Vaihtaisitko nikkiä, jos olisit mielestäsi liikaa profiloitunut jonkun tietyn jutun kautta?

En. Kun mä en aidosti jaksa välittää siitä minkälaiseksi jotkut palstatyypit mut lokeroi tai määrittelee. Ei täällä kukaan tunne sua, mua tai ketään muutakaan.

Toki se voisi olla poikkeus jos kertoisin jotakin henkilökohtaista jota myöhemmin katuisin ja joka aina vedetään uudelleen esiin ja se satuttaa. Mutta toistaiseksi olen onnistunut pitämään niin henkilökohtaiset asiat poissa palstalta :)

En. Kun mä en aidosti jaksa välittää siitä minkälaiseksi jotkut palstatyypit mut lokeroi tai määrittelee. Ei täällä kukaan tunne sua, mua tai ketään muutakaan.

Toki se voisi olla poikkeus jos kertoisin jotakin henkilökohtaista jota myöhemmin katuisin ja joka aina vedetään uudelleen esiin ja se satuttaa. Mutta toistaiseksi olen onnistunut pitämään niin henkilökohtaiset asiat poissa palstalta :)
Mulla on niin harvinaiset sairaudet ja olen paasannut niistä täällä ihan liiankin kanssa. Pelkään, että olen nyt todella helposti tunnistettavissa. Lisäksi haluaisin olla jotain muuta kuin sairauksieni summa.

En tiedä, riippuu jutusta. En ole kovin aktiivinen nikinvaihtaja, kahdesti olen vaihanut näiden vuosian aikana... (kohta kahdeksan vuoden.. apua:O) mutta kummassakaan tapauksessa ei ollut kyse sellaisesta.

Joskin oletan tai toivon olevani sen verran neutraali,joskin liian raskaslauserakenteisesti :Dkirjoittava nikki, ettei minua mihinkään juuri profiloida.. paitsi ehkä kategoriaan tylsä.

"nelli"
Mulla on niin harvinaiset sairaudet ja olen paasannut niistä täällä ihan liiankin kanssa. Pelkään, että olen nyt todella helposti tunnistettavissa. Lisäksi haluaisin olla jotain muuta kuin sairauksieni summa.
Ei kaikki sua niin profiloi. Esim.minä käyn täällä lähes päivittäin, enkä tiedä mitään sairauksistasi, muita juttujasi muistan kylläkin.

Tosin alkoi nyt kiinnostamaan, olen vain niin laiska etten jaksa hakea vanhoja keskusteluja.

En tiedä, riippuu jutusta. En ole kovin aktiivinen nikinvaihtaja, kahdesti olen vaihanut näiden vuosian aikana... (kohta kahdeksan vuoden.. apua:O) mutta kummassakaan tapauksessa ei ollut kyse sellaisesta.

Joskin oletan tai toivon olevani sen verran neutraali,joskin liian raskaslauserakenteisesti :Dkirjoittava nikki, ettei minua mihinkään juuri profiloida.. paitsi ehkä kategoriaan tylsä.
Sä et ole tylsä :D Olet ensimmäinen nikki, johon olen palstaihastunut :heart:

Vaihdoin edellisen nikin sen takia, että halusin olla anonyymimpi ja ei niin helposti tunnistettavissa. Mutta sitten sattui paljon asioita, jotka jaoin täällä, ja joiden ansiosta olen varmaan vielä enemmän tunnistettavissa kuin aiemmin :ashamed:

Nyt kaduttaa.

Mikä sinua kaduttaa? Toki ymmärrän sen, että ei ehkä haluaisi tulla tunnistetuksi.
Ja ymmärrän senkin, että et halua olla palstalla vaan ns. se, joka on sairas ja sairastaa sitä harviniasta sairautta. Mutta en usko, että sinut miellettäisiin vain sellaiseksi, tai muistettaisiin vaan niistä jutista-
Vaan kaikesta, mitä olet kirjoittanut, sinun tavastasi kirjoittaa ja sanoa asioita. Sinusta sinuna:heart:

Kyllä varmaan joku muistaa sinut sairaudestasikin, sitä en epäile... mutta ajattelisin silti heidän seuraavan kirjoituksisasi siksi, että olet sinä.. Ja se, jos nyt katoaisit tällä nikillä, miettisi varmaan moni, mitä sinulle kuuluu ja miten mahdat voida. Minä uskon, että sinusta täällä välitetään.
Minä ainakin.:hug:

Mä olen maailman huonoin muistamaan mistään nikistä yhtikäs mitään. Mullekin sun sairaus oli iahn uusi juttu. Ei hajuakaan siitä mikä sulla on. Ollaan voitu siitä puhuakin, mutten tosiaan ole sitä mieleeni painanut :)

Beep
Ehkä en sitten vielä ainakaan hylkää nikkiäni :)
Mä en ole niin tarkkaan seuraillut tekstejäsi, että täytyy tunnustaa etten ole perillä asioistasi. Muistan vaan että puu taisi kaatua myrskyssä talon päälle tjsp.

Mutta se, että on nikkejä, jotka edes muistan, tuo fiiliksen että täällä oikeasti on ihmisiä, että tämä on oikeasti jonkin sortin yhteisö eikä vaan pelkkää sanavirtaa joka ei anna mitään, koskaan ikinä. Tämän ns. idea katoaa, jos kaikki "ympärillä" on jatkuvasti uppo-outoja.

Mulla on erittäin huono muisti tällaisissa palstoissa, en muista juuri kenestäkään mitään. En mä sitä nyt niin huononakaan asiana tietysti koe, mut kuitenkin.

Mikä sinua kaduttaa? Toki ymmärrän sen, että ei ehkä haluaisi tulla tunnistetuksi.
Ja ymmärrän senkin, että et halua olla palstalla vaan ns. se, joka on sairas ja sairastaa sitä harviniasta sairautta.
Kaduttaa se, että olen niin avoimesti puhunut asioistani, vaikka piti olla muka niin anonyymia. En haluaisi olla tunnistettavissa kuin niille, joille haluan olla tunnistettavissa. Enkä halua olla se "sairas". Kun koko muu elämä pyörii sen ympärillä niin, että tukehdun pian.

Beep
Sä et ole tylsä :D Olet ensimmäinen nikki, johon olen palstaihastunut :heart:

Täytyy muuten tästä vielä kirjoittaa, että mä olen ns. palstaihastunut, eli tykästynyt johinkin, enkä tiedä niistä välttämättä mitään, tai ainakaan muista. :D Se on vaan joku fiilis jonka olen jostain tekstistä ehkä useamminkin saanut. Ja noi kuvat, niistä mä teidät muistan parhaiten. Mulla on kuvamuisti. Ja tunnetiloja on vaikeampi unohtaa kun jotain nippelitietoja. ;)

En ole ikinä ajatellut moista...mutta olenkin sen verran huomaamaton etten usko oikeastaan kellään olevan mitään mielikuvaa musta.
Enkä kyllä kerro täällä mitään mitä en voisi kertoa avoimesti missä hyvänsä muuallakin

Yhteistyössä