Hakutulokset

1. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

Huh. Ultrassa kaikki hyvin, siellä se pikkunen kovasti heilutteli :love: vuotokin hiipunut. Täällä on jo vähän nimiä mietitty ja vähän sama ongelma kuin Repalla että pojalle on nimi ihan hukassa. Minä kanssa tykkäisin niistä vanhemmista nimistä. Onhan tässä onneksi aikaa vielä :) Voimia Danalle!
  2. narana85

Apua.. tänään aamulla tullu runsaammin vuotoa. Onneksi näillä näkymin vähenemään päin. Voiskohan johtua eiliestä "puuhailusta"? Onneksi tänään ultra niin näkee onhan kaikki hyvin. Jos johtui siitä ja kaikki on ultrassa ok nii tulee kyllä loppuraskauden selibaatti. Hitto että pelottaa. . Ei oo...
  3. narana85

Voi kurjuus:( kamalasti voimia sinne!
  4. narana85

Huolettaa kyllä pienetkin tuhrut (samaa ollu itellä) ja toivottavasti kaikki hyvin? Mulle ainakin neuvolassa sanottiin että sitä verta tulee sitten ihan kunnolla jos se on km. Mitä sulle sieltä neuvolasta sanottiin? Pääsetkö ultraan? Täällä sitä vaan vielä kukutaan ja kello soi puoli kuus, ei...
  5. narana85

Huojentavaa kuulla että tähänkin porukkaan mahtuu meitä vähäoireisia tai Susannallakin ollut lähes oireetonta edellisissä. Itsellä ku ei ole nuita edellisiä raskauksia mihin verrata, vaikka kuten sanottu, jokainen raskaus on erilainen :) Ihanaa kuulla muiden kesäsuunnitelmista lasten kanssa...
  6. narana85

Joo sama täällä että ei oireita oo alunperinkään ollu ihan kamalasti. Jotenki vaan tuntuu et kaikki kirjottaa et on sitä ja tätä ja tuota nii heti sitä aattelee et on jotain pielessä ku ei itellä niitä oireita niin ole. Mut kai se pitää olla vaan tyytyväinen että ei tarvii oksentaa ja muutenki...
  7. narana85

Mamadread voithan varalta soittaa sinne neuvolaan? Olitko käyny vielä ultrassa? Onko muilla alkanu vielä oireet vähenemään? Mulla on tässä viikon aikana hävinny oikeestaan kaikki. Pientä mahan nippailua ja tissit on pikkusen turvoksissa mutta ei enää yhtään kipeät.. huolestuttaa :( varasin...
  8. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Tuolla on aloitettu uusi ketju kesäkuulle :) kirjoitin itsekkin eilen epähuomiossa tähän vanhaan :D
  9. narana85

Mää kävin pöljyyksissäni eka kirjottamassa tuonne vanhaan ketjuun:ROFLMAO: eli siis Ekassa neuvolassa käyty. Kauhiasti asiaa. Sydänääniä olisin halunnu kuunnella mut ei kuulemma kuulu vielä (8+6). Miten muilla on menny ketä on neuvolassa jo käyneet? Kauhee säätö oli kanssa että mikä se la nyt...
  10. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Ekassa neuvolassa käyty. Kauhiasti asiaa. Sydänääniä olisin halunnu kuunnella mut ei kuulemma kuulu vielä (8+6). Miten muilla on menny ketä on neuvolassa jo käyneet? Kauhee säätö oli kanssa että mikä se la nyt oikee on ja mitkä viikot menossa ku menkkojen mukaan ois ollu vasta 8+0 ja la 11.1...
  11. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Täällä kanssa ollut pikku vuotoa tänään. Ei mitään kamalia kipuja onneksi mukana. Kyllä se vaan säikäyttää.. mutta ei se auta kun miettiä et niin usein on pieni vuoto vaaratonta. Toivottavasti heettanen se sunkin vuotelu osoittautuu vaarattomaksi ja ovis on ollu luultua myöhemmin ja seuraavassa...
  12. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Täälläkin vielä mukana ollaan. Ja välillä niin oireettomana että huolettaa vieläkö siellä joku on.. Pelkään jotenkin ihan kamalasti keskeytynyttä keskenmenoa. Torstaina olis eka neuvola nii ehkäpä saisin ruinattua että kuunneltais sydänäänet nii sais varmuuden. Viikonloppuna kun on vielä firman...
  13. narana85

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Pelkkiä rsfu:n liuskoja oli kaapissa sillon. Että saattaa olla myös testikohtaisia eroja :)
  14. narana85

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Semmosen huutelen tänne täältä välistä että ei vissiin kaikilla toimi se ovistesti raskaustestinä. Mulla oli raskaustesti plussaa ja ovistesti ihan blanko kun ylijääneillä huvikseni rinnalla testailin :)
  15. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Minä oon ollu ehkä vähän turhan huoleton tuon syömisen kanssa :whistle: rakastan tuorejuustoja ja minusta riski niistä sairastua on kuitenkin häviävän pieni. En tietysti tahallani niitä aio mielin määrin syödä mutta en aio totaalisesti kieltäytyäkään niistä "vain" ei suositella tuotteista...
  16. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Henriikka olen niin pahoillani puolestasi! :cry: voimia jatkoon <3
  17. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Voi ei :( kauheesti voimia sinne! Yritän täällä vielä pitää peukkuja et kaikki oiski hyvin. Mut jos nyt ei onnistunukaan niin hoidosta sitten. Teillä kuitenkin tärppäs jo heti ennen isompien hoitojen alkua niin niillä onnustutte varmasti :love:
  18. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Illacrimo mulla oli kans alkuviikosta pari pv hyvin heikkoa ruskeaa vuotoa ja lääkäri sanoi tänään että on hyvin tavallista alkuraskaudesta. Mun käsitykseni on että joskus voi vuotaa melko paljonkin ilman että välttämättä on vakavaa. Mutta tottakai tuollainen aina huolestuttaa! Tsemppiä ja...
  19. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Hannamaaria pidetään peukkuja että sieltä joku löytyy sitte kuun lopussa! On kyllä ihan kamalaa se epätietoisuus ja odottaminen, että tietää onko kaikki hyvin. Oma ultra takana (viimeinkin!) ja kaikki hyvin :love: koko vastasi viikkoja (tänään 7+0) ja syke löytyi. Joskohan tässä uskaltaisi...
  20. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Ikävää tuommonen :( täällä on kans ollu pientä tiputteluvuotoa pari päivää ja ultra ois perjantaina. Ihan kamalaa tämä epätietoisuus! Toivottavasti meillä on molemmilla kuitenki kaikki hyvin ja nää on jotain harmittomia pikku vuotoja :love:

Yhteistyössä