, kiitos :)
 
"jokuvaan"
Sanot, että ruokavalio ei ole muuttunut mutta oletko ihan varma siitä? Syötkö joka päivä suunnilleen saman verran samanlaisia kasviksia/vihanneksia/hedelmiä/marjoja? Vai voisko vika olla siinä, että joku päivä syöt enemmän vihreitä, sit tuleeki muutaman päivä että syöt vaan hedelmiä, ja sit joku päivä ison annoksen marjoja ja taas jossain vaiheessa joitaki päiviä, ettet syö mitään noista? Pysyykö sulla JOKA PÄIVÄ syöminen suunnilleen samanlaisena?
 
"jokuvaan"
[QUOTE="pau";25021861]Kyllä se rauhoittuu, ja toivotaan että meillekin saadaan sellainen lääke, joka ainakin vähentää labrassa juoksemista, Ruotsissa sellaista kuulemma on jo käytössä.[/QUOTE]

On käytössä joo, muttei kyllä hirmu innokasta vastaanottoa täällä suomessa ole saanu koska sille ei ole tiedossa vastalääkettä jos sattuu, että veri meneeki liian ohueksi. Hengenvaarallista esim. sillon kun veri menee liian ohueksi ja joutuu vaikkapa onnettomuuteen tms.
 
[QUOTE="jokuvaan";25021863]Sanot, että ruokavalio ei ole muuttunut mutta oletko ihan varma siitä? Syötkö joka päivä suunnilleen saman verran samanlaisia kasviksia/vihanneksia/hedelmiä/marjoja? Vai voisko vika olla siinä, että joku päivä syöt enemmän vihreitä, sit tuleeki muutaman päivä että syöt vaan hedelmiä, ja sit joku päivä ison annoksen marjoja ja taas jossain vaiheessa joitaki päiviä, ettet syö mitään noista? Pysyykö sulla JOKA PÄIVÄ syöminen suunnilleen samanlaisena?[/QUOTE]

No ei tietenkään pysy ihan samanlaisena. Sanotaanko, että samantapaisena. Olen kyllä ymmärtänyt, ettei se ruokavalio voi olla noin voimakas tekijä. Kylläpä menee vaikeaksi, jos pitää alkaa jokaista suupalaa miettimään.
 
"pau"
[QUOTE="jokuvaan";25021873]On käytössä joo, muttei kyllä hirmu innokasta vastaanottoa täällä suomessa ole saanu koska sille ei ole tiedossa vastalääkettä jos sattuu, että veri meneeki liian ohueksi. Hengenvaarallista esim. sillon kun veri menee liian ohueksi ja joutuu vaikkapa onnettomuuteen tms.[/QUOTE]

Kyllä mä ottaisin silti sen käyttöön itselleni. Jotenkin toi rotanmyrkkykään ei pitemmän päälle ole sen mukavampaa.
 
"jokuvaan"
No ei tietenkään pysy ihan samanlaisena. Sanotaanko, että samantapaisena. Olen kyllä ymmärtänyt, ettei se ruokavalio voi olla noin voimakas tekijä. Kylläpä menee vaikeaksi, jos pitää alkaa jokaista suupalaa miettimään.
No ei jokaista suupalaa tarvi miettiä mutta joskus ongelma on se, että ihminen ei kuitenkaan syö kovinkaan samanlaisesti vaikka niin kuvittelee. Se on hyvä jos joka päivä syöt SUUNNILLEEN saman verran kasviksia/vihanneksia/hedelmiä/marjoja. Mutta jos tulee päivien tauko ja sit yhtäkkiä taas syö vaikkapa kulhollisen marjoja niin ihan varmana näkyy tuloksissa. Samoin se, että jos joka päivä syö vihanneksia yleensä mut sit jostain syystä tuleeki taukoa vähäks aikaa, tai vaikkapa yhtäkkiä päättääki syödä lautasellisen vihreitä papuja niin sekin vaikuttaa. Kunhan suunnilleen syö joka päivä saman verran samankaltaisia tuotteita niin hyvä on :)
 

Yhteistyössä