Hakutulokset

1. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

RubyS mulla kans sitä gavisconia ja ei kyllä oo hyvällä maulla sitä lääkettä pilattu :p tänään haisi raa'at kananmunat mun nenään ihan hirveälle ja piti lähtä ihan keittiöstä pois kun mies alkoi niitä paistelemaan (eikä olleet pilalla kun mies ei haistanut mitään :D). Ei oo tähän mennessä...
  2. narana85

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Samaistun niin tuohon pelkoon ja siihen että on menny lueskelemaan mikä kaikki voikaan alkaneessa raskaudessa mennä pieleen ja kuinka kauhean yleiseltä se vaikuttaa. Se vähäinenkin ilon pilkahdus vielä tässä vaiheessa peittyy hyvin pian pelon alle. Mutta ei se auta kun odottaa ja toivoa parasta...
  3. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Joo ei se tämä kipuilu kyllä yhtään kivaa ole. Siellä missä itse kävin hoidoissa oli juuri niin että kotona testaus ja sitten soittoa miten kävi. Sitä varhaisultraakaan ei ilmeisesti aina siellä tehdä mutta mulla ois kyllä levinny pää odottaa neuvolan ultraa :D Noh, saa nähdä soittelenko...
  4. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Henriikka11 ootko käyny varhaisultrassa siellä missä ootte käyneet hoidoissa vai meetkö ekaan ultraan vasta neuvolaan? Ite oon tässä vähän hidastellu sen neuvolaan ilmottautumisen kanssa kun ois se varhaisultra tuolla yksityisellä mut huomenna ajattelin soittaa sinne. Tuntuu vaan jotenki...
  5. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Täällä kanssa maha kipuilee aika ajoin. Itseasiassa nyt on kaks päivää tuntunu enemmän nippailua kun aiemmin. Semmosta vähän menkkamaista jomottelua mutta ei ihan kuitenkaan. Ja edelleen huolissaan joka kerta kun käy vessassa. Mutta helpottavaa kuulla että samaa muillakin niin ehkä tämä on ihan...
  6. narana85

Minä aloin pistelemään jarrua kp6. Ja puregonia olin pistänyt siinä vaiheessa 4 päivää. Mutta riippuu varmasti tosi paljon tilanteesta :) onko sulla ultraa tässä vielä ennen sitä?
  7. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Samat oireet täällä. Välillä huolettaa nää niin vähäiset oireet.. mutta ehkä sitä pitäis olla vaan tyytyväinen ettei ainakaan pahoinvointia ole, vielä :D paitsi tänään oli yhdessä välissä etova olo mutta se saattoi johtua siitäkin etten ollut juuri syönyt. Ei jotenkin uskalla yhtään iloita...
  8. narana85

Ei vielä tosiaan kannata luopua toivosta! Mulla näkyi ihan hailuroitten hailura vasta pp11. Virallinen testi pv oli vasta pp15 ja jos kierron mukaan ois menty niin menkat olis alkanu vasta pp17 niin sai siinä silti jännätä että alkaako ne menkat vai ei vaikka testipäivä olikin niin myöhään. Voi...
  9. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Kiitos :) meilläkin tehtiin icsi ja oli hirmu tuuri että heti ensimmäisellä tarttui matkaan!
  10. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Mukava homma :) eli ikää 30, Oys ja ensimmäinen lapsi.

Yhteistyössä