Hakutulokset

1. Heavyfreak

Tatuointia ja implanttia *kuva

Ei se ees sattunu :D
  2. Heavyfreak

Ei tartu ku noi on ihan litteitä ja ihossa kiinni sen verran ettei sinne väliin mahdu :) Mut oon mä niit jonku kerran raapassu.. :D
  3. Heavyfreak

Mun kaikissa kuvissa yhdistyy se sellanen lyijykynällä piirretyn kuvan tyyli. Missään vaiheessa en oo halunnu ottaa kuvaa mikä on ku leimasimella leimattu vaan sellaista lyijykynämäistä jälkee oon halunnu. Ja tää mun ammattilainen on ammattilainen. Hällä oon kaikki kuvani ottanu, hän tietää mun...
  4. Heavyfreak

Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia.. Onhan sitä tietty paljo kuvan ottajii jotka ottaa kuvansa "kaverin kaverilla" mut mun kuvat on kyl kaikki otettu ammattilaisella.
  5. Heavyfreak

miss apatia on nikkinsä veroinen kyllä :laugh: Juu molemmat on ammattilaisella otettu. Microdermaleille ei tullu hintaa ku laittaja oli mun äijä :)
  6. Heavyfreak

Tällasta tällä kertaa :) 1535644 10152073478478486 781810387 n - Aijaa.com Mitäs tänne muuten kuuluupi?
  7. Heavyfreak

Paljon puhutaan laihduttamisesta ja dieeteistä, mutta entä ne jotka haluavat painoa lisää?

En oo ikinä vielä löytäny tyköistuvaa paitapuseroo tälle kropalle. Tai no yks on ollu mut siin oliki nyöritys edessä ni vähän eri juttu :D Ja huomisiin pikkujouluihin on tyköistuva yläosa ku on korsetti missä on nyöritys sekä edessä että takana. Sen päällelaittaminen on kyl vähän haastavaa mut...
  8. Heavyfreak

Olen intuitiivinen näkijä, katson 10 ekalle

Lähitulevaisuus?
  9. Heavyfreak

Paljon puhutaan laihduttamisesta ja dieeteistä, mutta entä ne jotka haluavat painoa lisää?

Näinpä juuri :saint: On mul kyl pari toppia kokoo 146 cm ja ne on just kivan istuvia.. :laugh:
  10. Heavyfreak

Täälä ihan sama homma, just laihtunu 12 kg ja kaikki vaatteet roikkuu. Huomena on pikkujoulut mut meinas iskee vaatepaniikki ku kaikki jääny isoks. Onneks löysin kaapista yhen lindexin lastenosastolta ostetun vekkihameen joka oli just soppeli :saint: :D Ja yläosia on turha ettiäkään tyköistuvia...
  11. Heavyfreak

The ketju

No löyty sentää hyvä käyttökohde exän sukille :D
  12. Heavyfreak

Saako yli 40vee naisella olla pitkät hiukset?

Saako 35 vuotiaalla olla vielä keesi? Kaikilla saa olla just sellaset hiukset ku itestä parhaalta tuntuu. Minen oo ainakaa täälä ketään miellyttämässä ja jos mul on joku tyyli mistä tykkään ja mikä tuntuu omalta ni sit mulla on se. Jos jonku silmä ei sitä kestä ni sit voi kahtella muualle.
  13. Heavyfreak

The ketju

Iltaapa iltaa. Nyt on tukka taas kuosissa, sivut ajeltu ja uus väri. Ja kiva tuli :) Nyt täsä sit ihimettelen että mitähän sitä illan.. varmaan sitä samaa ku muutki, sukan kutomista ja töllön kahtelua..
  14. Heavyfreak

The ketju

:D Äkkiä ne loppupeleis aukee ku niit alkaa kattelee. Alota jollain ihan helpolla ohjeella, kattele vaik tuolta Garnstudion sivuilta, niil on kans tuubihuivien ohjeita ja ihan helpoista lähtien :)
  15. Heavyfreak

The ketju

Kiitokset teille :) Just tuolla asenteella ja mustalla huumorilla, niil mennään. Ja joku päivä se aurinko viel paistaa munki halkopinoon :D Kaveri tuosa just soitteli että on kohta tääl ni voi surrrrrrrrrruuttelu alkaa, innolla jo ootan :p Johan tää tukka pääski kasvamaan.... :D
  16. Heavyfreak

The ketju

Ja juu neulomiskausi mulla on kyllä hyvin käynnis, niin paljo ois tilauksiaki että en mä ehi ees tekee. Kauhee lista jo ja tekeillä on nyt tilaussukkaa, huppua, takkia, ny ainaski alkuun :D Notta käsille ainaski riittää tekemistä :p
  17. Heavyfreak

The ketju

Juu kyl mulla suht mahtava kipukynnys on mut onhan se myönnettävä että kyl se kalloon hakkaaminen sattuu ihan s**tanasti! :laugh: Mut silti tekis mieli toisellekki puolelle ottaa kuvaa. Mulla on täs, tarkemmin erittelemättä, takana elämäni rankin kuukaus. Läheisen äkillinen menetys ja toisen...
  18. Heavyfreak

The ketju

Joo se on sitte mukava hoitaa :D Ja halusin tuon kallon tatskan taas näkyville. Toinen puolihan mulla on viel ihan "vapaa" tatuoinneista mut jotenki alkanu ny himottaa.. et jos sitä sinnekki.. :laugh: (enhän mä oo kuukauden sisään ottanu ku kaks kunnon kuvaa.. :snotty: )

Yhteistyössä