Hakutulokset

1. Keep calm and carry on

Rieputarallaa! Ikeassa sohvaviikot nyt joulukuussa

Tuota linkkiä en löytänyt Ikean sivuilta, tuli s-postiin. Jos olet Ikea Family jäsen, pääset katsomaan. Ainakin noihin Ektorp ja Karlstad sohviin sai ylimääräiset päälliset kaupan päälle.
  2. Keep calm and carry on

Ai, no sitten olen vähän myöhässä :ashamed: Sitä se teettää, kun ei päivystä täällä joka päivä...
  3. Keep calm and carry on

Luukku.com - Sis Eikun ostoksille :)
  4. Keep calm and carry on

Vaihtaisitko nikkiä, jos olisit mielestäsi liikaa profiloitunut jonkun tietyn jutun kautta?

Eli kun täällä alkaa kirjoittelemaan joku "and", se olen sitten minä :D
  5. Keep calm and carry on

Vaihtaisitko nikkiä, jos olisit mielestäsi liikaa profiloitunut jonkun tietyn jutun kautta?

Kaduttaa se, että olen niin avoimesti puhunut asioistani, vaikka piti olla muka niin anonyymia. En haluaisi olla tunnistettavissa kuin niille, joille haluan olla tunnistettavissa. Enkä halua olla se "sairas". Kun koko muu elämä pyörii sen ympärillä niin, että tukehdun pian.
  6. Keep calm and carry on

Ehkä en sitten vielä ainakaan hylkää nikkiäni :)
  7. Keep calm and carry on

Nyt pitää mennä pelaamaan kierros Inkan aarretta, mutta palaan pian. Tosi kiva huomata, etteivät kaikki edes tiedä mistä puhun :)
  8. Keep calm and carry on

Sä et ole tylsä :D Olet ensimmäinen nikki, johon olen palstaihastunut :heart: Vaihdoin edellisen nikin sen takia, että halusin olla anonyymimpi ja ei niin helposti tunnistettavissa. Mutta sitten sattui paljon asioita, jotka jaoin täällä, ja joiden ansiosta olen varmaan vielä enemmän...
  9. Keep calm and carry on

Mulla on niin harvinaiset sairaudet ja olen paasannut niistä täällä ihan liiankin kanssa. Pelkään, että olen nyt todella helposti tunnistettavissa. Lisäksi haluaisin olla jotain muuta kuin sairauksieni summa.
  10. Keep calm and carry on

Kenelläkään vähäsuolaista tai suolatonta ruokavaliota?

Mulle sanottiin, että kaikki valmis ja puolivalmis ruoka on liian suolaista. Ja itse en ruokaa varsinaisesti kokkaa alusta loppuun asti ikinä. Vähän on nyt hohhoijaa olo :(
  11. Keep calm and carry on

Joo, sanoo meidän palstakokki :stick:
  12. Keep calm and carry on

Tuli taas uusia ohjeita, joiden pitäisi helpottaa askitesta. Nyt saisi käyttää nesteitä vain 1-1,5 litraa päivässä ja siirtyä mielellään suolattomaan tai vähäsuolaiseen ruokaan. Jos nyt ihan suoraan sanon, niin ei iske sitten yhtään. En ole mikään kokki kolmonen muutenkaan, ja kaiken huipuksi...
  13. Keep calm and carry on

Viikonlopun kuvaketju

Voi, älä ala itkemään. Nämä saa mut hymyilemään :)
  14. Keep calm and carry on

Viikonlopun kuvaketju

Mun uudet lemmikit. Kun kukaan ei kommentoinut omaan ketjuun... :D
  15. Keep calm and carry on

Mulla on salaisuus :(

Muakin kiinnostaisi kuulla Seannan kuulumisia.
  16. Keep calm and carry on

Pitkäaikaissairaan lemmikit. Nämä kotiutuivat meille tänään.

Mä olen myös ihaillut vuosia, ja nyt kun multa kysyttiin mitä haluan joululahjaksi, päätin, että nämä.
  17. Keep calm and carry on

Pitkäaikaissairaan lemmikit. Nämä kotiutuivat meille tänään.

Sä et ymmärrä hyvän päälle :D
  18. Keep calm and carry on

En tiedä mihin laitan rottinkikalusteet, sopivatko nämä esimerkiksi käyttävälle rappusten alle?(kuva)

Kauniit ovat, mutta onko noilla mitään käyttöä tuollaisessa paikassa, käytävällä?

Yhteistyössä