Hakutulokset

1. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

Ihan huikeeta RubyS että oot tuntenu jo liikkeitä! Niitä odotellessa. On tosin ensimmäinen tulossa että voi vielä hetki mennä ennen ku osaan alkaa ne erottaa. Mulla kun tuo suolisto on semmonen roplottelija että saa nähä koska ne alkaa erottaa toisistaan :rolleyes: samoin ne supistukset.. miltä...
  2. narana85

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Kiitos! :) oulun seudulta olen. Täällä kyllä kaipaisi myös kanssa odottajia. Tosin sain kyllä hienoja uutisia joku aika sitten, hyvä ystävä tulee vain kaksi kuukautta perässä :)
  3. narana85

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Hei vaan! Täällä yksi uusi kolmen kympin ylittänyt ensimmäistään odottava ilmoittautuisi matkaan mukaan :) Olipa urakka lueskella nuita teidän kirjoituksia pitemmän ajan takaa mutta hauskaa tietyllä tavalla että parissa tunnissa ehtii raskauden alusta loppumetreille ;) onnea kovasti Eliza Day...
  4. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

Täällä kanssa np-ultra takana ja kaikki hyvin :love: viikot tänään 13+0. Rakenneultraan saatiin aika vasta ihan elokuun loppuun. Miten sinne asti malttaa odottaa :rolleyes: nyt annoin luvan itselleni että voi ostaa muutaman pikkiriikkisen vaatteen jo.. :X3: Tehtiinkö teillä Elisen alakautta se...
  5. narana85

Saanko teetintti udella että kuinka lähisuvussa diabetesta on? Tai muilla jotka joutuu sukurasitteen vuoksi aiemmin testeihin? Itsellä on isän äidillä ja yhdellä isän puolen serkulla diabetes, ei tietääkseni muilla. Että lieköhän tarvii näiden takia mennä niihin aiemmin? Ei ainakaan viimeksi...
  6. narana85

Tammikuun tähtöset 2017

Hei mimmik! Tuolla on kesäkuun ketju johon kirjoitellaan tällä hetkellä :)
  7. narana85

Minä en varmaan ois pysyny järjissään ilman varhaisultraa että iso hatunnosta niille jotka menee ekaan ultraan vasta näinä päivinä! :) Aika tosiaan matelee kun odottaa perjantaita ja np ultraa. Vaikka on jo kahdessa käyny niin silti se jännittää. Tänään menossa 12+3 joten sen puolesta kaikki...
  8. narana85

Onpa ikävä kuulla että ensimmäinen päättyi kemiallisena. Onneksi tärppäsi heti uudelleen. Eiköhän tämä kaveri pysy matkassa sitten loppuun saakka! :)
  9. narana85

Voi Siipuli! Olen niin todella pahoillani puolestanne. Varmasti aivan kamala tilanne :cry:
  10. narana85

Ihanaa että jo ekat ultrat takana ja niissä kaikki hyvin :love: meillä ultra vasta ens vkon pe. Ei malttais oottaa sinne asti ja pari kertaa käyny mielessä et jos vaihtais sen aiemmaksi mutta mies on vaihtanu jo oman työvuoronsa sitä varten et pääsee ultraan mukaan nii ei voi :D Äitiyspakkaus...
  11. narana85

Tervetuloa uusille munki puolesta! :) Tänään huomas tuon hormoonien tehon töissä kun oli siinä yks vähän tunteellisempi rouva kun vetisteli että ei tullu tänään vieraita käymään vaikka hän kovasti odotti niin kostu jo itelläkin silmät. Sehän siinä oiski ollu kun olis asiakkaan kanssa yhdessä...
  12. narana85

Luulen kans että tilanne vois olla toinen jos ois ollu pakko olla yhteydessä. Tuommonen on kyllä ikävää ettei toinen voi antaa kunnolla jatkaa elämää ja pitää olla tahallaan ilkeä toiselle :mad:
  13. narana85

Ja vielä yks viesti :LOL: onko kellään alkanu alaselkäkivut? Tai muuten lantion alueen kipuilu? Mulla aina ajoittain vihloo tuolta selän puolelta lantion kohdalta. Enempi ehkä vasemmalta. Jokohan siellä alkaa hormoonit tehdä työtänsä?
  14. narana85

Mulla ois kans just sillon ultra kun alkaa 14 viikko ja sit tulee vielä viikonloppu väliin. Ultranhan pystyi tekemään 13+6 saakkaa mutta luulis kai että ne lisätutkimukset vois tehdä pitemmällekin jos niille on tarvetta? Jos raskaana oleva ei ehdi varhaisraskauden yhdistelmäseulontaan on...
  15. narana85

Ei oo kyllä hankintoja paljoa vielä mietitty. Sanoin kans miehelle että ennen rakenneultraa ei hommata yhtään mitään. Miehen vanhemmat aikoo ostaa vaunut meille. Uudet kuulemma pitää olla, ei mitään käytettyjä :rolleyes: :LOL: mulle ois kyllä kelvannu käytetytkin (on siis tulossa ensimmäinen...
  16. narana85

Hannamaaria voi kuinka iloinen uutinen että sinulla onkin kaikki ollut hyvin! :love: Jos maltan pitää asian salassa eikä maha kasva ihan mahdottomia, ajattelin itse että np ultran jälkeen 1.7.ei tarvisi asiaa enää salailla keneltäkään. Pari kertaa oon jo kyllä meinannu vahingossa lipsauttaa...
  17. narana85

Mää oon käsittäny että sokerirasitukset tulis vasta joskus viikon 20 jälkeen? Vai oliko sulla Repa ennestään jotain että tarvii käydä aiemmin? Ei tässä muuten mut ku annettiin itelle tehtäväksi varata niihi verikokeisiin aikaa ja samassa lapussa oli mainittu niistä sokerirasituksista nii vähä...
  18. narana85

Tuosta facebookista päätettiin jo aiemmin miehen kanssa että ei siellä edes asiaa sen kummemmin "julisteta". Ehkä sitten kun lapsi syntyy niin voidaan laittaa päivitys ilouutisesta :) itsellä on siellä kuitenkin paljon sellaisiakin ihmisiä joiden kanssa ei juuri tule oltua tekemisissä mutta...
  19. narana85

Oon kans miettiny tuota et mitähän ihmiset aattelee, vaikka eihän sillä pitäis olla merkitystä :D jos joku aattelee että on vahinko nii omapahan on ongelmansa vaikka kyllähän se ärsyttää. Me oltiin miehen kanssa vielä muutama vuosi sitten sitä mieltä ettei haluta lapsia ja tässä uskossa on...
  20. narana85

Mamadread muuttaisitko mulle tosiaan la 6.1. Muistin sen alkuun väärin :) vaikka eipä se niin päivän päälle oo :D

Yhteistyössä