Mulla on niin harvinaiset sairaudet ja olen paasannut niistä täällä ihan liiankin kanssa. Pelkään, että olen nyt todella helposti tunnistettavissa. Lisäksi haluaisin olla jotain muuta kuin sairauksieni summa.En. Kun mä en aidosti jaksa välittää siitä minkälaiseksi jotkut palstatyypit mut lokeroi tai määrittelee. Ei täällä kukaan tunne sua, mua tai ketään muutakaan.
Toki se voisi olla poikkeus jos kertoisin jotakin henkilökohtaista jota myöhemmin katuisin ja joka aina vedetään uudelleen esiin ja se satuttaa. Mutta toistaiseksi olen onnistunut pitämään niin henkilökohtaiset asiat poissa palstalta
Ei kaikki sua niin profiloi. Esim.minä käyn täällä lähes päivittäin, enkä tiedä mitään sairauksistasi, muita juttujasi muistan kylläkin.Mulla on niin harvinaiset sairaudet ja olen paasannut niistä täällä ihan liiankin kanssa. Pelkään, että olen nyt todella helposti tunnistettavissa. Lisäksi haluaisin olla jotain muuta kuin sairauksieni summa.
Sä et ole tylsä Olet ensimmäinen nikki, johon olen palstaihastunut :heart:En tiedä, riippuu jutusta. En ole kovin aktiivinen nikinvaihtaja, kahdesti olen vaihanut näiden vuosian aikana... (kohta kahdeksan vuoden.. apua:O) mutta kummassakaan tapauksessa ei ollut kyse sellaisesta.
Joskin oletan tai toivon olevani sen verran neutraali,joskin liian raskaslauserakenteisesti kirjoittava nikki, ettei minua mihinkään juuri profiloida.. paitsi ehkä kategoriaan tylsä.
Siksi en kirjoita kirjautuneena kuin äärimmäisen haroin, tärkeisiin asioihin.Mulla on nyt sellainen olo.
jos vähän lyhennät vaikka. 3 sanaa..Ehkä en sitten vielä ainakaan hylkää nikkiäni
Mä en ole niin tarkkaan seuraillut tekstejäsi, että täytyy tunnustaa etten ole perillä asioistasi. Muistan vaan että puu taisi kaatua myrskyssä talon päälle tjsp.Ehkä en sitten vielä ainakaan hylkää nikkiäni
Kaduttaa se, että olen niin avoimesti puhunut asioistani, vaikka piti olla muka niin anonyymia. En haluaisi olla tunnistettavissa kuin niille, joille haluan olla tunnistettavissa. Enkä halua olla se "sairas". Kun koko muu elämä pyörii sen ympärillä niin, että tukehdun pian.Mikä sinua kaduttaa? Toki ymmärrän sen, että ei ehkä haluaisi tulla tunnistetuksi.
Ja ymmärrän senkin, että et halua olla palstalla vaan ns. se, joka on sairas ja sairastaa sitä harviniasta sairautta.
Sä et ole tylsä Olet ensimmäinen nikki, johon olen palstaihastunut :heart:
Eli kun täällä alkaa kirjoittelemaan joku "and", se olen sitten minäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25137165:jos vähän lyhennät vaikka. 3 sanaa..
:hug:Kaduttaa se, että olen niin avoimesti puhunut asioistani, vaikka piti olla muka niin anonyymia. En haluaisi olla tunnistettavissa kuin niille, joille haluan olla tunnistettavissa. Enkä halua olla se "sairas". Kun koko muu elämä pyörii sen ympärillä niin, että tukehdun pian.
aattelin jotain semmosta kun keep kalmi tai kärry on.Eli kun täällä alkaa kirjoittelemaan joku "and", se olen sitten minä
Tiedän :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25137197:aattelin jotain semmosta kun keep kalmi tai kärry on.