Täällä kans yks lisää painoa haluava!
177/53 Kahden lapsen äiti..
Läskiä mussa ei oo oikeestaa yhtään, tissit pienehköt, reidet kapeat jne..
Salilla käynnin myötä oon onneks saanu vähän noihin reisiin lihasta, ja pakarat on vihdoin saanut pyöreyttä!
Tavoitteena olis semmonen 5kg saada lisää massaa, ja mielummin lihasta, en haluu olla mikään laihaläski.
Ongelma tässä nyt vaan on se että paino ei nouse ei sitten millään! Kohta vuoden oon syöny ihan hirveitä määriä, kaloreita reilusti enemmän mitä kulutan. Kohta pitää varmaan alkaa varailee lekuriaikaa, ei tää taida ihan normaalia olla. Varsinkin kun mun molemmat vanhemmat on ylipainoisia, ja sekä sisko että veli pyöreähköjä, ehkä normaalipainon ylärajoilla molemmat.
Esim tänään oon syöny
Aamu: kolme ruispalaa juustolla, kinkulla ja kurkulla, jugurtti, omena ja 3dl maitoa.
Lounas: iso kasa makaronilaatikkoa, salaatti ja 3dl maitoa.
Välipala: nakkimunakas (3munaa ja 3nakkia) lisäksi kahvin kanssa 2palaa suklaakuivakakkua.
Päivällinen: Reilusti riisiä ja kolme kauhallista kermakanakastiketta, keitetyt kasvikset, maitoa
Sitte oon tässä päivän aikana napostellu neljä riviä suklaata, kaks kylmää nakkia ja pari joulupiparia.
Ja nyt kun lapset lähti isälleen ni aattelin tyttöjen kanssa tässä meillä ottaa muutaman oluen ja jatkaa iltaa baarissa. Joten iltapala tulee olemaa pizza